Leeuw: super zeg! Fijn dat je gerustgesteld bent! @all: ja idd opluchting dat mijn baas het prima vond. Nu nog zwart op wit een contract met handtekening (want het loopt al op de 31ste af!) Mmm, heb ineens zo'n verschrikkelijke zin in een oliebol (Hoezo beinvloedbaar )
meiden kom ff snel tussendoor melden dat ik gek aan het worden ben... ben kerstliedjes aan het draaien.. en zing nog mee ook whaha en dat op 16 oktober @leeuw beter dat het nu beter gegaan is en je gerust gesteld bent!
@ Leeuw; Wat fijn Leeuw! Gewoon hoe het hoort dus! Ben blij dat je gerustgesteld bent! @ WanneBmum; getsie, een oliebol......bleegh.. Wat een verschillen hé! :-D Fijn dat het goed ging op je werk!
Leeuw! Gefeliciteerd! Mandytjuu, ik zal niet lachen goed hihihih, nee hoor wij hebben weken terug alweer een keer geluisterd
ja sorry maar ik ging net gewoon heel hard huilen stomme rot hormonen ik verklaar mezelf echt voor gek gewoon haha
Oke oke, ik zal bekennen: zit al de hele week met een liedje uit "Jesus Christ Superstar" in mijn kop (da's Pasen, toch?)
Ik ben bezig met een kerstborduurwerkje moet af VOOR kerst, maar daardoor zit ik ook al helemaal in de kerstsfeer. Heb de kerstkaarten al in huis, maar moet mezelf echt tegenhouden om die nog niet te gaan schrijven
nee hoor, hier is het "klein" amerika, iedereen is al aan het inslaan voor kerst, de pakjes worden al gekocht De supermarkten liggen vol met kerstvoer niet op z'n nederlands dat er een stelling met pepernoten e.d. liggen, maar eerder gangpaden vol!
Nee hoor Wanna wel, jij loopt helemaal ver voor hiiihihihih Ik heb net super leuke kerstkaarten bij de Zeeman gehaald! Disney 3D, echt leuk! DOEIIIIIIII
@Amom ja het is vaak lastig uit te voeren dat rusten maar ik ga vaak vroeger naar bed en sta later op als meeste en soms (wat er de laatste tijd beetje bij inschoot) tussen de middag naar bedje toe ikmoet gewoon beter naar mezelf luisteren ...
kan me voorstellen dat dat lastig is, zeker met een kleine. De eerste drie maanden had ik helemaal zijn ritme, ook wat middagdutjes betreft Nu twijfel ik altijd ,zou ik of zou ik niet. Kies er meestal toch voor om lekker te gaan hobby-en. Rusten is lekker maar ook vervelend Als het moet is het niet leuk.
hallo ladies, @leeuw mooi zo! super voor je dat alles goed is kan je vanvond lekker slapen @imd luisteren naar wat de dokter zegt he...is niet voor niets! @ kerstdames...ik heb het liefst de kerst boom al benenden met lichtjes...ik zei laatst nog tegen mijn vriend....heb het idee dat het kerst is zo snelis het donker.... weet iemand wanneer die klok weer achteruit of vooruit moet.....ik weet dat het een uur langer slapen is dus dan gaat hij achter uit! slim ben ik he (P) verder kom ik net van de markt af...dus paling, visfrietjes, samiak, aarbeien, brood oe wat ben ik gezond! oja ik heb wel eens gehoord dat je geen vis met sla of spinazie moet combineren....voor de dames die die misschien combineren....moet je maar eens google....
Het Voedingscentrum adviseert liever geen sla of spinazie te eten bij vis. Dit zijn nitraatrijke groenten. In combinatie met vis kan nitraat ongezonde stoffen opleveren. Uit voorzorg adviseert het Voedingscentrum vis, schaal- of schelpdieren bij voorkeur te eten met nitraatarme groente, zoals bloemkool, broccoli of prei.
Wordt je idd niet blij van Nooit geweten trouwens.. Bij vis kun je beter geen spinazie of sla eten. Spinazie is een nitraatrijke groente. In combinatie met vis kan nitraat ongezonde stoffen opleveren. Het Nederlandse Voedingscentrum betreurt dat een nieuw product op de markt komt, bestaande uit visfilet en spinazie in één. Groenten Sommige groenten bevatten veel nitraat. Behalve voor spinazie geldt dat bijvoorbeeld voor sla, andijvie, bietjes, venkel en bleekselderij. Nitraat is op zichzelf niet schadelijk: alleen bij zeer grote hoeveelheden. Maar nitraat kan worden omgezet in nitriet. Dat gebeurt onder andere tijdens de spijsvertering. Ook bij het bewaren en bereiden van nitraatrijke groente kan nitriet ontstaan. Eiwitten Nitriet kan weer veranderen in nitrosamines. Dat gebeurt onder andere wanneer het in aanraking komt met eiwitten uit vis, schaal- of schelpdieren. Nitrosamines kunnen kankerverwekkend zijn. Uit dierproeven blijkt dat ze na verloop van tijd tumoren kunnen veroorzaken
ik vind die pakten lekker uit de vrieze die van uhhh...iglo maar daar haal ik altijd de spinazie uit! dus dan heb ik zalm met tagliatelle en een lekker sausje...maar ik snap dan niet dat ze er spinazie in doen!
He bah heeft mijn man vissticks met diepvriesspinazie gekocht eet t lekekr toch op! heb er nu zo'n zin in! Maar het is ook zo'n perfecte combi!