Leuke jurk! Ik ben gister ook goed los gegaan bij de Prénatal: 3 shirtjes voor mezelf (ook een hippe paarse, nu helemaal 'in' schijnt) en heb alvast een pak hydrofielluiers en -washandjes gekocht met Dirkje Draak-motief. Schattig! Je schijnt daar stááápels van nodig te hebben, dus hee: ik koop gewoon nu vast wat. Ben na de Prénatal nog naar Belly B geweest (aanrader!) en heb een leuk shirt van Supermom gekocht, en 2 van die fijne steun-hemdjes van Mamalicious. Heb nog een ander Supermom shirt besteld, die van 'Never mess with a pregnant woman'. Hahaha! Vind ze superleuk, die shirts, en nóg belangrijker: ze zitten zááálig! Het weer is hier bagger... Net met hond maar een héél klein rondje gedaan (hond haat regen). Misschien dat ik vast een start maak met de zolder opruimen. (of ik wacht toch tot vriend me kan helpen, ik zie wel). Jullie nog plannen voor deze regenachtige dag?
@Kipkip; wat een leuk jurkje zeg, en wat een mooie buik! In zulke kleren komt je buikje mooi uit hé! Vind de mode nou ook zo leuk, want je hoeft nog niet eens perse naar de positiemode te kijken, Bij H&M kun je ook prima slagen! Gewoon wat langere truitjes kopen.. Had vanmorgen voor het eerst dat het niet prettig voelde, en het ook niet heel goed kon dat mijn vriend bovenop mij lag... (en nu geen rare vragen stellen..) Moeten nu maar alvast een beetje creatief worden! Kinderwens; ik moest heel eerlijk gezegd tot 2 jaar terug niets van kindjes weten. Totdat mijn zus een kleine kreeg; toen was ik om! Wat was ze mooi, en lief, en ze wordt eigelijk alleen maar mooier en liever omdat ze zo'n eigen karaktertje krijgt. Toen raakte mijn zus zwanger van de 2e, en toen was ik helemaal om. Ben zeg maar een beetje "aangestoken" Mijn vriend wou al heel lang kindjes. Gelukkig ging het bij ons ook nog eens heel erg snel!
goedemorgen... ik wil ook nog zo'n gave supermom t -shirt....ik heb nu voornamelijk mijn dept t-shirt aan omdat die lekker lang zijn....dus iedereen zegt tegen mij..ik wist neit dat dept positiekleding heeft... (lol).... verder alles goed aan deze kant..
is wel jammer dat die voor mij juist allemaal tekort zijn ik vind ze zo leuk maar ze zijn niet echt gemaakt voor grotere mensen waar ik best van baal, MAAR met een buikband erbij is het wel te doen (anders heb ik heel de tijd blote buik rug maar dan niet..
Kipkip: staat leuk hoor die jurk! Lien78: hydrofiele luiers kan je inderdaad niet genoeg hebben. Worden hier overal voor gebruikt alhoewel het nu minder wordt nu ons mannetje ouder wordt. maar eerst waren ze niet aan te slepen! heb er wel 30!
Als ik het zo lees zijn wij het kortst samen.... Wij zijn zo'n 9 maanden samen waarvan ik er 4 zwanger ben....en we zijn er heel happy mee! Ik voel me gezegend zo snel zwanger te zijn, want je hoort vaak genoeg dat het heel anders kan...
Me vriend en ik kennen elkaar 11 jaar. Puppy liefde vroeger haha en nu dan serieuss samen voor anderhalfjaar. In april zijn we twee jaar samen en dan komt de kleine ook nog is
In januari zijn mijn vriend en ik 2 jaar samen, we hebben allebei eerder een lange relatie gehad dus de stap om voor kindjes te gaan was sneller gemaakt... Je bent toch allebei wat ouder, ik 29 mijn vriend 33. Als het gevoel maar goed is en je stapel gek bent op elkaar wat maakt het dan uit hoe lang je elkaar kent of hoe oud je bent... Zekerheid heb je nooit in het leven dus je moet gewoon genieten van de tijd die je hebt !
Ik ken mijn man al best lang van gezicht Was op school, ik was een gothic hij een christen, maar oh wat vond ik hem knap! Ik zie tegen mijn vriendin, als ik ooit een brave jongen wil wordt hij dat! Hij had in die tijd een relatie waarvan iedereen dacht, dat gaat noooooit meer over. Paar jaar later ging in naar de kerk, en in die kerk bleek hij ook te zitten, maar ja die vriendin van hem he!? Na engelengeduld ging dat over, en nadat ik toevallig in zijn woonplaats bij een gezamelijke vriendin ging eten was hij daar ook en vertelde dat het uit was. We reisden samen met de trein terug, en wist toen al JIJ BENT VAN MIJ! En ja hoor 4 maandjes later verloofd, 1 jaar later getrouwd en 2 maanden voordat we 1 jaar getrouwd waren was ons eerste kindje er! @kipkip wat een leuk jurkje hoor! Zijn echt leuke kleren nu in de winkels! Idd kun je niet teveel hydrofielluiers hebben! Zeker met die spuitluiers Doek ervoor houden zodat de muren niet vies worden hihi
He he, Ik ben de afgelopen week lekker ziek geweest en daarom dus niet hier geweest. Zijn er nog bijzondere nieuwtjes hier? Hier is alles prima. Moeheid wordt minder gelukkig.
