April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    als dit een meid is is het de laatste als het een jongen is laten we nog even de opties open (geen sterrilisatie)

Wij vinden ons allebei te oud (man; 35) en ik ben 28 wanneer de baby er is (en heb grote kans op vervroegde overgang (mijn moeder met 32 al) dus als we nog geen meid krijgen wil ik nog 1 keer het risico lopen en anders met een meid is deze keer de laatste...

Ik heb geld voor 2 kids en ruimte voor 2 kids en de energie voor 2 kids dus dat is voor ons gewoon wijsheid, ze hoeven niet alles te krijgen wat ze willen, maar een goed spaarplan voor later en leuke dingen blijven doen kan met 2 kids makkelijk dus dan is het voor ons een goede keuze...

2. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    amom, ik moet om je lachen. Fijn dat je vandaag ook weer van de partij bent!

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dank je voor je medeleven. En ik had dat de eerste keer ook hoor, dat ik bang was dat ik het niet aan kon. Zelfs toen hij er al was. Je zet er dan echt vanzelfsprekend alles voor opzij, maar soms had ik echt zoiets van: wordt dit nu mijn leven?

Maar het went hoor, en het wordt zelf kei-leuk. Zo leuk, dat ik weer een tweede wilde... ;)

4. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@juud, idd mijn kussen lag er oo helemaal onder, deze keer heb ik nu juist al vette haaruitval. Kam mijn haar ook eigenlijk ff niet meer omdat er gewoon teveel mee komt.
    Idd je hebt ons wel ff flink laten schrikken zeg! Poeh, en we hoorden maar niks meer. Gelukkig dat het nu allemaal wel goed lijkt te gaan

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    neeeeee niet kijken gekkie... maak je jezelf gek mee! ja of je wilt een verplicht huiluurtje (gek genoeg kan dat werken!)

ik heb mezelf nooit afgevraagd of ik het kon wat ik me kan herrineren wel hoe het zou zijn en achteraf denk ik weleens zo zonde dat ik mijn man niet 5 jaar eerder ben tegengekomen want ik vind mijn leven nu veeeeeel leuker (en makkelijker!)

6. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

nog 2 uurtjes! en dan naar de verloskundige!
    Ik wel echt een echo krijgen haha ga het gewoon vragen! WIL WETEN WAT HET WORD! zo dat moest ik even kwijt :)

7. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    :) dat geeft mij weer moed, dat je zelfs nog een tweede wilde :)

pfff....wat ben ik emo zeg vandaag, loop afwisselend te lachen en te huilen om jullie reacties :oops:

8. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Ik heb eigenlijk nooit gedacht of ik het kon tot de laatste week toen ik alles klaar zag staan, commode met aankleedkussen en ineens besefte, daarl igt straks en kind op en ik heb nog nooit een luier verschoond!

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja dat scheelt wij hadden alles met 12 weken al klaar :) (nogal overdreven haha) maar het gaf wel tijd om te wennen en lekker in dat kamertje te staan en te dromen..

Ja ik had al heel veel luiers verschoond ik pastte altijd bij iedereen op..

10. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ohwja imd wat ik nog wou zeggen! die baby kamer die op jullie site staat gebruik je die nu? wij hebben precies de zelfde haha

11. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Nou, dit wordt toch echt onze laatste..
    Vond twee ook wel genoeg eerst..
    Maar nu nummer 3 komt vind ik het wel super...maar wel genoeg ..Haha :D

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Zo ging het bij mij dus ook, en dat bleef even toen hij er al was. Die week met de kraamhulp was oké, maar daarna, helemaal alleen...

Maar het gaat uiteindelijk bij iedereen lukken!

13. Amom22

Amom22 Niet meer actief

wij willen zowiezo nog adopteren en als het aan mij ligt is dit nog lang niet de laatste zwangerschap...we zullen zien.

14. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    ook mij dus? :)
    ik heb ooit eens een luier verschoond, maar dat is zooooo lang geleden.

pff...wat word je hier onzeker van zeg... Zie het al helemaal voor me, komt iedereen op bezoek en loop ik te worstelen met een luier of met BV :(

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hey hallo dames..jeetje wat kletesen jullie veel!

ik heb net het boekje gekocht bij het kruitvat van derek....die man die met baby kan praten....kosten 4.99 euro....en ze hadden ze in een plastic zitten waardoor er 3 inzaten ik dacht o leuk drie boeken van hem...niet dus het zijn 3 dezelfde..hihi...dus heb nu 3 dezelfde boeken voor 5 euro....gelukkig ken ik veel dames die het heel leuk vinden!

mijn mazzeltje voor vandaag...heb nnu alleen hoofdpijn!

16. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Sjonge wat erg zeg, dat ze zoiets fataals niet op de echo zagen.
    Ben wat dat betreft wel bij dat ik geen SEO krijg maar een uitgebreidere echo AUG.
    Al was de 20 weken echo bij Jason helemaal niet snel en koel, was echt een leuk mens die er ruim de tijd voor nam. Kreeg ook een boel foto's mee.

Ben ook echt aan het aftellen naar 27 oktober pretecho, heb ons kleintje alleen met 9 weken gezien, ben zo benieuwd.

Amom
    dit is voor ons de laatste, 3 kids, daar zijn we erg gezegend mee :)
    Dus ik ga ontzettend veeeeel genieten :)

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    wat is seo of aug?ben ik weer lekker blond of niet?

ik krijg een medische 20 weken echo bij mijn eigen gyn....dus daar heb ik alle vertrouwen in..en hij zei dat het heeeeel uitgebreid ging worden omdat ik natruulijk een afwijjking heb en maar 1 nier..

18. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    SEO + structureel echoscopisch onderzoek---> 20 weken echo.
    Waar AUG voor staat weet ik nog niet precies :) maar houdt in dat dat een uitgebreidere echo is dan de SEO en ook door een ander persoon.

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    oja wij willen heel graag 3 kids...maar ja je hebt het niet voor het zeggen en beginne er met 1 tje...misschien komt ie wel over als 3 en houden wij het erbij 1

20. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Had vanmorgen urine weggebracht, dacht dat ik blaasontsteking had.
    Maar er is niets uitgekomen.
    Vind het moeilijk om nu de sympthomen te herkennen, want moet wel vaker kleine beetjes plassen, heb last van mijn onderbuik, en af en toe een branderig gevoel..
    Maar goed, kan dus net zo goed van de zwangerschap komen...

Moest het maar ff in de gaten houden...

Deel Deze Pagina