Mandytjuhh, ben jaloers op je buik! Ik ben ook heel stevig, maar bij mij vind ik dat er nog niets te zien is. Danielle1982, joh, ga me een beetje lekker zitten maken met stokbroodjes met kruidenboter en eiersalade! Jummieeeee Indy, net als jij zin in allerlei lekkers, maar idd door misselijkheid kom ik meestal niet ver en moet ik de lekkere chips, snoepjes, toastjes, etc laten staan. Jantsjuh, wat k.. dat ze je voor niets laten komen! Ik hoop echt voor je dat je snel wat nieuws vind en waar je gewoon lekker kunt gaan werken. Spekkie, een collega van mij heeft voor oliebollen voor me gezorgd. Nu ben ik nu nog wat misselijk, maar ga er morgen zeker 1 proberen. Heb er zo'n zin in! Hmmm pannenkoeken ook wel. Is iets ook voor morgen. Amom, ik wil ook niet overdreven roze hebben als het meisje zou zijn. Houd niet zo van dat zoete. Idd wat anderen zeggen, gewoon tegen mensen vermelden als je ze spreekt. Dat je hoopt dat je toch absoluut geen roze krijgt. Neem aan dat ze dan de hint wel snappen. Bij ons wordt de babykamer ook neutraal. Wit met grijze pooh op de bekleding en donkerbruine/ecru accesoires. (Muren ook gewoon wit/ecru) Maar Lyn, dat meisjesbed vind ik echt wel super ! (Maar goed dat je handige mensen hebt, want kost vast ook een fortuin om te kopen ) quote="mimi1981"]Hahaha leuk pakjes krijgen wat je verschrikkelijk vind. Dan toch maar aantrekken en dan op de foto zetten zodat je het kan laten zien als ze op visite zijn. HAhaha[/quote] Ja, kun je een middagje verkleedpartij met je baby houden. LOL Pientje, die kleertjes van je zoon.....*proest* Maar.. zal ook hier eens aan het eten beginnen. Lekker simpel, snel klaar: macaroni.
hoi pipeloi! heb een poging tot bijlezen gedaan, maar poe hee: wat zijn jullie een kwebbels! zal proberen wat zinnigs te zeggen over wat ik gelezen heb: -dat pakje! wat erg! ik kan me je reactie achter in die kerk voorstellen, hihi. goeie grap met je vrienden ook. zo had je toch nog lol van die rare outfit. -eten. gaat hier ook wel weer OK. vandaag een vreetbui: heb al chips op, en een stukje chocola. ga zo broodjes gezond maken voor mezelf (vriend eet uit met werk en ik heb geen zin om alleen voor mezelf te koken). ik heb geen rare dingen die ik per sé 'moet', behalve VEEEEEL fruit! echt wet 5 stuks of meer per dag. vooral nu de mandarijnen er weer zijn, ik eet rustig een half net per dag leeg nu... -buiken: gaaf om te zien. mijne is echt fors dik al. duidelijk zwanger. ben er apetrots op en show ook duidelijk (veel wikkelvestjes aan, en shirtjes van Supermom). vriend vindt het prachtig en zit er steeds aan. lief wel. -sollicitatie bij Wibra: jeetje, wat lomp! had dat dan gelijk gezegd. maar er komt vast gauw een leuke baan voorbij (want dit was dus NIET leuk geworden). succes! -filmpje van echo: wow, bijzonder! ik had er geen geluid bij (staat uit bij onze pc geloof ik), maar dsondanks echt gaaf om te zien. grappig dat je helemaal vergat te vragen naar het geslacht. ik ben er zelf juist hééél benieuwd naar nu. -nog 3,5 week geduld opbrengen. komt goed.- -mezelf: ik baal, want mijn auto is, na een heeeeul dure reparatie vd zomer, wéér stuk. kapotte zuigerveer, waarschijnlijk, en hij moet wéér helemaal uit elkaar. trek de portemonnee maar.... ben er echt naar van. gelukkig gaat de garage me proberen te matsen met de rekening. het is zo'n fijn karretje, dus ik wil 'm wel graag houden, en voor de rest is ie ook 100% prima. maar het is zo'n tegenvaller, net nu we al genoeg kosten hebben.... baby en ik maken het wel prima. ik voel bijna elka dag wel wat gekriebel of gepor in mijn buik. *smelt* de hond wil steeds op schoot bij me, net of ze het doorheeft. hebben jullie beesten dat ook? en een leuk puntje van discussie: hoe wanhopig worden jullie van de wachtlijsten van kinderopvang? hier in regio Midden is het echt not amusing. maar ik heb toch goede hoop, en anders voor nood een lieve mama die wil inspringen. hoe is het bij jullie? take care, knuffel van Lien
hallo dames, hoe is het hier? Heb afgelopen maandag de uitslag van de combinatietest gehad en ons kind heeft geen verhoogd risico Ik heb er ook weer wat mooie echo's bij. Verder gaat het goed hoor, maar ben nog steeds erg moe.
