hoi dames,, mijn naam is lidia en ik heb al een zoontje van 17maanden.. en ik ben(volgens mij ) zwanger van de 2e,, hoop dat ik af en toe met jullie mee mag kletsen. als het goed is ben ik 9 april uitgerekend.. groetjes
Goedemorgen meiden, Hier nog een die vanmiddag denk ik naar de koopzondag gaat. Wil eigenlijk nog voor behang gaan kijken. Dus hoop dat de Praxis open is.
Mogge meiden, Welkom nieuwe a.s. moeders! Ehhh Mupkuh, Gamma, Karwei en dat soort zaken kan je wel even overslaan hoor, je hoeft niet meer gericht te klussen
Haha dat is ook weer zo Molly. Maar we gaan verhuizen over 2 weken vandaar hihi. Maar de Praxis hier is dicht.
Ow dat spel heben wij ook, erg leuk, alleen al eeuwen niet meer gedaan Ben blij dat mijn man gister al gekookt heeft ale: Welkom nieuwe zwangeren, wordt al druk zeg Ik heb een schop onder mijn kont nodig, moet nu echt gaan schoonmaken!
@Welkom nieuwe damens ik werk de lijst zo bij . Over koopzondag gesproken. Als ik op internet kijk zie ik altijd wanneer we koopzondag hebben. Dan ga ik naar de stad en dan blijken de winkels gewoon dicht te zijn. . Vandaag wat meer last van mijn buik. Mijn (.)(.) doen ook minder pijn. Ik zal me wel weer te druk maken. De pijn is ook alleen maar aan de rechterkant. pfffff. gelukkig niet de hele tijd maar wel hinderlijk pijnlijker. Ach we zien wel.
O hihi kolinisten van katan Speelden wij ook op vakantie. Mijn zwager is er verslaafd aan. Ik heb hem toen maar als game op de pc hekocht. Hihik an ik oefenen en misschien een keer winnen
ik heb ook pijn aan mijn boobs...en ik hoop dat ze niet grooter worden want ze zijn al zo groot (E75) dus dat is al een aardig maatje... dus ik beveel mijn boobs te krimpen!
Hallo allemaal! Welkom en gefeliciteerd nieuwe zwangeren! Ik heb gister met mn vriend manieren verzonnen om het te gaan vertellen. We willen een foto maken dat mijn vriend een kus op mijn buik geeft en die tussen de vakantiefoto's doen. Kijken of ze het snappen Verder weining last van kwaaltjes, behalve (over)vermoeidheid en gespannen (.) (.) Geniet van de zondag!
Overzicht Aprilmama's 2009! 1 april Rian83 - 1e kindje - 25 jaar ynnel1 - 1e kindje - 22 jaar Magickwings - 2e kindje - 28 jaar Lyn1986 - 1e kindje - 22 jaar Na1 - 1e kindje - 27 jaar 2 april Mollyvg - 1e kindje - 40 jaar 3 april Pientje - 3e kindje - 25 jaar msroxy - 1e kindje - 23 jaar victortje - 1e kindje - 23 jaar Ellenk - 1e kindje - 36 jaar nicoline78 - 1e kindje - 29 jaar Elise - kindje - 26 jaar 4 april Lien78 - 1e kindje - 29 jaar wieffie - 1e kindje - 30 jaar Amom22 - 2e kindje - 21 jaar Mirjanne - 2e kindje - 27 jaar Mupkuh - 1e kindje - 25 jaar 5 april Mimi1981 - 2e kindje - 27 jaar Lichtje - 1e kindje - 30 jaar Pretty Woman - 1e kindje - 25 jaar 6 april WannaBmum - 1e kindje - 33 jaar Leeuw89 -1e kindje - jaar Nathalieke - 1e kindje - 29 jaar kipkip - 1e kindje - 31 jaar 7 april Kita29 -1 e kindje - 29 jaar Veroon - 2e kindje - 31 jaar Jacquelien - 2e kindje - 27 jaar 8 april vrouw1981 -1 e kindje - 27 jaar Belleke06 -1 e kindje - 27 jaar 9 april Jodie1 -1 e kindje - 27 jaar Daantje 25 -1 e kindje - 26 jaar Rach84 -1 e kindje - 23 jaar Lidia -2e kindje - 29 jaar 10 april 11 april inge1983 -2e kindje - 25 jaar 12 april 13 april 14 april 15 april 16 april 17 april 18 april 19 april 20 april 21 april 22 april 23 april 24 april 25 april 26 april 27 april 28 april 29 april 30 april Totaal 34 zwangeren! