April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha humor ja dat heb ik dus steeds en bij dean ook.. mijn kennis was +/-10 weken verder zwanger en dunner als mij met 15 weken, was voor haar best sneu want ze zagen amper dat ze zwanger was en iedereen vroeg aan mij, toen heb ik haar zo'n buikband gegeven en hebben we een paar strakke shirts gekocht en VOILA ze leeg 200% zwanger!

2. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    @Spekkie: Zo wat een opluchting voor je zeg! Goed ook dat metteen langs kon komen.

3. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Spekkie: schrikken zeg, maar gelukkig dat alles goed gaat met de 2.

Vruchtje24: je ziet het wel, hoor...een mooi bolletje!

4. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Thanks meiden! Ik ga nu echt proberen rustig aan te doen, maar ik voel me weer helemaal opgelucht. Zo goed dat ik vandaag zelfs nog geen Emesafene heb hoeven te nemen, yeah!

Vruchtje, ik zie ook een mooi bolletje! Ach joh, vanaf nu gaat het zo hard, nog effe en iedereen ziet het :D

5. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Gelukkig maar Spekkie dat is altijd wel even schrikken!

Zo even uitgewaaid op het strand hierzo en nu lekker slapen.
    Trusten dames

6. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Fijn spekkie dat het goed is. Nu idd je gemak houden. ;)

Hier ook tijd voor slaapje. Werk schijnt tijdens zw toch ook gewoon door te gaan. ;)
    Helaas hubbie morgenaaf niet thuis. (en do en vr niet :( )

7. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Goedemorgen allemaal,

Ben ik dan de eerste vandaag?

Ik ben vandaag lekker een dagje vrij. Lekker even wandelen met de logeerhond en vanmiddag maar even kijken of ik nog wat leuke kleding kan vinden.

8. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Waar ga je shoppen vandaag?

9. Lisette1983

Lisette1983 Actief lid

8 aug 2008
    106
    0
    0
    huismoeder
    Bij de Prenatal in Leeuwarden hebben ze niet eens een lift, alleen een trap! Ik kan dus niet eens boven kijken omdat ik altijd een kinderwagen bij me heb, belachelijk toch? En dan ben je een babyzaak! :(

Gelukkig voel je je beter Spekkie, probeer je maar niet te druk te maken... :rolleyes:

10. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Misschien even bij de Prenatal kijken in Aalsmeer.

11. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Daar heb ik laatst mijn garderobe uitgebreidt :)
    Alleen zijn de zwangerschapsbroeken nog te groot :(

Spekkie, gelukkig is alles goed, altijd fijn een echo :)

Tis hier lekker schoolvakantie, lekker rustig aan doen.

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja hier in Uden hebben ze die ook niet zeer irritant! maar met eeb buggy zijn ze wel bereid om mee te sjouwen en anders mag ik altijd de wagen achter de kassa zetten en de kleine eruit om zo naar beneden te gaan.. (op zich wel weer vriendelijk van ze)

13. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hoi hoi dikbuikige dames,
    hier even een ego-berichtje: vriend en ik waren net bij de vk, en alles is prima! hartje klopte heel duidelijk, zo'n 160 slagen per minuut (zegt dat nou wat over het geslacht? ik heb wel eens iets gelezen daarover, maar weet niet meer hoe het nou zat....). baarmoeder is hoog (tot 2 vingerbreedtes onder navel) en smal, vandaar dat buik alleen aan de voorkant zit en niet opzij. bloeddruk prima, dus ik ben weer helemaal happy! :)

spekkie: wat een schrik, gelukkig lijkt alles goed te zijn. doe het maar rustig aan even.

shop-dames: ik ga vanmiddag ook nog even neuzen in Amersfoort. de prénatal daar heeft naar boven ook een trap. lastig als je een buggy bij je hebt, dan kun je daar dus niet heen. had ik nog helemaal niet aan gedacht... ik ga in ieder geval even kijken bij Belly B, een heel leuk winkeltje waar ze veel Mamalicious en Supermom hebben.

vriend is hele druk steeds, ook in de weekeinden (voetbal). ik heb gister een beetje gezeurd over dat ik bang ben dat we die babykamer zo nooit af gaan krijgen (moeten nog beginnen met opruimen overal, en dan alle meubeltjes nog verven/opknappen. best een klus dus). vriend zegt dat alles goed komt en dat we nog tijd zat hebben. vast wel, maar ik wil het NU. -hoezo zwanger en onredelijk? haha!-

jullie nog leuke nieuwtjes? fijne dag gewenst in ieder geval.

