die meid dacht dat ze bij wibra meer uitpak werk hebben. Maakt echt niks uit, ik kwam vaak lamgeslagen bij de DA weg, daar heb je het ook echt druk. THX voor de opbeurende woorden ik ga gewoon verder met solliciteren. zal straks ff een foto maken, heb deze week namelijk van mijn lieve zus een kinderwagen ombouw tot buggy gekregen
Ik zet mijn zoontje vaak heel dicht naast me in het holletje van mijn zij. Is hij ook veilig en dicht tegen me aan. Op schoot is niet altijd makkelijk inderdaad, krijg dan kramp in mijn benen omdat ik ongewild toch wat gespanen zit en hem niet zo dicht tegen me aan druk. Met aankleden vind ik het ook een beetje eng want hij schopt nog wel eens richting mijn buik dus kleed hem nu veel aan terwijl hij zit of staat.
Jantsjuh, jemig wat een muts! Niet echt sympathiek om je dan toch te laten komen... Als ze echt zo begaan is met je zwangerschap had ze je ook niet voor niets hoeven te laten komen Mandy, wat een misselijke rotopmerking! Je ziet het al hartstikke goed joh! Laat die figuren je niet zo onzeker maken hoor, je hebt een mooi buikje en dat is dadelijk alleen nog maar beter te zien. En eten, praat me d'r niet van! Ik ben dan wel misselijk, maar dankzij de medicijnen heb ik wel eetlust. En die wint het vaak toch van het beroerde gevoel Ik heb nog steeds zooooo ontzettend veel trek in een oliebol Of twee! Maar ik ga zo lekker pannenkoeken bakken met mijn zoontje, en daar heb ik ook echt trek in nu. En ik ga even bedenken wat ik vanavond wil gaan eten, ik heb zin om weer eens uitgebreid te koken, maar van de andere kant zit ik ook te smachten om een salade met feta kaas erin! Pfff.... eten is inderdaad prioriteit 1 hier Ik had vanochtend trouwens wat bruinverlies Nu maak ik me niet echt bijzonder veel zorgen, omdat ik gisteren nog een mooie echo met twee ploppende beebs heb gehad, en duidelijk de hartjes heb gezien, maar fijn is toch anders. Het is nu ook helemaal over, hopelijk blijft het weg. Maar op deze momenten zou ik toch wel zo'n Angelsound willen hebben zodat ik mezelf even helemaal gerust kan stellen, ook al weet ik best dat het nog wel goed zit (heb verder namelijk ook geen klachten. Soms een ongikrampje van de groeiende baarmoeder, maar geen steken of ander serieus werk). Zo, ik ga bakken! En morgen naar de Efteling, kan ik eindelijk die oliebol gaan scoren
Zo hoop gekletst, ff denken hoor. Rach superleuk dat filmpje, lag de baby gewoon rustig? Zag een heleboel buikfoto's, leuk leuk leuk...vraag me alleen wel af waar mijn buik blijft Vroeg vanochtend aan mijn vriendin "En? Zie je al wat?" Ze was iets te lang stil en antwoordde "een beetje" Indy ow dat had ik ook zo vaak, nergens trek in, maar knorde wel natuurlijk. En dan kon ik niks bedenken om te eten. En als ik wat bedacht, dan had ik het niet in huis. En met boodschappen doen, was ik alweer zo misselijk, dat ik nergens meer trek in had. Heb die tijd wel op waterijsjes geleefd. En werd kotsmisselijk van Ariel wasmiddel, als ik dat nu weer ruik... :sick: Jantsjuh balen joh, van die sollicitatie, succes met een andere baan vinden. Wat vind je zelf leuk? euh...wat was er nou nog meer? Oja Me2 beterschap, vervelend hè, dat je weerstand een stuk minder is. denk denk denk...nee helaas het is op!
Dank, je lijkt echt op hele lage weerstand nu....het gekke is dat ik bij de zwschap van ons zoontje NUL keer ziek ben geweest terwijl ik snel last heb van bijholteontsteking ed.....toen leek ik dus door de zwschap mega goede weerstand te hebben....
ik zal ff aan de poets in huis, mijn lieve vriendin jootje (november mama ) komt straks gezellig even langs om een bakkie te doen. moet dringend stofzuigen ik surf vanavond weer ff langs
spekkie succes met pannekoeken bakken en morgen met de oliebol ik heb er gisteren ook eentje gehad, collega's zaten me raar aan te kijken en ja ik was misselijk, maar besloot om me daar even niets van aan te trekken pientje herkenning alom! ik loop ook druk te verzinnen en dan bedenk ik iets, heb ik het niet in huis ga nu maar weer een soepje/bouillon proberen... enne..die buik...bij mij net zo! heb echt driftig naar mezelf staan staren, maar zelfs dat hielp niet 8) gewoon eigen kleren nog aan en mét kleding zie je er helemaaaal niets van jantsjuh leuke foto's in je album! kamertje al helemaal klaar?
Ik heb alleen last van mijn buik als ik erop lig. Slapen moet echt op mn zij of op mn rug. Maar verder heb ik er geen last van en kan onze boef gewoon op schoot. Hij vindt het wel leuk om er af en toe keihard op te slaan, en dat is minder Maar hij is helaas sneller dan ik... Als je veel last hebt van je buik zou ik het toch wat vermijden. Pijn is toch een teken denk ik. Nou ik ga even de naaimachine pakken. Heb inneens zo zin om zelf nieuwe dingetjes te maken Ben nu bezig met een leuke slinger van stof voor als Boeffie over een paar weekjes twee wordt.
Mandytjuu, Danielle en Spekkie: mooie buikjes hoor ! Ik ga het ook maar eens proberen vanavond... Jantsjuh: Wat vervelend joh ! Had ze inderdaad van te voren kunnen zeggen... Er wacht vast ergens een leukere baan op jou Rach en Me2: Beterschap ! Hoop dat ik niemand vergeet Zit echt de uurtjes op mijn werk af te tellen, nog 2,5 uur en dan heb ik weekend ! Lekker op de bank hangen vanavond, open haardje aan, chocomel en een stuk banketstaaf erbij ! hihihi nu al zin in !
@Sushi; ga ook heerlijk bankhangen.. Ben echt kapot de laatste tijd.. Wel gek, want ken het helemaal niet van de eerste weken. Lijkt of de vermoeidheid nu echt pas begint toe te slaan bij mij..
dames heb net wat foto's gemaakt van de verzameling die ik nu heb! en eenfoto van het toekomstige kamertje!ga ze er nu inzetten!
Zo mijn huis is weer netjes Mijn afspraak bij de gyn weer veranderd nu op 12 november! Vind niet erg hoor telkens wat vroeger mimi kan je dit aanpassen anders pb ik je even hier nog geen problemen met op schoot nemen, soms wat vervelend maar dan zet ik me wat schuin en dan geen probleem, ik had er fel last van toen ik net zwanger was, toen was mijn buik heel gevoelig. Ohja nieuwe buikfoto in mijn album
zo eindelijk weer ff een rede gehad om in het kamertje te zijn! want er staat niets in...alleen die spulletjes die ik heb gehad of heb gekocht! silvia lekker dat je eerder kan...en je hebt een mooie buik al zeg!
Echt wel leuke spulletjes ! Vooral elmo vind ik zo cute. Krijg hier net me dekentje binnen van winnie the pooh ook zo schattig