en wat is beter? ik dat aug en sept alleen dat je dat verkeerd heb in getoetst had...maar heb gelukkig wat hersencellen die niet ingepikt zijn door de baby dat ik door ging denken dat je dan geen 20 weken echo meer zult hebben
ik heb dit ook....heb ook mijn urine laten testen bij de dok..kwam niets uit...maar heb drukkend gevoel op mijn blaas ofzo...vind het ook moeilijk om uit te leggen..maar als ik soms van de wc af ben denk ik how ik moet heel nodig weer...en dan komt er niets!
jep die witte meubels bedoel je ja die werd / word voor dean gebruikt en we hebben nu een nieuw bedje gekocht waar hij overdag al in slaapt alleen snachts nog niet maar straks wel de bedoeling is.. en dan zijn ze weer voor de beeb. Ik had supermazzel ermee! tweedehand voor 200 euro incl maxicosi met voetenzak (heb ik geloof ik weg gegeven want ik vond hem niet mooi) en badsetje met standaard en alles erop en eraan... dus superkoopje geweest! ik zag hem nieuw staan voor heel wat duurder...
Tja wat is beter, een aug krijg je alleen als daar aanleiding voor is. In principe is alleen een seo voldoende, waar dan zien ze al veel op. uitzonderingen dan daargelaten als je kijkt naar de vriendin van imd, maar denk dat dat ook niet hoort, dat zoiets gemist wordt?
de 20 weken echo was heel kort en klinisch bij ons in het ziekenhuis, ik denk 20 minuutjes ofzo... ik heb het door iemand anders laten nakijken haha
nee hoort idd niet maar je kan soms net pech hebben met een overhaaste echotut die geen zin heeft in haar werk, shit happens sommige dingen kan je niet voorkomen en ze had geen nekplooi laten doen...
Ja dan krijg je echt zo'n nummertje gevoel. Dan is het niet zo raar dat sommige aandoeningen gemist worden op een echo als het zo gehaast is.
Ja, idd. Ben ook net geweest, en denk echt serieus dat ik nu alweer moet.. Maar echt pijn met plassen heb ik ook niet. Vind die vage klachten maar niets... Hou het wel ff in de gaten. Beter te vaak urine wegbrengen dan te weinig.
Ook later geen pretecho? Als ik een gehaaste korte 20 weken echo zou hebben, zou ik echt nog een echo regelen. Sowieso hebben we bij elk kindje later in de zwangerschap een pretecho gedaan, zo leuk.
Het is bijna niet bij te houden hier Fijn om te lezen dat ik niet de enige housewife from hell ben op dit moment hahaha Ga vanavond maar heerlijk in bad, en dan lekker een film kijken Dirty Dancing of Grease of zo ! Lekker simpel en meebleren! Eerst nog werken tot 5 uur bah Ik zit ook echt af te tellen tot de 20 weken echo, nog 4 weken.... wil zo graag weer zien en horen dat alles goed is en wil zo graag weten wat het wordt ! liefs sushi
even over de blaas tussendoor : Druk op de blaas Door de toenemende zwaarte van de buik komt ook de blaas in het gedrang. Er lijkt minder urine in te passen waardoor vooral aan het einde van de zwangerschap het niet ongewoon is dat je vaker moet plassen of 's nachts uit bed moet omdat je blaas vol is. Dit kan ook in het begin van de zwangerschap ontstaan maar als de blaas door een omhoog schuivende baarmoeder weer wat ruimte krijgt vermindert dit na enkele maanden. Echter, aan het einde van de zwangerschap drukt het hoofd van de baby op de blaas en dat voel je. Spontaan kleine beetjes urine verliezen bij drukveranderingen is ook mogelijk, vooral als je moet lachen, hoesten of iets optilt. Als er echter pijn bij het plassen ontstaat is dat niet gewoon en zou je de huisarts moeten raadplegen. Het is helaas wel gewoon dat de baby echt tegen je blaas schopt en dat kan zelfs zeer pijnlijk zijn.
ja dat heb ik ook gedaan hoor en die man doet ook 20 weken echo;s dus alles even extra laten checken bij dean Zoiezo gewoon erg leuk om te doen en die 3d-4d beelden zijn errug gaaf! Een voordeel bij ons bestaat straks geen twijfel over jongen meid dat hoor je ook bij de uitslag (als je het wil weten) dat zien ze aan je chromosomen namelijk, hoeven we niet te laten checken dan (ja ik probeer er maar de positieve dingen van in te zien hoor)
Gelijk heb je hoor IMD dat je er het positieve in ziet anders hou je het ook niet vol. Zo wil even gaan zitten hoor ik plop schiet zo me knoop eraf WHAHA! Gaat lekker hoor met me broeken hou er zo geen een over
prisilla thanx....ik was o pinternet al aan het zoeken.. ik moet tot 4 nov wachten dan krijg ik de pretecho...en schijnbaar letten ze dan ook op alles...en zijn eerlijk als ze een afwijking zien...
Laat ik deze nu net (uur geleden) ook gekocht hebben... Alleen heb ik 4,99 betaald voor 1 boekje. (zaten niet in het plastic.) Ach, vanaaf ga ik hem in het echt zien. Ben benieuwd of ik hem nog spreek.
ja die meiden bij het kruivat zullen wel makkelijk hebben gedacht en alleen op het plastic hebben gestickerd en niet verder hebben gekeken dan hun neus lang is...dus ik heb geboft...
ik lees veel berichten over een pretecho....en ik zit nu ook heftig na te denken om dat te gaan doen. We hebben ons hummeltje bij 8.5 week gezien en daarna niet weer en ook al horen we dan wel het hartje kloppen met de angelsound....ik wil toch wel es ff zien wat er nu precies in mn buik zit gewoon zoeken op google naar een echobureau? of hoe hebben jullie dat aangepakt?