Mollyvg He zag dat je hier (als laatste) gepost had! Gefeliciteerd....! De anderen hier ook gefeliciteerd hoor! xxx Ramona (januari 2009)
Mollyvg: GEFELICITEERD meid! Wat goed om te lezen dat je weer zwanger bent Ik wens je een hele mooie en gezonde zwangerschap toe
Molly (en de andere meiden natuurlijk ook ), van harte gefeliciteerd! Enne... 3x ìs gewoon scheepsrecht, hoor, dus laat het maar lekker baby-boomen, straks in april! *kus*
Wow, april 2009 alweer (ben april 2008 mama geworden) Cliche maar echt niet te geloven zeg hoe snel alles gaat! Allemaal heel erg gefeliciteerd met jullie babietjes! April is echt de ideale tijd, geen last van de warmte op het einde en daarna lekker snel naar buiten met de kleine Geniet ervan allemaal!
hallo allemaal, ik heb vanmiddag een CB digi test gedaan en er stond na 5x knipperen al 'zwanger'! jeeeeh, helemaal blij! op teststaafje twee heeeule dikke strepen (jaja, ik weet wel dat je daar niet naar mag kijken, maar toch) en het was nota bene midden op de dag. fotootje staat in mijn album, ook van andere testje (dipstick). hoe gaat het met jullie? ik ben zelf heeel blij, heb een veel beter gevoel dan de vorige keer (toen dacht ik al gelijk: het is niet goed). ik twijfel om naar de stad te gaan en vast iets kleins te kopen. het is nog wel heeeel vroeg, dus wie weet kan ik me beheersen, haha. heb steekjes in mijn liezen, buik en 'down under' (sorry). en moet vaak plassen en heb wat moeie ogen. maar verder voel ik me prima! hopen dat dat zo blijft... take care, spreek jullie snel weer!
Er staat er maar 1 in je album, Lien Het is ineens echt he, als het woord ZWANGER tevoorschijn komt Dit waren de streepjes van de digi op 13 dpo http://www.mijnalbum.nl/Foto-LPPLGWI3.jpg Gisteren waren ze veel harder blauw, maar die heb ik niet geupload.
klopt; het staat allemaal op die ene foto! ik kreeg 'm alleen niet groter geplaatst hier; dan zei het upload-programma dat de afbeelding te groot was. http://img206.imageshack.us/img206/1079 ... 708sk4.jpg dit is de link naar het plaatje! jouw strepen zijn ook superduidelijk, gefeliciteerd hoor. ben benieuwd wanneer er meer mama's-to-be bijkomen hier...
@ Mollyvg: super meid om te lezen dat je weer zwanger bent. Geniet ervan. Liefs en dikke knuffel, Patricia (januari mama)
Mollyvang, GEFELICITEERD! Ik had voor deze zwangerschap ook een mk, eigenlijk een ma en nu is mijn lieve Mayron alweer dik 3 weken.... Geniet ervan en natuurlijk de andere meiden ook
Alle april mama's van harte gefeliciteerd en geniet lekker van jullie zwangerschap! Molly, voor jou nog even apart.... helemaal top! Enne ik weet zeker dat dit ukje groot gaat worden.
Hey meiden, Ik mag me hier ook komen melden! Ik had al een paar dagen het gevoel dat het raak zou kunnen zijn en dinsdag had ik idd een vage 2e streep op de matcare test. Vandaag heb ik een mooie positieve digitest gehad (zie album) dus eindelijk na 20 maanden ben ik ook zwanger! Alle andere meiden, van harte proficiat! Btw, hebben jullie al symptomen? Ik heb 2 enorme puisten op mijn gezicht, hoofdpijn en flinke ongikrampen.
Hihihi, ik heb een fanclub op mijn ouwe dag, DANKJEWEL meiden! Lien, dat ziet er GOED uit joh! Welkom en gefeliciteerd wieffie! Oh, jij ook 2 megapuisten? Ik ook, schaamde me rot gisteren, maar gelukkig kalmeren ze alweer. Momenteel voel ik wat druk in mijn rechterlies.
Hoi Mollyvg, wat goed om te lezen dat je weer zwanger bent! Bij de januari mama´s 2009 wordt het alom geprezen. Ik wens je een goede zwangerschap toe! En hooooop hooop echt dat alles goed gaat. Groetjes en veel sterkte! xcobi
Ik heb even gereageerd in het januari2009 topic Goedemorgen aprildames! Heb moeite met mijn koffie, en moet er even niet aan denken om mijn normale ochtendhapje van 2 Evergreens naar binnen te werken...
Goedemorgen meiden, Nee, met mijn koffie heb ik (nog) geen moeite maar ik ben nog steeds niet helemaal van de griep bekomen volgens mij... Gelukkig heb ik nu iig geen flinke ongikrampen... jeetje wat kan je daar onzeker van worden zeg... Wel raar nog want ik zou eigenlijk pas over een dag of 3-4 ongi moeten worden (lange lut. fase 17-18 dagen) Misschien is het handig om gelijk een lijst bij te houden zodat we straks niet helemaal terug moeten gaan zoeken wie wanneer is uitgerekend? Ik wil straks wel ff de opzet maken dan kunnen we hem gewoon uitbreiden wanneer er meer meiden bijkomen, en hopelijk zijn dat er erg veel
Wieffie gefeliciteerd!! Jippie vandaag ben ik 4 weken das een nadeel van zo vroeg weten, duurt het nog langer Msroxy kan me er wel wat bij voorstellen dat je dan pas een echo wilt. Maar ook zo moeilijk om zolang te wachten...denk niet dat ik dat red, miss impatient 8)
Overzicht Aprilmama's 2009! 1 april Magickwings - 2e kindje - ? 2 april Mollyvg - ? kindje - 40 jaar 3 april Pientje - 3e kindje - 25 jaar msroxy - ? kindje - 23 jaar 4 april Lien78 - 1e kindje - 29 jaar wieffie - 1e kindje - 30 jaar 5 april 6 april 7 april 8 april 9 april 10 april 11 april 12 april 13 april 14 april 15 april 16 april 17 april 18 april 19 april 20 april 21 april 22 april 23 april 24 april 25 april 26 april 27 april 28 april 29 april 30 april Totaal 6 zwangeren! Afspraken: 14-08-2008 wieffie 1e echo 18-08-2008 wieffie gyn Ik ben maar zo vrij geweest... Mocht er iets niet goed zijn kan ik het nog aanpassen laat het maar weten. Hopelijk mogen zich nog veel meiden bij ons aansluiten!
Als je nu 4 weken bent, dan ben je toch 3 april uitgerekend? Ik ben nu 4 weken en 3 april uitgerekend volgens mij : Ga nog eens ff checken hoor