Dat is zeker even schrikken. Dat kan daarna heel normaal zijn hoor. Ik begrijp wel dat het je daarvan even schrikt
Wieffie, gelukkig mag je je medicijnen blijven gebruiken dan. Ik dacht het, want een vriendinnetje van mij heeft Crohn (maar ja, das natuurlijk ook niet hetzelfde....) maar die moest overal mee stoppen. Maar dat is ook een beetje een verhaal apart nu ik er zo over nadenk, want zij was ook voor heel veel medicjinen allergisch. Zal er ook wel wat mee te maken hebben gehad (dat ze allergisch was voor de medicijnen die je dan wel mag hebben ofzo). Maar goed, doet er allemaal niet toe.... Ik kan me heel goed voorstellen dat je ook erg geschrokken bent (over de kleine lettertjes)! Wij hadden het een keer onder de douche... Extra warm en het mengt dan ook nog met water, waardoor het er echt wel een beetje heftig uitzag. Mijn man trok helemaal wit weg (held!) en ik stond hem gerust te stellen terwijl ik ook erg geschrokken was!
Nou, voorlopig wordt hier ff niet meer lief gedaan op die manier Magickwings, Crohn is een zusterziekte zeg maar. Misschien had haar arts andere overwegingen? Mijn arts wil absoluut niet dat ik stop omdat als ik ziek zou worden mijn lichaam eerst voor mezelf gaat zorgen en dan het vruchtje zeer waarschijnlijk zou afstoten. Althans dat heb ik ervan begrepen... rach84, wonderlijk plaatje he? Ik was hem idd ookal tegen gekomen...
wieffie, ik hoop dat alles goed gaat deze zwangerschap. als ik het zo lees is het voor jou wel een beetje extra spannend! ja super plaatje he, vind hem ook erg mooi!
Ik kreeg net opeens last van mijn rug. Precies boven mijn linkerbil. Echt waardeloos. Bij elek beweging doet het pijn. Nu ik hier op de stoel zit, zit ik heel houterig en hoef echt geen verkeerde beweging te maken. pffffff
Auw, das niet fijn mimi Hopelijk trekt die pijn snel weg. Rach, ach ik weet dat ik veel last heb van mijn darmen maar je hoort idd wel vaker dat mijn ziekte met een zwangerschap of juist heel rustig wordt of juist gaat opvlammen. 't is gewoon ff afwachten wat de uitslagen zijn de 18e en dan moet ik misschien mijn medicijnen aanpassen. Maar ik heb over deze zwangerschap wel een goed gevoel hoor en dat lijkt me het belangrijkste.
Ik weet niet of ik er doorheen ben gegaan. Ik vroeg mijn vriend waar het nou precies zat. Zegt hij het is je bekken. jajaja nu al
wieffie, goed dat je er een positief gevoel onder hebt! ik hoop ook voor je dat het de goede kant mag op gaan! mimi, haha je bekken hihi misschien heb je een verkeerder beweging gemaakt en heb je een spier verrekt? laat je vriend maar denken dat het je bekken zijn, kan je je lekker laten verzorgen ik heb net nog even een zwangerschapstest gedaan, en (gelukkig) weer hartstikke positief!
Hahaha. Ik zei het even tegen mijn ventje hihi. Er word gezegd dat ik me maar lekker door mijn vriend moet laten verzorgen. Zegt hij. Is goed hoor mop ga maar alvast liggen ik kom zo. Mannen hihi @wieffie, Vind ik ook hoor meis. Zolang je zelf een goed gevoel erover heb.
mijn mannetje doet ook al 2 weken de kattenbak (is ook niet erg hoor ) vanaf welke week krijg je een buikje? en gaan je broeken al eerder strak zitten?
goede middag allemaal nieuwe dames gfeliciteerd, op naar een leuke tijd. ik ben veel erg moe (heb ook veel gewerkt) merk echt dat ik meer slaap nodig heb. en van de ochtend tot in de middag misselijk. ik vind het allemaal niet erg ik weet waar het voor is net samen met mannetje stad in geweest kleding kijken (en niks gekocht )
Dantje: wat een zelfdisipline Wieffie: kan me voorstellen dat je geschrokken bent! (heb hier ook even afgesproken dat we de komende weken even een "andere oplossing" zoeken ) Flink gewandeld vanochtend en gelukkig net voor de buien binnen. Kan het nu ook wel relativeren, stelt toch niks voor, een paar uurtjes wandelen, hihi. Ben wel kotsmisselijk vanmiddag. Dat had ik de vorige keer pas veel later en niet eens zo heftig. Maar geeft me aan de andere kant juist het gevoel dat het nu wel goed komt Morgen weer werken, bleeh....
ik durf ook geen koffie te drinken, omdat ik ergens heb gelezen dat dat de kans op een miskraam vergoot. maar ik heb er wel ontzettend zin in.
Ik heb gisteren ook gewoon koffie gedronken hoor. Hmmz alleen caffeine vrij hihi. @Rach84, Ik denk dat dat per persoon verschillend is hoor. Hier kon ik mijn broek al niet meer dicht krijgen een paar dagen voor mijn NOD. Klopt ook wel omdat dat altijd zo is bij mij. Alleen is het dan rond de tweede dag dat hij weer slanker is en nu niet.
en net tegen schoonmoeder gezegd. zo lief, ze moest er gewoon van huilen. en ze was zo blij gelijk. echt leuk om mensen zo blij te maken
ik drink altijd thee nu (sinds dit weekend) wordt ik er misselijk van het valt gewoon verkeerd jammer vind het normaal erg lekker.