Ow zoo dacht dat je een beetje naar achter hing ofzo, maar dat is toch hartstikke zwaar Oke nu ga ik echt stofzuigen. Lekker muziekje aan en gaan met die banaan
Hier ook hoor INDY! Heb ook dagen dat ik van niets en niemand iets hebben kan.. Zelfs van de kids ff niet En dat geeft idd een super schuldig gevoel.. Maar ja..Probeer het zsm weer goed te maken.. BTW Ik heb 2 gelukkige kindjes hoor ondanks dat ik die gevoelens toen ook had..
Ik heb ook al een paar keer gehad: als ik geweten had dat het zo zwaar ging zijn dit keer, dan had ik nog even gewacht. Hier telt de zorg voor Siem als extra belastende factor. Ik kan weinig van hem hebben en hij zit net in een 'puber'-fase. Maar ja, tegelijkertijd ben ik toch ook wel blij. Alleen soms angstig dat ik het straks niet aan zou kunnen, 2 kindjes tegelijk...
@juud onze kindjes zijn even oud, en hier nderdaad ook een puberfase met flinke driftbuien kan het soms ook ff niet hebben hoor, zeker als ik moe ben!
haha muts (nu kan ik ook al niet meer rekenen) maar goed de ziektes wegen zwaarder dan het percentage.. en ik ga lekker overdreven de hele week rustig aan doen, 2 dagen in bed blijven liggen en al.. Ik neem geen extra risico zelfs werk kan de ***** krijgen... @Pientje; Ze hadden bij mijn vriendin bij de nekplooi dat zoiezo moeten kunnen zien (hartafwijkingen laten meestal een erg verdikte nekplooi zien) en ze hebben het gemist op de 20 weken echo NU komt er bij haar zwangerschappen altijd extra iemand kijken, vaak is een 20 weken echo een hele snelle koele medische echo als je pech hebt missen ze het dan net.. maar met de nekplooi had het duidelijker te zien moeten wezen als met een 20 weken echo schijnt.
Die angst heb ik ook hoor JUUD! Heb er straks 3 die allemaal nog thuis zijn....HELLP! Maar ja Noa gaat volgend jaar november naar school en straks ook naar de peuterspaalzaal..Scheelt weer..En met deze 2 is het ook gelukt dus 1 erbij lijkt me hopelijk ook wel..
Ik ook! En hoe onze kindjes eruit zullen zien! En de 20 weken echo's bij iedereen.. Daar ben ik nu zo ontzettend mee bezig... Merk dat ik echt van de ene "mijlpaal" naar de andere leef. Eerst leefde ik naar het begin van mijn buikje toe, nu naar het voor het eerst echt duidelijk voelen van Frummel, en naar de 20 weken echo. Vind het wel grappig, dat je zo automatisch telkens je grenzen verlegd! @Eefje; Mooi buikje!
jep alleen de laatste 10 weken vond ik "saai" amper mijlpalen meer en die laatste mijlpaal was nog zo ver weg, die vond ik het zwaarst vooral omdat ik niets meer kon doen qua bewegen..
ik voel me weer enigszins uit het dal krabbelen met al deze medestanders en lieve woorden pfff....wat heb ik me gisteren schuldig gevoeld tegenover die kleine zeg... maar goed te horen dat je 2 gelukkige kindjes hebt gekregen Eefje vanavond maar es ff weer praten met vriendlief....misschien moet ik hem maar even laten meelezen hier...hij snapte gister niets van me....zat ik weer te huilen in de badkamer op de grond
Wat leuk! Meer meiden met een kindje van ca. 14 maanden. Ach, het is inderdaad de vermoeidheid die me soms driftig maakt. En Siem is nu eenmaal ook licht geraakt tegenwoordig. Soms lijkt het me even te ontglippen. Maar goed, ik heb er tegelijkertijd ook zo'n zin in!
Heb niet zoveel mijlpalen, de grens van 12 weken maakte me niet uit, omdat het altijd mis kan gaan, heb dan nu toevallig een echo met 16 weken en daarna.....de bevalling Merk wel dat ik minder bezig ben met deze zwangerschap dan met de eerste en dat het daarom voor mij ook allemaal wat sneller gaat! Hebben jullie enig idee of dit de laatste is of willen jullie er meer? en hoeveel meer?
he wat heerlijk dat er meerdere meiden zijn die zich ff rot voelen ik bruis idd ook nog niet echt van de energie echt verschrikkelijk vind ik dat gisteren kwam vriendlief eachter dat hij papa word en dat zijn jeugd een groot deel voorbij is.. dat vond hij niet zo leuk en ff wat traantjes gelaten verder heb ik ook nog geen buik.. teminste hij is er wel maar omdat ik stevig ben lijkt het wel of ik nog dikker ben geworden.. heel vervelend en ik heb verschrikkelijk last van haar uitval de kapster zei dat dit aan de zwangerschap kan liggen meer mensen hier last van?
Ben inderdaad ook veel minder met deze zwangerschap bezig. Siem is ook erg ziek geweest in september, dus er was gewoon geen plaats voor genieten. Nu komt het een beetje, maar afgelopen weekend natuurlijk weer opgeschrikt. Leef ook niet zo in mijlpalen, ook niet bij Siem. Ik weet nog niet of we straks compleet zijn. Op zich vind ik 2 kindjes heel mooi, maar je weet nooit wat je gevoel doet...
Juud, wat heb ik met jou meegeleefd de afgelopen dagen zeg! ben zo blij dat het naar omstandigheden goed met je gaat. en die gevoelens die je hebt, die schijnen dus 'normaal' te zijn heb ik me laten vertellen ik vraag me nu wel es af of ik er eentje wel aan kan
Ik heb juist minder haaruitval en dikker haar. Had ik de eerste keer ook, maar na bevalling was het toen een ramp. Ik leek wel kaal te worden...
Tip: zielige filmpjes kijken op youtube met titels als "in loving memory" e.d. gaat niet erg goed met de hormonen