April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jep iedereen weet het dan, klinkt voor mensen heel saai maar het is juist extra speciaal iedereen vroeg hoe het met Dean was (al zat ie nog in de buik) en mensen kochten gerichte kado's (of dingen met naam erop) en zelfs de gyn vond het extra speciaal hij had nog nooit een baby gehaald waarvan ie de naam al wist, iedereen vond het meer persoonlijk en niet een abstract idee van "de baby"

Wel veel commentaar gehad van vreemde mensen maar nooit van "eigen" mensen die weten hoe ik ben en dit hoort bij mij, mijn man is ook niet van de mond dichthouden (wel meer als mij maar das niet zo moeilijk haha)

2. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Hallo!

@Mupkuh.. Gecondoleerd...Sterkte meid..

@IMD Leuk verhaal!!! Hoe je je man hebt leren kennen..en je houdt niks geheim he voor ons.. :) Leuk dat je de namen al gedeeld hebt met ons...

Leuk om te weten dat iedereen zulke verschillende smaken heeft:Kleertjes..kleuren..namen...Jajaja...weet t zoveel mensen kan ook niet anders.. ;)
    Hier ook veel hydrofiel luiers....gebruik ze ook nog overal voor...
    Ik las dat Priscilla[b/]ook in april haar 'jubileum'heeft..Grappig..wij ook..Wij zijn 7 April 4 jaar samen.

Ik werd/wordt ook altijd jonger geschat..Weet nog dt ik bij de vorige zwangerschappen vaak werd aangekeken en voelde dat er zoiets gedacht werd van: heb je weer zo'n kind met een kind..Hihi..
    Was 25 toen Noa wer geboren..27 toen Len werd geboren en straks net 29 als de volgende komt..
    Om de 2 jaar zo'n beetje :)

Heb net heerlijk 5 :confused: mandarijnen en 2 (neger)zoenen op..Hmmmm

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja ik dacht na de geboorte van Jason dat het bij ons ook bij 2 zou blijven.
    Ik wou wel graag een 3e hoor, maar manlief vond het goed zo.
    Verkeerd gedacht :p
    4 leek mij ook erg leuk, kom zelf uit een gezin van 4 kids.
    Maar dat lijkt me wel erg druk, ook met oppas enzo.

Maareh alle mensen een 89ling :) dan zou je de 1e van de wereld zijn :)

4. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Oeps..sorry voor de dik gedrukte letters...ging fout...Niet dat ik mezelf zo belangrijk vind ofzo..ok! ;) :)

5. Amom22

Amom22 Niet meer actief

HE meiden

Ik ga jullie bij deze verlaten! Ik heb hier al eerder aangedacht, maar nu is voor bij het toppunt bereikt.
    Ik heb er geen zin meer in. Ik heb zelf een erg sterke eigen mening die echt TOTAAL anders is dan die van anderen en die laat ik ook horen, soms niet op de juiste manier en dat komt wel eens hard over bij anderen. Toch wordt ik er gek van dat anderen op dit forum (niet de bevallingslijst!) wel hun eigen mening mogen geven (die vrij normaal zijn) maar als ik met mijn afwijkende mening kom is het foute boel. Er zijn zoveel dingen waar ik mee aan erger op dit forum door mijn andere mening en er zijn zoveel mensen die zich juist ergeren aan mijn mening. Ik weet dat ik het soms echt verkeerd breng en dat ik daardoor soms mensen kwets, maar ik heb soms ook het gevoel dat het maar eens gezegd moet worden!

Ik kan er gewoon niet tegen om steeds te lezen over echo's, vaccinaties, onderzoeken, etenswijzes etc. die zo anders zijn dan waar ik voor ben. Het doet mij ook vreselijk pijn om te lezen als iemand een kindje met down niet wil. Al met al ik trek het niet meer! En steeds de discussie, die ik zelf ook aanga hoor! Maar dat komt omdat ik er zo anders over denk, zo'n andere mening heb. Vind het gewoon moeilijk om steeds mijn mond te houden :p

Ik zeg niet dat ik NOOIT meer iets op dit forum achterlaat en ik kom zeker de geboorte melden en mijn bevallingsverhaal (alhoewel dat ook wel weer stof doet opwaaien!) en jullie feliciteren met jullie geboortes. Maar voor nu heb ik het er ff mee gehad.

Veel succes iedereen in de zwangerschap en hopelijk over heeeeeeel wat weekjes prachtige mooie kindjes

Groetjes!

6. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    :) :)

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha respect ik zou echt gek worden! maar vind het heel leuk dat jullie dat mooi vinden en kunnen, wij hebben een bepaalde levensstijl waarbij dat niet past en dan nog eens mijn ziekte..