ja klopt ik heb er ook iets van 25-30 ofzo ik ga nu wel weer nieuwe halen die dingen vind ik leuk in de stijl van het kamertje (staat grappig) ik gebruik ze nu nog overal voor !
ja nu wel maar bij onze eerst heb ik hem vandaag 2 jaar geleden voor het eerst ontmoet en in december zwanger geraakt (4.1 positieve test) dus ik ben maar anderhalve maand NIET zwanger geweest (klopt bijna precies want we moesten 6 weken wachten op bloeduitslag geloof ik en daarna zijn we er voor gegaan DUS IK WIN haha DUs vandaag ken ik hem 2 jaar precies en heb ik 1 kind, ben ik getrouwd EN ben zwanger van de tweede haha
Hey meiden! Thanks voor al jullie lieve woordjes nog, heeft me goed gedaan! Het is idd altijd schrikken, bloedverlies. Maar ik ben zo blij dat alles goed is, en inmiddels heb ik alleen heeeeel af en toe nog een streepje roze, maar verder niks meer. En ik voel allebei de babies heel erg goed! Mijn baarmoeder is ook huge zeg... je blijft het bolletje nu ook goed zien als ik op mijn rug lig, en ik kan gewoon voelen waar de kindjes liggen En leuk om al die verhalen te lezen over hoe jullie elkaar hebben leren kennen! Ik en mijn mijn man zijn nu bijna 10 jaar samen, waarvan 6 getrouwd. Een zoontje van 3, en nu de andere twee kids onderweg. Maar verder zijn we gewoon een standaard verhaaltje hoor Elkaar leren kennen tijdens het uitgaan, verkering gekregen, samen gaan wonen en trouwen. Maar we hebben het super fijn samen, standaard of niet En jong mama worden... Ik was 25 toen ik beviel van mijn zoontje. Heel veel mensen om mij heen vonden dat erg jong, vroegen zelfs of het wel gepland was! Maar ik vond het zelf eigenlijk gewoon een mooie leeftijd... Soms had ik ook wel gewild dat er minder leeftijdsverschil tussen mijn zoontje en deze twee zou zitten, maar ik was in die jaren erna nog helemaal niet klaar voor een tweede (laat staan gelijk een derde ), dus het heeft dan maar zo moeten zijn. Ik vind het ook erg leuk om te zien dat zoveel verschillende vrouwen, toch zo gezellig kunnen kletsen over zoveel dingen. Een aantal van jullie zijn bijvoorbeeld heel gelovig, terwijl ik zelf alles behalve christelijk ben Maar ik geloof zelf dan wel dat veel geloven in de kern naar hetzelfde streven... Afijn, maar mooi om te zien dat we ondanks al die verschillen toch zo lekker kunnen kletsen Ik heb me voorgenomen om vandaag heel weinig te doen. Ik ga dadelijk een wasje ophangen (blegh) en de kleine naar de speelzaal brengen. Even wat boodschappen doen op de fiets en wat koken, dat was het. Als de uk op school zit ga ik fijn Grey's Anatomy kijken en luieren.
Die vraag heb ik ook gehad, vond hem zo ontzettend onbeschoft! Goed dat je naar je lichaam luistert! Houden zo hé! Verder zijn mijn vriend en ik 9 1/2 jaar bij elkaar, en hij is 29 jaar, en ik 26 jaar. Ook nog vrij jong, maar zo voelt het niet eerlijk gezegd! Verder zijn wij ook niet gelovig...
bij mij hebben ze het ook gevraagd nadat ze mijn leeftijd hadden gevraagd....want ik ben dan wel 22 jaar...ze schatte me toch een jaar of 26/27 jaar...dus ouders op mijn bso vragen niets omdat ze niet weten hoe oud ik ben....maar ben bang als ze het zouden weten dat ze dan die vraag ook zouden stellen....
zo na lekker lang lezen kan ik natuurlijk ook niet achter blijven. 7 jaar terug (nu komt het ) had je van die meetings van internet. altijd ging de meeting naar walibi en ik had mijn ventje daar wel eens gezien. maar wat een irritante man vond ik het. ik was 18 hij 24, dus ik voelde mij ook veeeeel te jong voor hem (wat een idee ). Todat ik een keer een sms van hem kreeg; hoi ik heb je nummer van je beste vriendin gekregen dus ik sms je maar even. haha. steeds smsen en 1 keer afgesproken, gezellig uit eten. toen was het duidelijk, met hem wordt ik oud. Dat werd vooral bevestigd toen hij naar bonaire ging voor twee weken. want zijn zus ging trouwen (ja mijn vent is antiliaans), hij had een retour ticket maar miste mij zo (nog maar een week verkering) dat hij na een week een enkele reis terug kocht en geloof me dat is niet goedkoop. Toen wist ik het zeker dit is hem. Mijn eerste verkering en voor hem ook. Maart dit jaar zijn we eindelijk gaan samenwonen, en dat werd ook beloond met een nieuwbouwhuis. Deze zomer dachten we kom laten we het proberen met een kindje, en ik was meteen zwanger. zal ff proberen een foto van hem in mijn album te zetten leuk al die zwijmel love stories
Van mij mogen ze het vragen hoor ben ze toch geen verantwoording schuldig dus ze zullen er ook geen antwoord op krijgen !