hey meiden. vanmorgen mijn echo gehad! de kleine was meteen lekker druk. het was aan het zwaaien,en het zetten zich af met de beentje,zodat het helemaal naar de andere kant van mijn buik dook. echt super om te zien. ook heb ik het hartje zien kloppen,en gehoord. alles was goed voor zover ze het nu kon zien natuurlijk. groetjes tammy77
Heb ff een groter plaatje gedaan, want die andere was wel erg klein Tammy, gefeliciteerd met je goede echo!
Tammy:Super..Hij/zij liet ziijn/haar charmes alvast goed zien..hahaha ''Kijk wat ik al kan mama'' Gefeliciteerd!
wat leuk zeg die echo! dat ie al zo beweeglijk was! Vind die maxi cosi prima kunnen hoor voor een jongen, zelfs erg leuk!
Zo zeg als je niet elke dag in deze topic kijkt kun je veel na gaan lezen loool. Wij zijn vandaag voor de termijn echo geweest. en die was aan het bewegen de hele tijd aan het springen en keek ons aan. Nu ligt de geboorte datum van de vk en het ziekenhuis 4 dagen uit elkaar maar welke moet ik nu aanhouden ?
Zo ik ben even door de afgelopen 5 pagina's heengezoefd. Zag iets staan over Jezus's liefde (heel mooi gezegd Pientje ) en vervolgens een verhaal over de paus en de kerk. (?) Gelukkig maar dat ik niet in de kerk of de paus geloof maar in God zo en verder over de kinderkamer verven. Wij hebben een geboortekaartjesserie gevonden die we super leuk vinden! als we het geslacht weten dan gaan we de babykamer in de stijl schilderen (ik dan mijn man heeft 2 linkerhanden). Eefje, leuk dat je bij de baptisten zit, ik zit bij een evangelische gemeente.
leuukk zo'n echo! Soms besef ik het nog niet hoor dat er echt een leventje in me buik groeit omdat je het nog niet (goed) voelt. Zit zo uit te kijken naar de eerste echte duidelijke beweging of schop
over dat poetsen ik "dweil" 3 keer per week mijn huis ongeveer maar heb zo'n heel duur stoomapparaat (niet die van tell sell die stelt niets voor) maar zo'n proffesionele die ook water zuigt... Echt IDEAAL! dat ding het gaat net zo makkelijk als stofzuigen en met twee (vaak smerige) hondenpootjes en een kleine die alles van de vloer af doet bijna noodzakelijk.. altijd 99% schoon gewoon zonder al teveel moeite, ik doe de gordijnen ook ermee zodat ik ze niet elke maand hoeft te wassen.. en mijn ramen (maar dat vind ik toch makkelijker gewoon met mijn soppie (lekker ouderwets)
Kan een stoomapparaat ook voor en houten vloer? Wij hebben een "oude" vloer dus stofzuig altijd alleen maar. Maar lijkt me zo lekker om hem eens goed schoon te kunnen maken.
Wow elke maand de gordijnen? Ik oon hier zes maanden en heb de gordijnen nog nooit gedaan Ben ik zo vies? of ben jij zo schoon?
hmmm zou je eens bij een bedrijf moetem navragen die dat verkoopt wij hebben laminaat en tegels geen oude houten vloer (die hebben wij eruit gegooid vanwege dat we kids wilde en dat niet samen gaat meestal haha) Maar je zou eens bij karcher (weet effe niet zo welk merk wij hebben) na moeten vragen die kunnen je dat vast wel vertellen. Ik deed altijd elke maand mijn gordijnen eraf halen en effe wassen (het scheelt ik heb maar 2 terrasdeuren en 2 grote ramen is niet zoveel) maar nu doe ik ze even af met de stoomreiniger en ruiken ze weer fris en doe ik het 1 keer per 3-4 maanden al moet ik eerlijk bekennen dat ik soms achterloop met dean om me heen haha (die moet zoiezo in de box met die gevaarlijke stoom natuurlijk...)
Wij hebben Vinyl door heel het huis is zo schoon Ideaal gewoon vooral met huisdieren die verharen! zo even een bevalling op sbs6 bij de the bold wordt je ook niet vrolijker van.
die bevallingen op tv zijn altijd juist komisch want zit totaal geen kern van waarheid in (okay misschien heel misschien een klein beetje) ik lig ook altijd dubbel om dat gekrijs en geschreeuw en dat er opeens rooskleurige make up op zit als ze dan eindelijk bevallen zijn haha is die dochter van brooke eindelijk bevallen of loop ik al weer te ver achter haha
Ja hahaha dat is zekers waar duurt soms zo achterlijk lang allemaal moet je verplicht kijke als je niets wil missen en dan mis je gewoon wekenlang niets bijzonders haha
Vandaag samen met mannetje nieuwe visjes gekocht voor het aquarium. Erg leuk, zijn helemaal trots op onze nieuwe aanwinsten. Poes wordt er overigens gek van, weer nieuwe vissen waar ze "op moet letten". Haha! Werden trouwens vandaag ook nog gebeld door vk met uitslag van combinatietest. Onze kansbereking is 1:12000. Echt super blij mee!