Het gaatje is niet zo mooi en ik vind het kaal! Ik vond het juist superleuk bij mijn zwangere buik. Maar voor de veiligheid heb ik hem eruit gehaald, voordat hij eruit scheurt ofzo haha! Maar moet er erg aan wennen. Ik vind roze super! Hou van meisjes dingen en aan de andere kant van stoere jongensdingen. Wat grappig, ik laat ook al doorschemeren dat ik geen winnie the pooh fan ben. Dan moet ik wel zeggen die naturel pooh is dan nog wel oke, maar die gekleurde..brrrr...helaas zie je het heel veel en zal ik er ongetwijfeld wat van krijgen. Mocht het een meisje worden.......hmmm jurkjes, rokjes, maillots, roze, paars, bloemetjes woeiii
Misschien is dit een oplossing voor de dames met navelpiercings http://www.cheappiercings.com/index1.html Even zwangerschapspiercings invullen op de site krijg de link niet goed door Zwangerschapspiercings Op de volgende pagina´s vind u alle zwangerschaps piercings uit ons assortiment. Als je zwanger bent kan je niet je normale navelpiercing blijven dragen. Een zwangerschapspiercing is een lang en flexibel piercingsieraad wat tijdens de groei van de buik meebuigt (zodat er geen druk op het sierraad ontstaat) en voldoende ruimte biedt zodat de bolletjes niet de navel ingetrokken worden. Ptfe is 100% huidsvriendelijk, op elke gewenste maat te knippen en zelftappend (schroefdraad ontstaat vanzelf zodra je een balletje erop draait). . Je kan natuurlijk ook zelf je zwangerschapspiercing samenstellen door een 1,6 mm Ptfe staafje te combineren met accessoires in 1,6 mm.
vraagje heeft hier iemand zich aangemeld om mij als vriend te willen op hyves? ik heb iemand in mijn ik wil vriendje zijn in mijn lijst maar ken die niet...raar...misschien hier iemand?
Hoi! WAT EEN VRESELIJK PAKJE! En wat een schattig jochie....echt lief ! sorry dat ik ff neit op de anderen reageer ben moe, ga tukkie doen!
Piercing : Ik heb 5 jaar een navelpiercing. Ga ik deze vakantie op een luchtbed met de golven mee, valt mijn bovenste knopje eraf? Leek wel een teken van boven... Heb de rest er maar uitgehaald. Heeel erg wennen, echt kaal maar nu zien het er wel mooi uit. Gaatje is wel raar inderdaad....hihi
goedemorgen! hoe is het met jullie? ik heb heel toevallig van de week even mijn navel piercing door geprikt, wilde even kijken of dat nog ging...heb hem volgens mij alweer 1 jaar uit!
