Juud ik hoop voor je dat alles goed is! Ik heb een nieuwe buikfoto in mijn album staan. Dacht enkele dagen geleden van nu staat mijn buik echt stil met groeien, wil ik vanmorgen in de douche stappen en was toch even verschieten duidelijke groeispurt gehad! Iedereen met goeie echo's gefeliciteerd ! Hier lijkt het ook een eeuwigheid te duren voor ik naar die 20 weken echo mag! Ben zooo benieuwd.
Goede morgen allemaal! Kwam meteen kijken of er al nieuws is van Juud maar er is maar weinig bij geschreven, dus dat is niet. Hoop zo dat het toch goed is met haar en haar babytje. Ikzelf heb lekker een weekje vakantie! Heerlijk! En met dit weer mag ik helemaal niet klagen. 8)
Hallo allemaal, Hoop dat Juud snel iets van zich laat horen. Ben best geschrokken toen ik het las. Mandytjuu hoop dat uitslag goed was. Fijn weekend gewenst! Hier was uitslag van het prikken op suiker goed. Heb dus geen zwangerschapssuiker! (Gewoon veel dorst ) Heb net 2 hele drukke dagen gehad met 2 hele dagen werken en dan de avonden ook nog weg. Vanmiddag ga ik op neefje en nichtje passen t/m vanaaf. Morgen gaan we weer middag en avond bij vrienden op bezoek. En ma en di weer hele dag werken. Woensdagaaf ga ik trouwens naar Derek Oglivie met mams en schoonzus, ben heel benieuwd hoe dat is in het echt! Hebben jullie ook zoveel last van een gevoelige buik? Als ik maar en beetje wat meer doe of er op druk dan doet het al zeer. Zeker als mijn blaas ook nog eens vol zit. Is dit normaal? Begin ook wat last van mijn onderrug te krijgen en mijn (toch al licht versleten) heupen. Ik ben nog steeds niets aangekomen en mijn buik groeit ook niet echt. Alhoewel het wel lijkt of het stuk onder mijn borsten (zowat bij mijn maag) wat dikker geworden is. Maar dat is wel een vreemde plek. Nou ja, het zal wel....
Ik zag dat Juud ook in een andere forum wat dingen had gezegd gisteren. Ik hoop ook zo voor haar dat het wel goed is. Ik droomde vanacht zo raar! Ik was bevallen en het ging heel snel en deed geen pijn. Toen ging ik met mijn zusje naar een feest want ik voelde me zo goed en bedacht de volgende dag dat ik de baby nog eten moest geven. Dat was ik helemaal vergeten, en toen mijn moeder vroeg hoe de baby heette zei ik dat ik dat niet wist. Ik was ook vergeten een naam te bedenken. Ik zei"doe maar Levi of Lukas ofzo" ... stom he?! Voel me nog steeds schuldig!
ja t is zeker rustig hier vandaag! maar het is ook veelste lekker weer om te internetten eigenlijk Ik heb ook al een beetje last van mn rug, als ik lang moet staan (zoals vannochtend) voel ik dat. ff buikfoto spam van vannochtend. wwjc, nee ik heb geen last van eeen gevoelige buik. waar is jou uik precies gevoelig?
Hoi allemaal, Wat schrijven jullie snel zeg...heb nog niet alles bij kunnen lezen. Heb wel gelezen dat IMD een slechte uitslag had van de nekplooimeting. Ik hoop dat alles toch nog een beetje goed komt...het is en blijft natuurlijk een kansberekening dus het kan ook nog steeds gewoon een perfect gezond kindje zijn...laten we daar maar op hopen IMD-Sterkte in ieder geval! Ik heb woensdag een pretecho bij babyvieuw in oosterwolde gehad.....schitterend! Ons kindje lag heerlijk feest te vieren in m'n buik, heeft naar ons gezwaait en laten zien dat ie ook kan hikken! Vreselijk om ons gekke kindje kunnen lachen! Zo als het nu lijkt zit alles er op en er aan, neusje, oogjes, mondje armpjes, beentjes en orgaantjes doen het tot dus ver prima (vol maagje en blaasje en zelfs de hartkleppen waren perfect te zien). Superbaby dus! Helaas wi mijn vriend het geslacht écht niet weten dus helaas. Heb natuurlijk wel héél goed gekeken of ik iets kon zien maar dat was niet het geval......zucht! Over 4 weken de 20 weken echo...dan nog maar es proberen, hi hi. Voor de mensen in Groningen Friesland en Drenthe...mocht je op zoek zijn naar ee leuk echo bureau dan is dit echt een aanrader. Hele goede apperatuur en een erg leuke dame die de echo maakt. Ik had totaal niet het gevoel dat ik nummer 30.0000 was die daar een echo kwam laten maken. Ze was erg enthausiast en nam alle tijd voor ons. ook erg leuk dat je het commentaar van haar....en van ons ook op de dvd hoort. Zo weet je later ook nog wat je ziet!