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    niet zo onredelijk als je het artikel leest bij "zwangerschap" (en dan iets over wanneer beginnen met shoppen laatste pagina)

Zoiezo is het beter qua stresslevel om wat vroeger te beginnen maar het schijnt dus ook beter voor de beeb te zijn (qua luchtdampen e.d.)

15. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames,

Mooie buikjes overal ! Mijn buikje is nog beetje klein :( en ik voel mijn beebje ook nog helemaal niet....
    Verder gelukkig minder chagie dan vorige week, denk ik haha kan zomaar omslaan hoor...
    bah ga maar aan het werk, niet zo'n zin in vandaag...

liefs sushi

16. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Goeiemorguh!

@sina. Die in L'warden is idd zwaar irritant. Ik woonde daar tijdens mijn zwangerschap, moest ik die trap elke keer omhoog sjouwen. Ze hebben daar altijd wel goede aanbiedingen wat kleertjes betreft. In H'veen hebben ze echt niks!

Ik ben lekker op marktplaats bezig geweest. Die vrouw van wie ik kleertjes had gekocht zei dat ze nog veel meer had. Dus nu heb ik meer dan 150 stuks kleding (jurkjes, rokjes, truien, broekjes e.d.) en dan nog een zak vol rompers voor 110 euro. En alles zag er nog geweldig uit! Nu wachten tot mijn schoonvader het mee neemt deze kant op! Ben benieuwd!

@lien kan het me helemaal voorstellen. Zo was mijn man ook. Maar toen met 30 weken alles toch wel erg dichtbij kwam heeft hij in een paar weekendjes een hele inhaalslag gemaakt. Denk dat ze nu gewoon nog niet die druk voelen omdat ze nog niet veel meemaken van de beeb en de bevalling nog zover lijkt.

17. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@spekkie, ik lees nu pas je berichtje! Dat is schrikken zeg. Is het bloeden weer gestopt? Maar lekker rustig aan doen, of beter laat je lekker verwennen ;) Lekker op de bank met een goede film en bak eten! :p

18. Jessie81

Jessie81 Actief lid

4 jan 2008
    441
    0
    0
    Office manager
    Overijssel
    Wat irri dat ze bij sommige Prenatal vestigingen geen lift hebben, niet over nagedacht dus!
    Heerlijk weertje vandaag! Voor een ieder die vrij is vandaag of vakantie heeft: de pc uit en naar buiten, lekker genieten van het zonnetje!
    Ik ben jaloers, moet gewoon werken vandaag, maar ben wel vrijdag vrij en dan gaan we lekker een lang weekend naar Friesland, uitwaaien. Hondje mee! Waarschijnlijk de laatste keer met zn 2en....raar idee hihi.
    Zijn er nog meiden die deze week weer een echo hebben?

19. Goedemorgen!

Wat een flinke buik IMD, waar gaat dat heen........

Mijn buikje gaat nu ook wel harden. Pas alleen nog maar mijn jurkjes en geen broeken meer. Maar ja normaal maatje 36 dus dan is het snel te klein denk ik.

Ben nog steeds misselijk, gisteren was gewoon een drama. Heb om de haverklap honger, dat wordt ook steeds erger. Zou het kindje aanhet groeien zijn.........

Spekkie, doe lekker rustig aan meid. Gelukkig was alles goed!

DOEIIIIIIII

20. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    In de haag heb je bij Prenatal een trap naar beneden en 1 naar boven. Kan ik dus ook niet heen omdat ik altijd met kinderwagen ben...daar is toch niet over nagedacht.....

Deel Deze Pagina