April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    begint al een buikje te worden Danielle.. lekker he kan je goed showen..

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nou leeuw en danielle...erg mooie buikjes al!
    super hoor...

3. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Haha, die heb ik vandaag al gehaald! Heerlijk. Vooral na die patat van gister :oops: Maar wel vanavond naar de sportschool geweest, compenseert weer een beetje !

4. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Rach: wat leuk zo'n filmpje. Goed idee!

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    maareh even een vraag krijgen jullie niet van elke echo een dvd mee dan (je moet zelf je dvd-rw meenemen maar ze zetten alles er gratis op voor je) dat is superduidelijk beeld en mijn echoman heeft liever geen camera bij zijn apparaat (waarom weet ik niet)

6. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    Hoi allemaal,

ben ik ook weer even...bij mij helaas nog weinig verandering (ja nóg meer pukkels :( ), geen buik en nog steeds de hele dag misselijk :sick:
    ik wou echt dat ik zo kon genieten als jullie van al dat eten!

nog geen bericht weer van Mupkuh? of heb ik iets gemist?

iedereen met mooie buiken, echt leuk om te zien! wie was het ook al weer met dat mooie zwarte ondergoed? ;) mooie buik hoor!

iemand met sollicitatie bij de Wibra (sorry, ben echt vergeetachtig met namen momenteel!), goed bericht zeg, succes!

en moeheid? eeeh ja! ben ik heel erg als ik zeg dat ik afgelopen weekend in het theater bij Najib Amhali in slaap gevallen ben? :confused:

7. nee krijg ik niet. Ik krijg wel een uitdraaitje van de echo mee, maar we moeten zelf filmen als we bewegend beeld willen hebben. Vind ik ook niet erg hoor, zo.

Kipkip, dank je wel. ik heb m al 1000 keer bekeken. vind het zoo mooi!

volgende week de laatste keer urine inleveren voor Moeders voor Moeders. Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik er dan eindelijk klaar mee ben. ;)

8. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hallo allemaal,

Mag ik met jullie mee schrijven?

Ben (net als jullie) in april uitgerekend! Wij hebben al een zoon (Dylan) van ruim 2,5!

9. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Welkom funny :) gefeliciteerd !

10. Lisette1983

Lisette1983 Actief lid

8 aug 2008
    106
    0
    0
    huismoeder
    Ik ben stiekem een week te vroeg gestopt. :rolleyes:
    Maar ik was ook al vroeg begonnen, en vond het nu écht genoeg!
    Sorry hoor, maar stelde me er vantevoren eigenlijk wel iets anders bij voor... Maar als je zes keer per uur moet plassen op zo'n kan en dan ook maar twee drupjes per keer, dan heb je het snel (euhm.. lees: na 2 weken :oops: :oops: ) al bekeken.

Ik vond het eigenlijk helemaal niet leuk om te doen, superonhandig en ook een beetje vies.

Maar ik wil ook niet zo ondankbaar zijn en het was echt voor een goed doel. Ik moest het alleen ook zelf iedere week op zondag met de auto weg brengen en vond dat ook een gedoe.

Vinden meer van jullie Moeders voor Moeders zo tegenvallen? of zit ik nu wel héél erg te zeuren? :( :rolleyes:

11. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@synove wat een vervelende situatie, zou zeker niet die verzendkosten betalen, ze kunnen je wat dat betreft niks maken!

Gefeliciteerd met de goede echo's! Leuk flimpje rach, grappig om jouw stem te horen, had er zelf een hele andere stem bij jou gedacht :p

Mooie buik Danielle! Inderdaad slim om elke keer hetzelfde aan te trekken.

Heb al een poos geen foto's meer gemaakt, moet er maar weer eens van komen! Zal es kijken of de batterijen ook opgeladen zijn....:(

Ben echt super blij dat de beeb zoveel beweegt (sorry blijf er maar over doorgaan). Eindelijk dan voor mij ook echt een bevestiging dat er wat gebeurd in de buik.

12. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    goedemorgen dames

wat zijn jullie allemaal al weer ver zeg en leuk om al die bolle buikjes te zien.
    ik ben gisteren ongi geworden en wij gaan er na deze menstruatie ook weer voor. zodra ik weer zwanger ben zal ik het ook bij jullie even komen melden als jullie dat leuk vinden.
    verder allemaal een fijne en zonder kwaaltjes zwangerschap gewenst.

liefs survivor

13. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Nee, dat dacht ik dus ook direct. Ik heb nergens om gevraagd en ze doen het uit eigen beweging. Ik vind dat opsturen sowieso erg vreemd hoor.

14. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Survivor:Fijn dat je nog even wat van je laat horen! En natuurlijk zouden we het heel fijn vinden als je ons laat weten wanneer het raak is. Goed dat je cyclus weer zo snel op gang is! Ik hoop dat het bij jullie net zo snel lukt als bij ons (na MA april van dit jaar) ik duim voor je meid!

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    aha ik dacht dat iedereen die optie kreeg maar ik ben dus enorm gelukkig met die optie want dat is echt zo duidelijk, ik heb dat van dean ook zo al die echo filmpjes.. (zelfs het hartje de eerste keer heb ik , ben ik van deze vergeten :cry: )

Ja kan me wel voorstellen dat je klaar bent met MVM op den duur ben je het zat!

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ik moet nog 2 weken en ben ook echt af aan het tellen hoor!
    Ik kan die kan niet meer zien waarin het opgevangen moet worden, maar ja nog even doorzetten. Het is voor een goed doel.
    Anderen zijn er heel blij mee dat we dit voor hen hebben gedaan. Zij moeten weer op een heel andere manier doorzetten voor een kindje. En als ik dat bedenk, hou ik het nog wel even vol. (dan valt het allemaal nog wel mee)
    Maar het aftellen is wel echt begonnen hoor, haha!

Ga vandaag met mijn moeder op zoek naar meubels voor de kinderkamer. Mijn vader gaat een gedeelte maken, als het goed is. Erg leuk!

17. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    ga echt nu niet alles meer terug lezen
    is steeds zo veel
    ben al vanaf woensdag gewoon ziek
    werd wakker met hoofdpijn en vandaag nog steeds niet lekker
    steeds vroeg naar bed en dan steeds snachts wakker worden
    en steeds moe zijn maar overdag niet kunnen slapen heb er nog 1 rond lopen he
    maar gaat hopenlijk snel weer over

18. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

goedemorgen,

nou dames ik ga zo weg te solliciteren. wish me luck! ben echt super zenuwachtig.. :(
    ik laat het jullie vanmiddag weten hoe het is gegaan als ik terug ben.
    voor nu eerst een fijne dag gewenst! :thumup:

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    succes! ik zal voor je duimen!

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008