Coto: lekker he af en toe flink shoppen. En het leuke vind ik dat we nu echt ook een goede reden hebben om flink los te gaan, haha. Ik heb een beetje het idee dat er nu zo weinig meer gebeurd met mijn lichaam. Of de ontwikkeling stil staat. Gelukkig woe. weer naar de verloskundige, dan hoor je in ieder geval weer wat.
wwjc19, ik zie het ook hoor! en ookal had je van jezelf al een buikje, nu mag je er helemaal mee pronken natuurlijk!
@Wendy, Wat vervelend meis van de energie bedrijf. Wij hebben het ooit twee keer mee gemaakt met eneco. Het is allemaal wel goed gekomen maar je moet echt praten als brugman. Ik heb de laatste keer toen het fout ging gezegd dat ik niet wilde dat ze weer de bedragen veranderen omdat ik het thuis nagerekend had en nu dus wist wat het hoorde te zijn. Hmmmz. Het werd een keer gelijk goed afgehandeld. Pfff. Ik begrijp het meis. Gewoon blijven bellen desnoods zelf narekenen met de cijfers die jij heb van de vorige keer. Bij schrijven wat hun weer fout doen en desnoods doorfaxen. Aangeven dat als het nu niet goed geregeld word je dan een advocaat erop zet.
Ik heb al tig keer gebeld, maar krijg alleen formulier dat ik het niet eens zou zijn met de standen. Probleem is dat ik het wel eens ben met HUN standen, maar niet die van de vorige leverancier en niet van (van de huidige) verrekening van bedragen. Ik ben niet zo goed in dreigen.... weet ook niet bij wie ik daarvoor moet zijn.
Hoi! Haha ff helemaal in een deuk gelegen van Coto en de buiken @wwjc, kan me het helemaal voorstellen hoor! Mijn man had een abonnement genomen op een krant maar met de studentenprijs. Hij kreeg de krant al een tijdje toen hij de rekening kreeg. Was het volle bedrag ipv de studentenprijs. hij erachter aan en hij moest ff een kopie van zijn OVkaart sturen. Dat gedaan zeggen ze dat ze die niet ontvangen hadden, dus hij weer gestuurd. Zo is dat een aantal keer gegaan. Toen begonnen ze met dreigingen, want ze hadden nog geen betaling gehad en hebbe ntoen dus het abonnement stop gezet. hij heeft nooit de "goede" rekening gekregen. Hij heeft toen gewoon het studentenbedrag overgemaakt, maar ze bleven dreigen en kregen ook brieven van de incassoburo. Niemand probeerde ons ook maar een klein beetje te helpen. We hebben toen gewoon nooit meer wat van ons laten horen...en de brieven zijn gestopt na een poosje. Wel irri, want we hebben wel het volledige studentenabonnement bdrag betaald maar nooit alle kranten gehad omdat ze dat hadden stopgezet! Dus eigenlijk hadden ze al teveel geld gehad, en dan nog zeuren om meer....poeh sorry lang verhaal geworden Heb net ff op marktplaats een pakket van 50 kledingstuks(er zit zelfs roze bij ) gekocht voor een meise was zo goedkoop! En schoonvader komt toch deze kant op! Ik heb al een verbod op ebay van mijn man hihi omdat ik blijf kopen...maar ja op zich maakt t niet zoveel uit hoor, het is zo goedkoop dat we t niet echt merken, maar t voelt wel zo, als je elke dag pakketjes van de postbode krijgt
Haha Amom, ik herken het. Heb toen ik 2de keer zwanger was en na de bbz ook blijven kopen. Ik ben zelf gek op Pooh en heb nu dus ook heleboel poohkleertjes! Ben er zo tevreden mee! Voelt goed. Alleen nu heb ik bijna niets gekocht omdat we beetje in geldnood zitten. Priscilla, Hmm blijkbaar moet ik eerst een klacht indienen. Denk dat ik daar morgen maar eens een brief voor op ga stellen. Dank je voor de info!
Volgens mij zie je het wel hoor meid..Ik zie echt wel een bolling! Ik had gisteravond ook een trotse buik.. Nu issie weer weg.. Ach , kan straks nog lang genoeg waggelen met een toeter.. Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Ik heb vanmiddag een vrouwen-special.. Gezellig beppen met andere dames.. Thema is : Mooi van binnen en van buiten. Gezellig eten met elkaar..
Goeiemorgen, Veel plezier Eefje vanmiddag. Wij gaan verder met de babykamer waarschijnlijk komen we vandaag wel aan het behangen toe ! Groetjess
Euhm... domme vraag misschien, maar is er nu wel wat met de klok gebeurd of niet? Of is dat aankomende nacht? Of volgende maand? Ik ben er even uit hoor, maar er staat me iets van bij.... hmmm
Gisteren ook naar de Prenatal geweest. Een hele nieuwe Prenatal was geopend op het Alexandrium (Capelle aan den IJssel). Maar wat een rotliften daar zeg. Pffff. Zowel beneden als boven heb je amper ruimte bij de lift. De lift komt boven uit in een heel smal gangetje. Als er mensen uitstappen, moet je dus eerst met je hele hebben en houden terug dat gangetje uit (elkaar passeren gaat dus echt niet en zeker niet als je ook nog een wagen of buggy bij je hebt). Daarna moet je echt razendsnel zijn om de deur van die lift nog te pakken te krijgen.....Dat lukt je dus nooit en eer je bij de deur bent, is de lift al weer vertrokken naar beneden. Ik moest de uitstappende mensen vragen of ze svp die deur even voor mij vast wilden houden..... Echt raar! Daar denk je toch over na als ontwerper als je voor een Babyzaak ontwerpt? Nee, daar hebben ze echt over nagedacht bij de Prenatal. Maar ben toch leuk geslaagd met een erg leuk vestje, truitje en een gratis bad eend....
Dat is inderdaad wel vervelend Synove! Niet zo slim over nagedacht! Ben ineens snotverkouden zeg blehh.. Iedereen een fijne zondag hier gaan we naar het strand met de doggiess hopelijk is het niet te koud haha Groetjess
Wij hebben hier lekker geniets vandaag en alvast weer een leuke nieuwe buikfoto gemaakt (doen we eigenlijk altijd op zondag) hij is echt HUGE! maar heb ook een strak iets daaraan (wilde kijken of ik al erin paste (was van het begin van mijn vorige zwangerschap namelijk en vrij klein) Ik weeg nu 103,4 (en voor de zwangerschap 110,8_ ik zat mijn dagboek van de vorige keer te lezen en daar ging ik deze week over de 100 kilo heen (in totaal 5 kilo toen al aangekomen) dus vorige zwangerschap ging ik erober heen maar als ik in dit temp doorga ga ik deze zwangerschap weer eronder..
Ik moet nog even stofzuigen, vaatwasser wat inruimen, opruimen, buiten gras maaien (hubbie doet harken) en vanmiddag krijgen we bezoek. En ben flink chaggie.