een meissie, en daar hebben we de naam al vast voor staan. Voor een jongen hebben we 4 mooie namen, waaruit ik echt niet kan kiezen....vind het heel moeilijk. Dus we moeten zowiezo nog maar 4 jongens krijgen
HAhaha ik denk ook echt ene meisje! Ik ben er vanaaf weer ff ga er nu vandoor, vaatwastabletten halen! Doeii meiden xxx
nou ik denk ook dat ik een meisje krijg dus een hoop meiden hier op het forum.. dames ik ga werken....bbah voel me niet echt 100% maar hoef dan ook maar 3,5 uur...dus voor ik het weet ben ik weer thuis fijne middag!
@BrendaGill, Het was niet bedoelt dat je gelijk in de stress moet schieten he . Er zijn ook meiden die we 1 keer in de maand zien dat is helemaal niet erg. We hebben namenlijk ook die alleen langs zijn geweest om even te melden dat ze zwanger zijn en meer niet. Als je onderin kijkt bij de afspraken dan weet je ook gelijk wie we vaak zien en wie niet. Meiden met de 20 weken echo heb jullie er nog even snel bij gezet. Even nog snel ik doe het nu even zo maar voortaan liever gewoon PB omdat ik niet alles terug lees als het veel is.
Mijn geheugen is echt een zeef. Pffffff. Ik wilde ook nog even iets over de namen zeggen. Wij hebben nog helemaal niks. Ik heb wel een paar namen die ik leuk vind maar mijn ventje wil pas na de 20 weken echo raden. Teveel teleurstellingen gehad vorig jaar dat hij net als ik toch een beetje voorzichtig is. Hahah ik wil wachten met de kamer na de 20 weken maar hij zegt dat er zoiezo nieuw behang op moet en nieuwe vloer. Dus word waarschijnlijk heel snel al. Vanavond wel naar de gemeente even kind erkennen.
ben gelukkig weer helemaal opgeknapt en we hebben ook nog helemaal geen namen dat vinden we het moeilijkst van allemaal wie doet er wel eens boodschappen bij A&H en spaart die zegeltjes voor de poppen niet we willen ze graag proberen te sparen maar is maar 3weken tijd ofzo dus erg kort en er zijn 8 poppen dus wie ze niet spaart wil die dan aan ons denken vergoed de postzegels hoor
Hier is jongensnaam makkelijker. We houden van korte krachtige namen en voor een meisje is dat nu eenmaal moeilijker. 1-lettergrepige namen zijn schaars en vanaf 3 lettergrepen vinden we het al niet leuk meer. En dan valt nog een heleboel af omdat we het gewoon niet leuk vinden... We wachten op de 20-weken-echo en dan gaan we gericht zoeken...
Pffff, nog 185 dagen te gaan.... Soms lijkt het allemaal zo lang te duren. Stom hè, dat ik dat nu al zo ervaar. Vind ik zelf eigenlijk wel, maar komt misschien door emties/hormonen. Wil gewoon snel zeker weten dat alles goed is met mijn kindje... Heeft nog iemand dit? PS: toen eerste zwangerschap einde naderde wilde ik juist niet dat het voorbij zou zijn. Toen ging alles veel te snel. Misschien krijg ik dat nu wel weer, op het laatst...
@Juud; mij gaat het eigenlijk veel te snel.. Eerst leefde ik heel erg naar de 12 weken toe, en na die tijd vliegt de tijd echt! Wil zo graag zo lang mogelijk genieten, ben zo trots op mijn beginnende buikje, en de plopjes Meisjesnaam hebben we, jongensnaam is een twijfel!
