De klok gaat in de nacht van 25 op 26 oktober een uurtje voorruit! Manlief is dan een uurtje langer jarig
Zondagochtend 26 oktober gaat het volgens mij van 03.00 naar 02.00 uur dus je mag inderdaad een uurtje langer slapen Krijg helemaal trek van al die verhalen, en ook zo'n zin in de kerst ! 6 december komt bij mij de kerstboom ook naar beneden hoor, wacht altijd principieel keurig tot dat die andere man in het rood het land uit is ik nam net een winegum maar dat is smerig nu bah bah heel erg vies hahaha Dat van die vis wist ik ook niet, goed om te weten ! liefs sushi haha ( leuk mijn naam na dat vis verhaal sorry hoor heb even lol )
Als de klok vooruit gaat wordt het juist korter toch? dan gaat de tijd sneller? Hij meot achteruit, zodat je het zelfde uur nog een keer meemakt (dus voor je vriend langer jarig!) dus ook langer slapen...of vergis ik me nu?
de klok gaat een uurtje terug... ik onthou altijd in het voorjaar gaat de klok voor uit en in het najaar dan achteruit...
Oliebollen! Wij gan zaterdag naar de Efteling, en daar staat zeker een kraam. Yeuj! Ik heb er dus ook al weken trek in... En die echo's... ik heb gewoon nog niet een keer nieuwe foto's gekregen! Ik heb iedere keer pech. Het apparaat is kapot, of hij print weer veel te wazig. Maar we gaan binnenkort zowiezo voor een pretecho, want in het zh wordt (en kan) er niet veel tijd voor uitgetrokken. En buikfoto's heb ik! Ik zal eens zien of er wat representatieve tussen zitten en die in mijn albumpje gooien IMD, het klinkt behoorlijk heftig allemaal... Wel fijn dat je doc het zo serieus neemt. Tenminste, dat lijkt mij. Lynn, het laatste weekend van oktober wordt de klok verzet, dus de nacht van 25-26 oktober dit jaar. Mag wat mij betreft ook wel afgeschaft worden... al die verwarring.
Oh dames, ik wordt echt gek van mezelf zit de hele dag woorden door elkaar te halen. Hier op het werk liggen ze al helemaal dubbel....... Het gaat nu echt toeslaan
jep heb 2 nieuwe buikfoto's in mijn album....alleen je ziet dat ik een positie broek aan heb door mijn strakke truitje
ik zit nu zelfs foto te vergelijk en het lijkt niet of dat mijn buik gegroeid is...maar heb toch een ander idee...misschien is kleur roze niet echt de goede kleuren ...hahhahaha...ik trek de volgende keer gewoon weer zwart aan!
Mooi buikje hoor! Echt al te zien dat je zwanger bent! Mijn buik is ipv ovaal nu meer naar de zijkanten gezakt. Dus ipv ovaal onhoog, ovaal liggend....snappen jullie het nog? Ik had vorige keer echt zo'n toeter voorop, maar die is dus nu zeg maar minder vooruitstekend maar zit meer overal Ik krijg het niet goed op de foto, is niet echt te zien. Misschien een meisje?
Zo, wat een mooi buikje Lynn. Hier nog niets te zien... Ik wil ook al buik! Enne, bedankt voor de reminder van die klok. Dat jullie dat nu al weten, ik leef zo bij de dag... Moet ik weer gaan bedenken hoe we Siem tot minimaal 7.00 uur nieuwe tijd op bed houden... Over stamppotten: hmmmmmm, voor mij iedere dag als het kan, en alle soorten!
Bij mij precies hetzelfde.....ben ook veel misselijker geweest dan bij ons zoontje dus denk zelf ooke en meisje.....ben benieuwd of deze redenering uitkomt!