ojee ik ga oppassen voor wwjc19 ze is sjaggie! ik hoop dat je snel weer wat vrolijker voelt meissie Nou de nieuwe buikfoto van deze week, niet normaal gewoon! Ik pas weer mijn kleren van VOOR de eerste zwangerschap (zei ze glimmend van trots)
wauwie Imd ik krijg spontaan buiknijd als ik jou buik zie ik wou dat mijn buik er al zo uitzag. Heb ook een nieuwe geplaatst in mijn album, volgens mijn vriend zie je geen verschil met 12 weken. Maar volgens mij zie ik een wat dikkere bolling, of het is mijn inbeelding
ik denk een groeispurt weer hier ofzo, ik heb heel de week al veel pijn en ook pijn van binnen (en krakende bekken als ik draai in bed ERRUG PIJNLIJK) maar nu weet ik waarom Ik zie trouwens wel verschil hoor jantsjuh ter hoogte van de keukenladen en blad is het volgens mij meer bol als de vorige keer.. Ik ben ALWEER vergeten om mijn buik te meten vooraf ik denk dat ik vandaag dat toch maar even ga doen (wel zo leuk vond ik de vorige keer)
oei dat is niet prettig Imd die pijn. Ik meende inderdaad ook dat ik een klein verschil zag, mannen die snappen er ook niks van volgens mij is de onderbuik ook iets boller. opmeten lijkt mij ook wel een leuk idee, dan kun je het verschil zowiezo zien
Janstjuh, ik zie zeker ook een verschil in bolling hoor! Show maar trots verder! IMD, wat een buik zeg! Sta er steeds van te kijken dat je al zo'n grote buik hebt. Vind hem erg mooi! Zal binnenkort ook eens een nieuwe maken. Trouwens deze week bij de vk was mijn bloeddruk bijna te hoog. Was nu 89 (vorige keer 75) en tot 90 was het goed. Ze zei dat ik me niet meteen zorgen hoefde te maken maar wel op moest letten met zout enz. Heeft iemand van jullie dit ook al? Vind het wel heel erg vroeg om nu al tegen een te hoge bloeddruk aan te zitten.
Net weer even flink aan het bijlezen geweest. Wat een mooie buikfoto's weer! Haha wat grappig dat kindje in dat foeilelijke pakje op de foto, zo'n kraamcadeau verzin je niet, toch? Het is hier heerlijk weer. Ik spring zo onder de douche, kleren aan en dan lekker met de hond naar buiten!
kan ook een keer toeval zijn (misschien was je druk die dag of iets) als het nu een paar keer achter elkaar zou zijn zou het iets zijn om serieus mee om te gaan, als je twijfelt dan kan je even langs je huisarts en vragen of hij hem meet..
mooie buik imd...en een mooie jurk! wij zijn al druk bezig vandaag met zondag poets dag! strijk van 4 maanden weg aan het werken....hihi...stofzuigen, stoffen, dweilen, vriend heeft het meeste gedaan,,,,hihi gestrijkt gestofzuigt en gedweild...hahahha....ik heb alleen wat t-shirt gestreken....oe wat ben ik slecht..... dat heb ik sinds mijn zwangerschap heel erg....ik kan me zelf niet tot dingen toe zetten....ik blijf het liefst met mijn reet op 1 endezelfde plek vast zitten...terwijl ik mijn huis eerst elke dag schoonmaakte.....ik hoop maar dat ik nestel drang krijg! straks lekker mac- en....dat heb ik wel verdient p
hihi lynn ik heb hetzelfde als jij, ben ook erg lui. Wat dat betreft zou nesteldrang inderdaad geen kwaad kunnen. Maar als ik de strijk van 4 maanden laat liggen hebben we echt niks meer om aan te trekken hihi
dat is misschien iets over te overdreven van mij! zullen we het zo zeggen....hij moest 12 blouse strijken van zijn eigen...en ik heb 12 t-shirt van hem gestrken...het vreemde is niets van mij? maar dat doe ik altijd voor dat ik het aan wil trekken, dan strijk ik het snel....dan heb ik geen zin (heel erg hoor) om zijn strijk erbij te doen
Ik zie ook meer bolling hoor Jansjuh. Hier nog zo 1 die tijdens zw erg lui aangelegd blijkt te zijn. Mede dankzij de misselijkheid en moeheid kan ik me er moeilijk toe zetten iets te doen. Gelukkig hoef ik hier niets te strijken. Manlief geen blousen meer en ikzelf eigenlijk ook niet. Heb trouwens wel gemerkt dat ik het wel kan Toen straks gestofzuigd, opgeruimd, vaatwasser in-en uitgeruimd, spullen naar boven gebracht en nog gras gemaaid en geveegd. Ben nu wel erg moe. Maar krijgen zo bezoek, dus kan ik (hopelijk) rustig blijven zitten. (In mijn mooie schone huisje )
Jeetje IMD, wat een buik. Ik heb maar het idee dat mijn buik niet meer groeit. Zou zo leuk zijn als iemand vraagt of ik zwanger ben... Heerlijk gewandeld met de logeerhond, lekker weertje hoor!
