April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    ik drink meer sap vers geprest en uit pak en melk en limonade meer vind ik niet echt lekker

2. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    vinden jullie het ook nog onwerkelijk, eerst ben je druk bezig met klussen en hopen dat het lukt en dan opeens is het raak ik vind het echt leuk begrijp me niet verkeerd maar moet er wel aan wennen.
    :D :)

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hallo dames,,

Ik lees dingen over de broeken niet meer goed dicht krijgen...me too...ik krijg hem wel dicht alleen dat zit niet meer zo lekker...dus als ik de kans krijg doe ik hem uit of knoop los....en dit is vooral s avonds..bij ons weet nu iedereen die dichtbij ons staan het...dus mijn ouders zijn ouders broers en aanhang...allemaal leuke reacties...dus die weten het ook..met de nichtjes wachten we want voor een 4 jarige duurt 8 maanden nog wel erg lang en we hadden zoiezo nog neit vertelt tegen haar ivm kans miskraam...

einde ego bericht...

en hoe is ie met jullie...

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    oja het word ook al gezellig op hyves....

5. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    meiden, hier slaat de bezorgdheid toe :( Net weer een paar druppels bloed in mijn ondergoed :( Maar ik bloed niet als ik bijvoorbeeld met mijn vinger naar binnen ga... :( En vanmiddag voelde ik me verschrikkelijk onzeker omdat alle klachten weg waren en nu ben ik juist weer heel onzeker omdat ik flinke krampen heb... :( Wel net weer een positieve digitale test gedaan en mijn ovutest was ook zwaar positief... Jeetje was het almaar vast de 14e :(

6. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    kuffel wieffie ik hoop dat het snel over is.

7. oh Wieffie dat is schrikken!
    kan je morgen niet het ziekenhuis bellen?

8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik zal morgen idd eens bellen want die krampen zijn soms gewoon niet te houden :( Kijken wat ze zeggen....

9. oh Wieffie. ik vind het echt erg voor je :cry:
    ik hoop dat je morgen gerustgesteld kan worden *knuf*

ik ga slapen, ben zo moe.

10. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Wieffie, ik had woensdag en donderdag ook nog wat bloed verloren, dit zag ik alleen bij het afvegen en het was bruin. Zou het niet oud bloed kunnen zijn? Sterkte in ieder geval met die krampen!

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    knuf...ik weet het ook niet meis...en misschien de huisartsen post bellen als je het niet houd

12. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik weet het niet... 't is ook niet veel maar sinds vanmiddag ben ik eigenlijk behoorlijk onrustig en ongerust. maar ik denk dat er toch niets anders opzit dan wachten... Als het mis gaat houd je het toch niet tegen... :( afwachten maar dus...

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Oh ja, kom net bij mijn moeder vandaan. Zoals verwacht, het was erg emotioneel.

Ben zo moe, ben benieuwd hoe dat morgen op mijn werk gaat, zonder het middagslaapje waar ik inmiddels al heel gehecht aan ben geraakt :(

14. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    ik ga lekker douchen en naar bed heb het geheel gehad.

wieffie ik hoop dat je vannacht wat rust hebt en dat het snel morgen is

15. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

9 jul 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    @wieffie, jemig dat is schrikken, hoop voor je dat het bloeden stopt. Ik had bij mijn vorige zwangerschap in de vijfde week ook bloedverlies, het was net of begon mijn menstruatie, kreeg de volgende dag een echo en toen bleek het een bloeduitstorting in mijn baarmoeder te zijn, met de kleine was niets aan de hand. Mocht je het niet vertrouwen gewoon bellen!

Gr Jacquelien

16. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Hè bah wieffie dat is echt niet leuk! Word je zo onzeker van!
    Hoop dat het weg blijft vanaf nu!

Visite net weg, ben gesloopt, ga zo naar bed.
    Slaap lekker!

17. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Een hele dikke knuffel voor wieffie!
    Ik hoop dat je snel iets meer weet, maar ik denk idd ook dat je niet meer kunt doen dan wachten helaas :(

Alle nieuwe zwangeren welkom hier en veel kletsplezier!

Kolonisten van Catan was leuk, heb 1 keertje gewonnen hihihi.
    Het eten was heerlijk. Ik had zelf champignonsoep gemaakt, een overheerlijke pastasaldae als hoofd en een zelfgemaakte aardbeiensorbet na.
    Het koken viel me ng niet tegen wat luchtjes betreft, maar daar heb ik bij Nils ook geen last van gehad.
    Ik zat wel erg snel vol, en nu nog pfff.

Nou ik ga zo eens mijn bedje opzoeken.

Doen jullie nou een beetje rustig met kletsen anders moet ik steeds zoveel terug lezen hahahaha.
    Nee horr, klets maar lekker raak, ik probeer het allemaal wel te lezen.

Welteruste allemaal

18. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Gaan jullie altijd zo vroeg naar bed? Of komt dat omdat je zwanger bent?

Wieffie, ik hoop echt voor je dat het gewoon een gesprongen adertje is hoor! Deze spanning is natuurlijk vreselijk...

19. Lichtje

Lichtje Actief lid

12 jan 2008
    342
    0
    0
    Hee hallo meiden!

Even een berichtje vanuit de nachtdienst hier in het ziekenhuis!
    Mijn eerste nachtdiensten als zwangere hahaha!

Gaat goed, voel me volgensmij niet meer moe dan anders in de nachtdienst. Verder ook weinig kwaaltjes, beetje gespannen (.)(.) en onderbuik.

Nou hoe gaat het met jullie?
    Wij hebben het grote nieuws inmiddels aan mensen die dichtbij ons staan verteld, wat is dat toch elke keer weer super he!
    Nou ik ga nog ff wat doen.
    Tot later!
    Groetjes Lichtje

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Wieffie; wat een spanning!
    Dikke knuffel! Ga je vandaag de gyn bellen?

Inge: weet nog dat ik de eerste keer kolonisten had gespeeld. heb de hele nacht liggen malen: Hout voor steen? :confused: Wie heeft er nog een schaap? :confused:

Lichtje: sterkte in de wacht!

vandaag 5 weken! Kon ik de tijd maar vooruit kijken! ga vanmiddag de VK bellen.

Werk ze dames!

liefs,

Wanna

Deel Deze Pagina