Ja dromen zijn raar. Ik heb vannacht mijn VP gehad in mijn droom. Ik durfde niet te kijken! Stomme dromen! Verder nog niks van Juud, O dat voorspelt niet veel goeds! Ik duim nog steeds!
@wwcj: Ik ben toevallig gisteren naar Derek Ogilvie geweest.. het was geweldig! Heel leuk, heel emotioneel ook af en toe, maar die man heeft ook ongelooflijke humor zeg.. Een aanrader Vanavond naar Jeroen vd Boom.. druk weekendje dus.. Maar ook erg leuk allemaal .. Morgen heb ik zelf een optreden, en maandag ga ik met de buuf + haar dochter + mijn dochter (natuurlijk) naar de Julianatoren.. Allemaal druk druk, maar het is het vast waard.. Jammer dat we nog niet van Juud weten.. Ik blijf ook duimen! Ik had van de week ook gedroomd dat ik beviel (van een dochtertje).. ze was heel klein; de verloskundige was niet op tijd omdat ze telefonisch niet bereikbaar was (tot 2 uur na de bevalling niet) en mijn man had mijn ukje een minuut na de bevalling al bij me weggehaald met de mededeling "Kinderen horen in hun eigen bed te slapen".. Nou jaaaaaaaaaa..
Hey meiden, Ik ben even niet online geweest (veel gewerkt en druk daarna) dus ik heb een hoop bij te lezen. Maar ik lees toch wat zorgelijks over Juud? Niemand nog wat gehoord? Mirjanne, ik moest toch wel even stiekem lachen om je droom. Bizar he? Vanavond ga ik er maar eens goed voor zitten om bij te lezen. Hopelijk veel goed nieuws hier? Mensen die zich inmiddels stukken beter voelen? Hier gaat het verder prima. Voel me toppie en ben de 12 wkn grens voorbij. Whoohoo..... Oh Mieke leuk dat je zo'n leuke pretecho hebt gehad! Rond 16 wkn lijkt me idd ook wel erg leuk. Het duurt anders nu zo lang tot de 20 wkn echo
Getsie, ik begin me nu ook echt zorgen te maken om Juud hoor. Laat alsjeblieft snel van je horen, meissje. We maken ons erge zorgen. P.S. Durf geen foto's te plaasten van mijn buik want die ziet er echt niet uit....zit onder de blauwe en paarse plekken.
Hoi allemaal, Heb 3 pagina's terug gelezen maar voor meer geen kracht hoor. Juud: wat schrikken meid. Ik hoop dat alles goed is verder? Mieke: leuk joh dat je jullie baby zo leuk hebben kunnen zien heerlijk lijkt me dat. Jammer dat je nog niet iets van het geslacht hebt kunnen ontdekken, maar wie weet met de 20 wkn echo. IMD: hoe gaat het met jullie? mupkuh: sterkte met je oma. Mirjanne: veel plezier vanavond rach: mooie buik zeg all: sinds donderdag hebben wij angelsound in huis. Heb het hartje wel gehoord, maar ik vind het niet heel hard klinken, hebben jullie dat ook? Klinkt zeg maar heel ver weg (is het natuurlijk ook wel). Gisteravond bruiloft gehad en lag pas half 3 in bed was/ben helemaal gesloopt. Vandaag voor beetje geörienteerd voor babykamer en hebben hele leuke gezien. Ook besteld hadden niet veel op voorraad en anders zou het pas maart/april worden en dat is te laat. 2e week van januari kunnen we hem ophalen. Hoop dat het met de rest allemaal goed is? gr vruchtje
vruchtje, geen idee joh, ik heb geen angelsound. wel leuk dat jullie voor een babykamer hebben gekeken!
ik ga de angelsound ook alweer verkopen. Ik heb nu het hartje gehoord, had helaas echt even de bevestiging nodig ben altijd zo onzeker helaas.
Ik dacht je al heel veel echo's had gehad Rach? Ik heb er ook alleen maar 1 met 9 weken gehad, dus heb 27 oktober een pretecho Mooie buik hoor Vruchtje ligt denk ik aan de koptelefoon, want toen ik hem net had, heb ik er meteen een andere op gedaan en hoorde je heel hard het hartje, maar mijn man heeft de koptelefoon meegenomen, dus had ik gister die er standaard bij zit aangesloten, maar toen hoorde ik het ook heel zacht. Heb je toevallig ook een plaatje van de babykamer?
nee Pientje, ik ben na mijn positieve test nog maar 2 keer bij de gyn geweest (7 weken, en 8 weken). Ik heb a.s. donderdag weer een afspraak dus hoop op een vette bevestiging (bijv het geslacht ). Heb je een leuke dag gehad? lekker chocoladetaart als ontbijt ofzo?
Maar Rach, is er iets wat je onzeker maakt? Pijn gehad, bloedverlies o.i.d? Of is het gewoon gevoelsmatig?