Hey meiden, Even een egoberichtje van mijn kant, ik voel me echt superbagger en ik heb nu alweer wat bruinverlies Ik weet dat het niks hoeft te betekenen, en ik heb ook geen krampen oid, maar fijn is anders. Morgen ga ik even de gyn bellen, eens zien of ze kunnen ontdekken waar het vandaan komt. Sorry! Gauw meer van mij.
Ik blijf me verbazen over die flinke buik van Imd hoor. Als ik die van mij ernaast zet....is mijn buik nog helemaal niets...ha,ha,ha. Jeetje en dan die pijn enzo erbij...Hopelijk gaat het snel weer over voor je. @Spekkie: He, getver zeg! Ik zou inderdaad gelijk even de gyn bellen. beter even na laten kijken hoor. Beter een keer te veel dan een keer te laat, toch?....Laat je even weten hoe en wat?
thanks ja ik ben niet anders gewend was bij de eerste precies zo alleen nu word ik dunner en valt de buik nog meer op En inderdaad spekkie beter te veel gechecked als 1 keer te weinig, je hoort het wel vaker bij twins bruin/bloedverlies e.d. maar effe vragen / geruststellen kan geen kwaad...
Ik vind je jurk erg mooi! Komt je buik nog beter uit! Ik vrees dat ik nog heel wat weekjes zal moeten wachten....
Hoi meiden! Het bruinverlies werd bloedverlies, dus ik heb toch maar even de gyn gebeld. Of althans, de verloskamers. Ik moest gelijk langskomen voor een onderzoek en een echo, maar er is gelukkig niks aan de hand. De babies deden het goed, hartjes mooi regelmatig en ook de placenta's zaten goed vast en hadden geen bloedingen. Ik heb geen inwendig onderzoek gehad, maar aan de hand van mijn beschrijving vertelde ze dat het zeer waarschijnlijk de baarmoedermond was die een beetje bloedde. Kan geen kwaad, maar ik moet wel m'n gemak houden en bellen zodra ik ongerust ben of als het bloedverlies erger wordt. Ik heb meteen flink gebruik gemaakt van de mogelijkheid door allerlei vragen op ze af te vuren, hoe de kindjes nu lagen. Eentje ligt rechts onderin, dus tegen mijn rug aan, en de placenta zit ook tegen mijn rug. Deze baby voel ik ook regelmatig schoppen (het zijn echt al heuse schopjes!). De andere ligt links boven, dichter tegen mijn buik, maar de placenta ligt voor. Dus vandaar dat ik die ook wat minder voelde. En mijn baarmoeder komt nu tot net onder mijn navel, en is zowat mijn hele buik breed Dat was bij mijn zoontje pas het geval toen ik 22 weken was ofzo. Maar pfiew! Ik ben helemaal gerust nu. Nu nog leren rustig aan te doen...
Spekkie, jeetje meis dat is even schrikken geweest. Maar wat ontzettend goed om te horen dat alles goed is met de kleintjes. Echt heel fijn. Wat een mooie buiken allemaal zeg en sommige ook al zo mooi groot. Ik heb ook een buikfoto in album gezet. Benieuwd of jullie het goed zien? Verder zijn wij teruggekomen uit Parijs zijn we 3 dagen geweest waarvan 1 dag naar euro disney. Was al geboekt voordat we zwanger waren. Was heel erg leuk maar jammer dat ik niet in achtbanen mocht, maar zwanger zijn vind ik 1000 keer leuker Heb ik verder hier nog belangrijke dingen gemist? liefs vruchtje
Spekkie: gelukkig is alles goed met de kleintjes! IMD; gaat lekker die buik! Leuke jurk. Had gisteren een huwelijksfeest en mijn buik was groter dan die van een kennis die 23 weken zwanger is van een 2-ling (eerste zwangerschap dat wel) hahahaha, was wel lachwekkend... Hier ook nog steeds mega moe....