Hier eentje die vind dat het allemaal veel te snel gaat ! Is misschien de laatste zwangerschap dus wil er echt van genieten en hij is alweer bijna half ! Ben wel super benieuwd naar het geslacht, dus dat wil ik dan wel snel weten en dan mag het heel traag gaan
@sylvie Vind het heel apart, dat je weet "dit is waarschijnlijk mijn laatste keer". Ik kan me niet voorstellen dat ik dat ooit denk. Denk niet dat ik die keus ooit kan maken. Vind het deze keer ook sneller gaan dan vorige keer, maar mag van mij nog wel veel sneller. wil mijn beeb gewoon snel vasthouden! En die zwangerschap is alleen een saaaaaaai stuk totdat de baby geboren word
bij ons zijn de namen Miley (voor meisje) en Harley (voor jongen) voor 99% al zeker , blij dat ik daar klaar mee ben (scheelt weer eindeloze discussies haha Ik denk trouwens een meisje maar dat kan ook wishfull thinking zijn haha
Ik vidn de weken ook erg snel gaan! BIjna op de helft! Nou de eerste helft leek geen 20 weken.. vind het heel snel gaan! Aan het begin vond ik het allemaal erg lanzaam gaan maar toen de echo goed was vloog de tijd! Ben ook erg benieuwd naar het geslacht! nog 2 en halve week wachten:>
Amom ID voor die breezer was wel iets van 2 jaar geleden ofzo, daarna geen last meer van gehad Koop ook niet vaak alcohol eigenlijk. Leeuw eigenlijk zijn het ook 16 weken en geen 20 want je weet het pas met 4 weken,ongeveer dan. Ik had vannacht gedroomd dat wij de 20 weken echo pas met 22 weken kregen en dat ik heel teleurgesteld was toen ik dat hoorde nu maar hopen dat het niet echt zo is, volgende week woensdag hoor ik het En volgende week maandag pretecho Ow mijn gezicht zit ineens onder de eczeem en ik word gek van de jeuk :x Vind de tijd opzich wel snel gaan. En als ik die lieve plopjes van de baby voel, dan denk ik steeds whaaaa kan niet wachten tot april. Zo'n zin om te bevallen ook
@IMD ik wist je namen eigenlijk al door op de babynamen pagina te kijken Dus na je 20weken echo zeg je ook wat het word? en maak je dan alles bekend aan je familie?
Hier nog 1 hoor. Als deze zwangerschap is geweest en we hebben ons kindje in onze armen dan is dit ook de laatste keer geweest. Zoiezo hebben we geen ruimte voor meer kinderen . Ik heb alleen een hele stress periode gehad de eerste 12 weken. De angst zit nog diep van de afgelopen keren. Ik kan nu genieten maar dat had ik eerst echt niet hoor. Wij wilde als het kon vroeger 3 kindjes maar nu is twee ook goed. We zijn al blij dat het ons gegund is dat we een tweede mogen krijgen. Zou ik onverhoopt toch zwanger raken door de pil of wat dan ook dan laat ik het ook NIET weg halen dat zou ik niet kunnen. Ik had ook liever een groot gezin gehad maar mijn gestel gaat voor mijn kinderwens. ieder zijn meug hoor. Misschien dat we over een paar jaar opeens weer anders denken dat weet je nooit
@mimi kan me voorstellen dat je dan zoiets hebt van, nou we hebben twee prachtige kinderen, waarom dan weer door die eerste 12 weken heen moeten.
Ik had het er gisteren nog met mijn man over. We zeiden allebei tegelijk hoeveel kinderen ons in totaal geweldig leek. We zeiden beiden 10! We zouden heel graag nog wilen adopteren en als onze eigen kinderen uit huis zijn of ouder zijn pleegkinderen. Maar eerst nog maar eens een flink aantal van onszelf als dat lukt.
Moet je nagaan dat het vroeger anders was he. Als je toen 2 weken overtijd was, was je pas 4 weken zwanger. Ik kwam er bij mijn dochter achter toen ik 2 en halve maand zwanger was. Nu zou ik al 3 maanden zijn. Heel raar. Moet je nagaan dat als je eindelijk 12 weken ben je toen 10 weken was. Ik heb ook steeds terug gerekend. Ik was bij 14 weken pas blij. Misschien een ding vanmij hoor. ben gewoon veel te nerveus. De lijst pas ik aan dan rond hmmmmz als ik week 24/25 ben denk ik. Als het goed is dan heeft iedereen ongeveer de 20 weken echo gehad.
ik wilde vroeger ook heel veel kinderen. Met mijn vriend kwamen we op 3 maar ik heb als tiener zelfs gedroom dat ik een 89ling kreeg. Hahaha In de kerk moesten ze in mijn droom 89 kinderen opdragen. hahaha ik zie het al voor me waar in je buik zitten ze dan. Toen ik wat ouder werd was 4 ook wel leuk (kom uit gezin met 4 kinderen). Mijn vriend uit gezin van 3 dus dat leek hem mooi. Na die 3 mk's afgelopen jaar zijn we op 2 gekomen.