April 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Lien78, Jul 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@rach waarom sterkte? Heb ik iets gemist :(

2. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Wou het ook al vragen?!

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,212
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Denk dat mupkuh in de war is met misschien iemand anders.

Rach: ik ga me wel opgeven voor een zwangerschapscursus, welke weet ik nog niet precies daar ga ik deze week informatie over in winnen. Wordt niet vergoedt he door de verzekering?

gr vruchtje

4. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Nee echt niet girly Pientje! Zou hem ok zo nemen voor jongen danwel meisje!

5. kipkip

kipkip Fanatiek lid

Feb 11, 2008
    2,578
    0
    36
    Zo, even snel door 10 pagina's gescrold maar heb niks gemist zie IK! Mijn haren gaan overeind staan, ik heb geen zin in die zinloze discussies op een website als zwangerschapspagina. Sommige mensen schrijven dingen zo bot op zonder te bedenken dat iedere situatie anders is en achter ieder standpunt wel een persoonlijk verhaal zit. Heel kortzichtig en zou toch willen adviseren om meer rekening met elkaar te houden. Uiteindelijk komen we hier allemaal om over ons kindje en alles erom heen te praten, toch?

Ik begin 16 december met zwangerschapsyoga. Omdat ik wel eens last heb van mijn ademhaling en het lijkt me wel goed om regelmatig een buikademhaling te oefenen.

Ik heb heel erg last van obstipatie en daardoor al de hele dag krampen. Ga morgen maar even activia kopen, ofzo.

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    ik heb ook die maxi cosie.....en vind hem leuk voor meisjes en jongens...ik heb hem ook genomen omdat hij een kleur en morief heeft die de meeste niet nemen zodat ik hem makkelijk kan vinden op het kdv.....maar ik vind hem super!

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    hier ook :oops:

8. vraag ik mij ook af hhihi. ik las net ook al zo'n berichtje. ik denk dat ik verward word met iemand anders hoor ;)

En wat betreft de muurschildering: je moet beginnen met de achtergrond. als die mooi is, dat scheelt al een hoop! dat kan je 'tekening' in gaan vullen met dingen die jij leuk vind. Ik houd zelf van herfstkleuren maar paars en rood en wit vind ik ook mooi!

vruchtje, het kan wel verzekerd worden, hangt af van je verzekering, moet je even je polis er op na slaan :) die van mij betaald in elk geval niks :p

9. msroxy

msroxy Fanatiek lid

Dec 12, 2007
    1,040
    0
    0
    @rach, ja dat komt door het berichtje van Juud. Ik was zelf ook even in de war en heb het wel drie keer moeten lezen voor ik het snapte. Er staat namelijk in dat jij haar hebt gevragen dat berichtje te posten. Daarom lijkt het net alsof het over jou gaat...

10. oh dat heb ik gemist! :oops:
    ik had haar idd een pb gestuurd of ze hier wilde komen vertellen hoe het ging :)

11. msroxy

msroxy Fanatiek lid

Dec 12, 2007
    1,040
    0
    0
    Ik heb vandaag trouwens de uitslag van de bloedonderzoeken gekregen en ik had me ook laten onderzoeken op toxoplasmose, omdat we jonge poesjes hebben. Gelukkig is alles goed en heb ik ook al antistoffen. Was er echt een beetje zenuwachtig voor!

12. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Tjonge ik schrok al, dacht wat is er met Rach, heb ik iets gemist?

Rach, ben nu wel heel erg benieuwd hoe het eindresultaat eruit gaat zien.

Lynn, dus jij hebt die maxi cosi ook (al moeten wij em nog kopen hoor ;) ), ik vond em ook erg leuk en ziet em idd niet zo veel.

13. fijn msroxy! betekent dat dat je al een keer besmet geweest bent?

Pientje, tegen die tijd zal ik wel een fotootje plaatsen (als het gelukt is)

14. msroxy

msroxy Fanatiek lid

Dec 12, 2007
    1,040
    0
    0
    ja, dat wil inderdaad zeggen dat ik al ooit besmet ben geweest. fifty/fifty kans ongeveer.

(loopt hier net zo'n enorme spin langs het bureau af! AAAAAARGH)

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    ieks spinnen ik haat spinnen...

dames ik heb een vraagje...ik voel heel veel sruk op mijn doos flamouse...frut...is maar hoe je hem wil noemen....is dit normaal? maak me een beetje zorgen....

16. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Wat?

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    :) ik zal het even netjes en begrijpend nl uitleggen....ik heb pijn aan mijn vagina...er staat afentoe een drukkend gevoel op..het is geen plaasontsteking want daar ben ik van de week op getest...

18. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    kijk, nu snap ik wat je bedoeld :) komt het niet doordat het daar nu meer doorbloed is?
    Wat ik wel heb, is dat als mijn broeken strak zitten, mijn doos beetje afgekneld wordt en dat voelt niet fijn 8)

Me2, bedankt voor je reactie trouwens, denk dan dat we die maxi cosi kopen en als mensen ons uitlachen dan geef ik jou de schuld :)

Ow de baby is echt superdruk nu, heb al zoveel plopjes achter elkaar gevoeld...I'm in Luv!

19. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    leuk dat jij het heel anders doet als mij ik zet eerst grove lijnen dan de figuren en dan pas de achtergrond..

Ik heb hier een tekening van wat ik voor dea heb gemaakt (weet niet of ik hem al had laten zien dus kan in herhaling vallen)

nog niet helemaal af hier

http://www.martin-isabel.nl/mei-2008/woezelpip2.jpg

heb de onderkant gedaan met magnetenzee verf kan ie visjes op plakken enzo..

20. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Leuk zeg, hoe komen jullie aan het plaatje, tekenen jullie dat uit de losse hand?
    Ik wil wel maar durf niet echt :p straks verpruts ik het!

Share This Page