Hij heeft nu al gewonnen he . Je moet maar even tegen hem zeggen dat hij maar niet zwangerschapskwalen gaat krijgen. hihi
Wat grappig Coto die buiken, haha. Het staat al een aantal berichtjes geleden maar ik ben ook deze week de laatste flessen voor MvM aan het volplassen. Kreeg ook van de week het fotolijstje en het bedankbriefje. Vond het wel meevallen, maar ben ook drie weken met vakantie geweest en de flessen werden opgehaald.
Hi Lynn, Je bedoeld de hyves voor toekomstige mamma's april 2009? Dat ben ik denk ik, want je hebt me nog niet geaccepteerd... Groetjes, Monique
nee bedoede eigenlijk mijn eigen hyves...maar heb even gekeken maar ik zie niemand vriendjes wil worden van de mama's april 2009....misschien nog een keer proberen vriendjes te worden! dan accepteer ik je meteen!
Krijg net te horen dat we boxpakje hebben gekregen in een groene kleur....... denk dat ik het eerst maar moet zien, er zijn erg veel verschillende kleuren groen!. Maar moest gelijk aan jullie denken hihihihi
Sniffy, fijn dat je een positieve uitslag had van de test. Ik heb vandaag echt een offday. Ik ben niet vooruit te branden! Ben heel moe, heb het gevoel dat ik de hele dag kan slapen en daarnaast kan ik echt niets van mijn man hebben vandaag. Vind bijna alles stom wat hij zegt. Gelukkig reageert hij niet zoveel op wat ik zeg, anders hadden we allang ruzie gehad! Hij heeft vandaag echt wat te doorstaan met mij, maar ja ik ook vandaag met mezelf...
@Leonie: Daar heb ik ook steeds meer last van, alleen mijn liefje heeft nog niet door dat ie beter niks van kan zeggen dus dat lijdt inderdaad wel eens tot een beetje woorden!
Ik heb het nog een keer geprobeerd. Hoop dat het nu goed gaat. Ik heb vandaag zelf mijn eerste rompertje gekocht. Maatje 50-56. Wat schattig. Heb er gelijk een slabbetje bij genomen. Ongelooflijk dat ik straks zo'n klein hummeltje in mijn armen zal hebben. Verder moest er ook een Swirl gekocht worden. Ben verslaafd aan die dingen! Oh, en ik kan niet langs chocola lopen zonder het te kopen Heb dus twee chocoladeletters met noot gekocht en chocoladespritsen... Elk pondje gaat hier door het mondje..
hallo! De verloskundige had gezecht dat het nog eventjes zou duren voordat ik me beebje voel omdat ik een voorliggende placenta heb. Maar toch voel ik sinds een paar dagen wat raars in me buik.. Een soort getielel een stuk onder me navel... net of iemand met een veertje in me buik zit hihi... Maar denk dan neeee kan niet! omdat ze dat heeft gezegd.. maar vind het toch appart! x
Dat heb ik ook! Soms ineens een verplaatsing van vocht van links naar rechts lijkt het wel. En soms kleine krampjes, volgens mij is dat ook de beeb. Meestal als ik stil zit of lig. Kan al makkelijk met 16 weken hoor! Kan niet wachten tot we deukjes en bollingen in ons buikje kunnen zien!
Pfff, word hier ook ff depri.... Kan echt wel huilen, wordt hier zooo moe van. Ben bezig geweest met afrekening electra. (Alweer!) Hebben ruim 1,5 jr geleden een verkeerde afrekening gekregen (1,5x te hoge stand), waardoor we bij moesten betalen ipv terug kregen. Dat kon allemaal niet rechtgetrokken worden blijkbaar omdat we van ene leverancier naar andere over waren gestapt. Uiteindelijk kregen we een voorschot en werd beloofd dat de volgende afrekening alles juist verrekend zou zijn... Wat hebben ze nu gedaan? Krijgen we een afrekening met idd de juiste standen, maar daardoor zouden we dus 2x hetzelfde gedeelte gas en electra betalen. En dat zou nog wel kunnen, maar dan gaan ze het voorschot wat we gehad hebben ook nog eens afhalen van de betaalde maandelijkse voorschotten. Waardoor we dus nu te weinig betaald zouden hebben! Sorry, het is allemaal heel ingewikkeld. Laat ik het simpel zeggen. Zij vinden dat ik 566 euro moet gaan betalen ! ! Terwijl ik eigenlijk nog 849 euro van hun had moeten krijgen. (-voorschot van 486= 363) Fijn.... gelijk weer last van mijn maag hier... *Snif*
mijn placenta ligt ook voor en voel het wel minder (vooral minder duidelijk) als bij dean maar ik voel het vooral bij mijn lies/blaas..
Hallo, Zo ik heb de prenatal leeggekocht! Jurkje + legging, rokje + truitje+vestje, broek + truitje en nog een trui en 3 handige lange mouwen t-shirts Wel gaaf en 15% korting op alles! O ook maar even goeie laarzen mmmmm heerlijk hoor. Net even lekker geslapen en straks op bezoek bij vrienden....