@Lynn; dat had ik ook, met als naam een zwangerschapswinkel/cadeau winkel ofziets?... Zonder piercing vind ik zelf nu ook nog erg wennen, heb hem er gister ook uitgehaald. Erg kale buik idd. Maar is niet zo raar, heb hem bijna 8 jaar in gehad.. Maar vind een piercing zelf persoonlijk niet zo mooi bij een zwanger buikje..
Gisteren heeft mijn man gebeld met iemand van "Wij Jonge Ouders". Komt erop neer dat wij die "Blije Doos" mogen houden en de factuur konden verscheuren (nou....die hadden we sowieso nooit betaald hoor...). Bleek dat ze als begindatum begin februari dit jaar erin hadden staan en als einddatum eind april volgend jaar. Ik zou dus volgens hen 14 maanden zwanger zijn?! Stomme dozen! :thumbdown:
Hebben jullie je trouwens al aangemeld voor 'nieuwe' blijde doos? Ik gisteren! Weet dat het eigenlijk niet veel voorstelt, althans, vorige keer niet. Maar die goodies zijn tóch leuk, als je hormonen er zo enthousiast op reageren. En ach, na de bevalling weer een jaar een tijdschrift...
Ik heb alleen maar leuke dingen gekregen maar heb gelukkig een hele brede smaak, ik vind lief schattig maar stoer ook heel leuk, ik ben wel redelijk ouderwets meisjes en rouches vind IK helemaal geweldig!
GOEDEMORGEN WIBRA: Sjee wat achterlijk zeg, snap goed dat je opgestapt bent. BUIKJES: Wat zijn ze mooi dames, ik zal ook eens proberen om er een foto van te maken. LELIJK PAKJE: Sjee wat een pakje maar wel een prachtig kindje, echt mooi gemaakt hihihih! Overigens zou ik een pakje wat ik lelijk vind gewooniet aantrekken, vind het heel vervelend maar het gaat om onze waarden en normen en onze smaak! Zo hebben wij een vresleijke hekel aan camouflage print! ROSE: Helemaal mijn kleur, maar ik hou niet van dat prinsessengedoe, moet wel een beetje "netjes" zijn. MISSELIJK: Bij is het weer terug aan het komen. Moet echt zorgen dat buikje gevuld blijft en dan zeker niet met vette dingen want dat gaat mis. Ik eet al 15 weken geen friet Maar ja probeer waariets anders lekkers te eten. Hoop dat dit ook weer snel overgaat want was uist zo blij dat het over was! Vandaag werken, is erg rustig op het reisbureau dus kan lekker met jullie meebeppen!
Ik kreeg gisteren mijn ophaalkaart binnen voor de zwangere kadoos van de Etos. Ja kreeg hem toen ik net thuis was van de stad. hmmmz. Kan hem tot 3 november ophalen. Jippieeeee.
goedemorgen, @lynn; wat een ontzettend cute setje van elmo. Zoiets vind ik ook zo poppig Zag ook een foeilelijk pakje voorbij komen Maar het kindje erin maakte gelukkig veel goed Ik heb de blije doos aangevraagd, en die van felicita's, en heb een coupon in mijn mailbox van kruidvat, dat ik die vanaf 21 januari kan ophalen Hebben jullie ook zo'n last van zwangerschapsdementie? pffff had laatst helemaal in mijn hoofd wat ik bij de winkel zou halen, sta ik daar rond te kijken als een kip zonder kop, wist het gewoon niet meer. En gisteren zou ik heel ondoordacht een kuipje boter in de vriezer zetten iemand vroeg mij ook nog welke wibra? dat was die in leeuwarden cammingaburen. helaas heeft een collega van de DA er lucht van gekregen en belde mij meteen op gister of ik inderdaad had gesolliciteerd. aaargh daar ben ik dus ook mooi klaar mee, want zit in de ziektewet :x . annyway heb een goed humeur vandaag dus laten we dat zo houden liefs voor all!