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammie Patricia en xgabyx Afspraken: 07-08-2008 mollyvg 1e echo, lynn1986 Gyn, Mupkuh 1e echo 11-08-2008 Jacquelien HA, 14-08-2008 wieffie 1e echo, Ellenk Gyn 1e echo 18-08-2008 wieffie gyn, Mirjanne intake vk, Lien78 intake vk 20-08-2008 Leeuw89 vk, Pientje intake vk, mimi1981 1e echo 21-08-2008 Mirjanne termijn echo, rach84 1e echo 25-08-2008 Lien78 termijn echo, Magickwings intake vk 01-09-2008 pientje eerste echo,
Hoi meiden, Ik heb twee kaartjes gekocht, met een afbeeding erop wat te maken heeft met een baby, in de kaartjes wil ik een gedichtje schrijven wat te maken heeft met zwangerschap en ik heb twee paar sokjes gekocht die ik dan in de kaart doe. Van mijn schoonouders weet ik zeker dat ze het helemaal geweldig zullen vinden, het word hun eerste kleinkind. Bij mijn ouders is het iets anders, mijn zusje is 12 weken zwanger en nu gaan ze te horen krijgen dat ze dubbelop opa & oma gaan worden. Maar denk wel dat ze het erg leuk vinden, maar vind hun reactie toch wel even spannend! We proberen het voor ons te houden tot wanneer ik weet wanneer ik de echo heb, maar als we het niet kunnen volhouden gaan we het eerder vertellen. Ik ben meteen gestopt met roken, dat valt bij zo veel mensen nu al op.. moet steeds heel overtuigend over komen dat ik zonder reden gestopt ben. Nou, meiden succes vandaag voor de gene die het goede nieuws gaan vertellen!
@mimi1981 dank je wel! Het gaat me heel goed af! Het is echt de wilskracht.. en de wetenschap dat er een kleintje in me groeit, ik zou het me zelf niet vergeven als ons kindje iets er aan over houd. Heb wel zwakke momentjes, maar hoef dan alleen maar even te denken er groeit een kleintje in me daar doe ik het voor. Ik zei nog tegen me vriend, het is toch raar eigenlijk je houd dan niet zo veel van jezelf als dat je doet van kleintje wat groeit in je buik.. anders was ik allang is gestopt!
Jawel hoor ik moet juist aan de medicijnen blijven. Ik heb eerder al met hem hierover gesproken maar het is zelfs heel erg belangrijk dat ik de medicijnen blijf nemen. Misschien moet de dosis wel omhoog Ik mag iig geen borstvoeding geven na de bevalling omdat deze medcijnen niet schadelijk zijn tijdens de zwangerschap maar wel worden uitgestoten in de bv. Eigenlijk alleen maar fijn dat ik dat nu al weet dan hoef ik me daar ook geen illusies over te maken. Jaqueline en Lidia, welkom meiden en proficiat met jullie zwangerschap!
zooo wat word hier veel bijgeschreven zeg we hebben het vannochtend verteld aan mijn ouders en zusje. ze waren helemaal blij en heel enthousiast. dit word hun eerste kleinkind. ik kreeg allemaal zwangerschapsverhalen van mijn moeder te horen en ze stráálde helemaal. ik was wel zenuwachtig maar het was zo leuk om te vertellen! ik kan niet wachten tot de 12 weken voorbij zijn en de hele wereld het mag weten
Wat gaaf meid! Leuk he, dat er zo enthousiast gereageerd word! ** schrok me net een hoedje zeg, gisteren ff lief gedaan met mijn mannetje maar nu verloor ik dus wel een paar druppels bloed... niet erg natuurlijk maar wel ff genoeg om ff flink de schrik erin te hebben**