oh nee hoor ik maakte een flauw grapje! ik ben heel benieuwd naar je buikje, en een buikfoto bekijken is sowieso leuk toch?
@Leeuw, wow wat een lekker buikje heb jij al he? super mooi hoor! heb jij je trouwens al opgegeven voor een cursus?
Wat een creatieve dames hiero! Zelf nog helemaal niet bezig geweest met de babykamer en of baby-uitzet. Volgende week gaan we kijken naar een babykamer, we hebben er al wel 1 gezien. Maar het is altijd afwachten of die in het echt net zo mooi is als in de folder, niet dan? Zijn er hier al meiden die de meubeltjes al binnen hebben?
ik ben aan het rondkijken haha en zie niet veel bijzonders... zwemmen hou ik niet zo van! en zie van de rest al1 samen bevallen..dat zijn pufcursesen.. ik weet hetnog niet! wil wel iets doen. en jij?
ik houd wel van zwemmen, dat scheelt en ik bij aquacenter den hommel (ofzo) maken ze één keer in de zoveel tijd onderwaterfoto's van je buik, dat lijkt me wel leuk. verder vind ik cursussen ook moeilijk hoor, ik dacht aan deze: http://www.dezwangerezaak.nl/zwanger/ZwangerActief!.htm
ohw wat leuk! ik hou wel van zwemmen maar om het nou elke week te doen....wat een leuke site! zwangerschapsmassage haha lekker hoor kom maar! ga jij 1 van die cursusen doen? zwangeractief cursus zie er wel grappig uit! en fit for 2! alleen allemaal pas zo laat het begint met 30 weken zwangerschap.. maar voor dat ik het weet ben ik al weer 30 weken hihi
zwemmen is niet elke week hoor, je kan gewoon komen wanneer je wilt. en vooral met een dikke buik zal het best wel relaxt zijn hihi ik ga voor die zwangeractief! als je bij data en planning kijkt heet zwanger actief ZA en dan ga ik denk ik voor cursus ZA 3.
Goedemorgen creatievelingen Ben wel jaloers op jullie hoor, ik ben in dat opzicht echt a-creatief! Maar wij gaan alles in lichte kleuren houden en dan met knuffels en andere atributen kleur aan brengen naar gelang het een jongen of meisje wordt. Ik heb ook zo'n pijn in mijn stuitje, wordt er niet goed van. Zit toch de hele dag achter de computer.... Met namen heb ik echt moeite qua jongen, een meisjesnaam hebben we al. Maar goed nog een half jaar hihihih. DOEIIII
Ik ben ook helemaal niet creatief dus doe het maar met stickers en sjablonen dan moet het toch wel aardig lukken haha
Heb me ook opgegeven voor zo'n "standaardcursus" van de Yunio, fit en zwanger. Dat leek me wel een leuke! Hou niet zo van die cursussen waar je elke week met je vriend heen gaat, het lijkt me toch leuker met alleen vrouwen De laatste lessen is met partner, krijg hij handige tips enzo. Maar dat samen puffen hoeft voor mij niet... :-D
Wat ziet die cursus er leuk uit Rach! Ik ben vorig jaar wel naar een cursus geweest, het hangt er echt vanaf wie het geeft want dat van ons was echt saai, maar kwam alleen door de vrouw die het gaf! Daarna hadden we nog een borstvoedingscursus gehad, die was erg leuk, maar dat kwam dus weer door de persoon die het gaf! En de contacten die je ervan over houdt, dat is erg leuk! We mailen nu soms nog wel eens! Ik heb gen babykamer, omdat hij nog bij mij slaapt, en het volgend kindje dus ook, maar ga wel de muur waar het ledikantje staat verven en iets met een boerderijthema doen. En ik ben aan het borduren geslagen, vind het leuk om zo'n geboortewerkje in een lijstje te hebben, met naam, geboortegewicht en datum. Moet eerst die van mijn zoonte nog maken
Hihi Ik had mijn man wel meegesleept, maar hij vond het echt niks aan en zat steeds te giebelen Hij vond de BVcursus wel leuk
Heb trouwens net muurstickers besteld van winnie the pooh vind het toch wel heel schattig. Vind dat al wel druk genoeg, er zal ook wel een heleboel speelgoed komen te staan want het wordt nu al verwend het is in beide families het eerste kleinkindje
O en cursus wordt hier zwangerschapsyoga partner hoeft maar een keer mee en de rest van de lessen zijn alleen.
-waarom bv -hoe aanleggen -wat kan er fout gaan -wat te doen als het fout gaat -hoe voorkomen -wat doen bij stuwing -hoelang doorgaan -afbouwen -kolven en nog veel meer, was echt heel handig. Staat ook allemaal wel in een boek, maar vond het zo gewoon veel leuker en gezelliger.
Wil ik ook gaan doen, geloof trouwens dat ik dat ook al krijg vanuit de thuiszorg! Ben zo benieuwd of dat gaat lukken, ik hoop het wel!