haha er staan 3 vrouwen in de ruimte dus... wie ben ik? jantsjuh succes! veroon ik herken het helaas.. sina, ik vind MvM ook wel een beetje vies, maar de volgende keer doe ik wel weer mee, het is voor een goed doel.
zo het is KEI mooi weer dus ik ga mijn nichtjes "kipnappen" hihi om lekker te gaan wandelen naar de beestjes... fijne dag dames en hoop dat het vandaag zo mooi blijf!
@Jantsjuh; Heel veel succes! @Veroon; Beterschap! Vanmorgen zijn we naar het gemeentehuis geweest om mijn vriend het ongeboren kindje te laten erkennen. Was al helemaal trots! :-D Hij of zij hoort er nu al echt helemaal bij!... Gisteren heb ik mijn laatste voetbaltraining gehad... Mijn lijf wil gewoon niet meer, heb pijn in mijn heupen en rug.. Een keer is het mooi geweest, en was een mooi moment nu om afscheid te nemen. Vond het nog wel ff moeilijk, want deed het altijd erg graag voetballen. Kreeg nog wel een mooie toespraak van de trainer! :-D Maar het is goed zo!
ga zo even naar de dokter want heb ook last van me oren net of ze verstopt zitten en hou vandaag ook niks binnen als ik maar van die hoofdpijn af ben en mijn eigen huisarts is vol dus moet bij een andere
Over MvM, ik was dat op den duur ook helemaal zat. Vooral het plassen op die kan, daardoor zat ik in een rare houding en kon ik ook niet goed uitplassen. En die kannen met dat spul erin stinken! Maar goed, ik heb het de eerste keer helemaal uitgezeten, deze keer heb ik niet meegedaan omdat ik met de kratten moest gaan leuren naar een ophaalpunt. En achteraf gelukkig maar, want ik heb me de eerste weken echt superberoerd gevoelt. Vandaag voel ik me weer zo-zo. Misselijk, dus ik ga zo meteen maar weer een zetpil zetten. En moe, maar gelukkig wel goed geslapen vannacht. Ik heb trouwens ook een buikfoto in mijn album geplaatst. Een beetje vage, maar goed, het staat erop Jantsjuh, succes op de sollicitatie! Veroon, veel beterschap.
mooi buiikje spekkie! ik ben echt inmiddeld expert geworden in buikfoto's maken bij mezelf het is een trucje maar dan gaat ie goed als je hem eenmaal doorhebt...,
Zo, ik heb ook weer een mijlpaal bereikt. En dan bedoel ik niet de 14 weken. Woensdagavond was ik naar Derek Ogilvie geweest en we waren pas om zowat half 2 thuis. Gister dus werken en ik was me toch een partij misselijk en moe..... Heb ook maar een paar happen avondeten op en ik hoefde al niet meer. Daarna naar de kapper (moet iets wat leek op migraine) Kom ik terug en wil ik meteen naar bed gaan... Ik zit op de wc, ga opstaan... MISSELIJK En toen ik een slokje wat er wilde pakken heb ik heel mijn eten eruitgegooid. Dit is de eerste keer dat ik moest overgeven. (en ben toch veel erg misselijk geweest) Was vergeten hoe vies dat is... Maar goed. Weet nu dus dat ik geen gekke dingen meer moet doen. Over MvM, ik heb er niet zoveel moeite mee. Spoel de kannen af en toe om en past bij ons precies goed in de wc, zodat ik ook niet ongemakkelijk hoef te zitten. Alleen toen ik misselijk was vond ik de geur erg vervelend, maar dan haalde ik gewoon door mijn mond adem of hield mijn adem in. Ow degene die sollicitatie heeft: Succes, ik ga ook voor je duimen! En ik zal van het weekend mijn buikfoto eens plaatsen en een nieuwe maken.
Goedemorgen meiden, ook ik voel me vandaag weer zo-zo. De misselijkheid blijft gewoon continu aanwezig. Wel vanochtend weer naar 't hartje van de kleine geluisterd, die klopte stevig door Spekkie: mooie buik hoor! Ik heb vanochtend ook weer driftig naar mn buik staan staren in de spiegel, maar behalve een hele lichte zwelling is er nog steeds niets te zien...zal vanzelf wel komen Veroon beterschap, ellendig dat je je zo voelt! Jantsjuh, je zit nu misschien middenin gesprek. Ik hoop dat alles goed gaat en dat ze je aannemen! MvM heb ik niet aan meegedaan...heb er simpelweg niet bij stil gestaan en toen ik er wel aan dacht, voelde ik me inmiddels zo beroerd dat ik er niet aan moest denken
@Spekkie; Mooi buikje! Vind je echofoto's zo schattig! Je hebt gewoon twee van die kleine kruimels in je buik! :-D
oke ik ga ook de grote stap zetten om een buik foto erop te zetten bij mij zie je eht neit zo goed als bij jullie door mijn vet rolletjes maar heb toch echt wel en buikje en daar ben ik trots op hihi en ook me nieuwe echo er gelijk bij
@spekkie, mooie buik hoor! @rach Ik nam aan da jij diegene was die steeds verliefd jah zei @wwjc, vervelend dat je zo misselijk bent. Ik heb laatst ook pas voor het eerst overgegeven, logisch he!?
@Rach, sorry, zie nu net je filmpje pas! Erg leuk! Wat is het toch geweldig om de kleine eventjes te mogen zien hé!
Jantsjuh: succes vandaag! wwjc: vervelned van die misselijkheid en overgeven. Niet toevaliig een virusje? Ik heb deze week voor de 2de keer in 3,5 maanden buikgriep gehad....Ben volgens mij ook extra vatbaar omdat ik zo moe ben. Ons zoontje is nogal aan het dromen snachts op het moment en wordt steeds huilend wakker....wij dus ook.... Mandytjuu: echt al een zwschapsbuikje! Heerlijk he! danielle en Spekkie: ookal zo'n mooi buikje.... ja het begint nu allemaal wat zichtbaarder te worden....
@mandytjuu Mooi buikje, begint het echt te zien! Leuk hoor al die foto's! K krijg de mijne er niet meer goed op, lijkt alsof ie kleiner is geworden, maar hij is eerder verplaatst...vanavond manlief maar vragen een foto te maken
ze zeggen dat het heerst de griep en daar heb ik dus ook last van moet gaan sprayen met een neusspray en gewoon paracetamol slikken