Dit zou onze laatste zijn bij een meid, als het een jongen is mag ik het nog een keer proberen van mijn man :) (dan laten we de optie van sterrilisatie van mijn man nog even open staan voor later) anders gaat na de bevalling een knoop erin, ik kan slecht tegen de pil (ondanks het jaren slikken, ik ben 8 dagen ongesteld ipv 3-4 zonder de pil en veel minder pijnlijk. Soms voelt het wel heel raar dat het de laatste keer is want ik voel me zwanger altijd zo mooi! en speciaal en dat zal ik echt gaan missen (lekkere ego reden I KNOW :) )

8. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Ik snap er niks van. Heb verder nergens wat van je gelezen. En omdat je een andere mening hebt hoef je toch niet weg? Zolang je ook openstaat voor de manier en visie van anderen kan het toch allemaal prima samen?

9. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hé Amom?... Ik snap het niet zo goed?..

Maar goed, respect voor je keuze, je moet jezelf er natuurlijk wel lekker bij voelen!
    Fijn dat je even laat weten dat we je niet weer zullen zien hier..

Veel succes met je zwangerschap, geniet ervan!
    Laat je het nog wel even weten als de kleine er is?

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    vind ik erg jammer dat je hier niet meer gaat meekletsen! je hebt een erg afwijkende mening (die niet standaard is) maar ondanks dat je een hele andere mening heb als mij vind ik je toch nog een leuke meid hoor (staat bij mij los bij discussies in elk geval)

Ik weet dat je bepaalde dingen moeilijk vind maar het hoort wel bij het leven en aangezien jij hebt besloten om een hele andere mening te hebben zal je dat heel je leven blijven houden (niet alleen op forums) dus zal heel moeilijk worden als je daar niet goed tegenkan.

Ik hoop dat je na een pauze gewoon weer gezellig komt meekletsen hoor!

11. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    haha dat gevoel ken ik maar al te goed. het is ook bijzonder om zwanger te mogen zijn. Ook voor mij wordt dit mijn laatste zwangerschap. Maar meer omdat mijn man 2 kinderen genoeg vindt. Ik zou misschien nog wel een derde willen. Mijn man zegt nu steeds, geniet er maar extra van het is de laatste. :D :D

12. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Ik weet dat het los staat van wie ik ben, en dat ik het altijd zal hebben. Ik maak het dagelijks mee... maar heb er het puf nu gewoon ff niet meer voor!

13. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    amon22 wel jammer dat je weg gaat hoor
    dan wens ik je verder een fijne zwangerschap toe
    veel plezier en we horen het wel als je bevallen bent
    dikke knuffel

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Sure :rolleyes: miss belangrijk pfff ;) ga maar weer negerzoenen en mandarijn eten (goede combi trouwens!) ik krijg meteen trek ervan!

@Amom ja moeilijk ik denk er (ook al ben ik deze keer wat genuanceerder over als zij, ik weet Isabel is deze keer nog aangenaam vergeleken erbij) maar je weet waar je voor kiest als je zo'n alternatieve levenstijl kiest (en alles wat daarbij hoort) en datje daar commentaar op kan krijgen weet je ook, ik zou alleen nooit iemand ziek zijn toewensen of ongeluk (ik heb misschien een grote bek) maar dat zie je mij niet doen...
    Ik hoop dat alles gaat zoals je wilt al vind ik het allemaal maar eng hoe je het doet, ik hoop dat het goed gaat en jullie allemaal gezond en lang met elkaar mogen leven!

15. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Snap er geen hol van? Heb blijkbaar echt een groot deel gemist..

16. amom, ik zou het erg jammer vinden als je niet meer mee zou schrijven, en als je vind dat iemand hier te ver gaat kan je er altijd een melding van maken. als het overgaat op grof gekwets of uitschelden is dat natuurlijk niet de bedoeling!

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik snap er ook even niks meer van. Ik heb geloof ik een hoop gemist vandaag.

Amon jammer meis maar als jij er niet lekker bij zit dan gewoon lekker doen wat je wil hoor meis. Ik wil alleen wel even zeggen dat je hier altijd welkom ben.
    Knufffff en dat je maar een fijne zwangerschap mag hebben.

18. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    ik mag 11 november voor de 20 wk echo ! Had eerst een afspraak op de 13e maar ze belde gisteren of het de 11e ook kan, jippie toch weer 2 dagen minder wachten :D

Ons voorgevoel zegt een jongetje en we hebben ook al een naam, voor een meisje ook mocht het een meisje zijn.

Van ons mag ook iedereen het weten, alleen de naam houden we wel geheim.

Heb een hele gave kinderkamer gezien op marktplaats, nu maar hopen dat ie nog niet verkocht is... hoop dat ze terugbellen vanavond !

Vind het ook lang duren hoor trouwens, helemaal omdat ik met 9 weken de eerste echo heb gehad, toen met 11 weken hartje en nu al bijna 6 weken niets :( Ik wil graag weer even een teken dat alles goed is met onze dreumes... nog 3 weekjes geduld... pfff....

kus sushi

19. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jammer Amon dat dit je doet besluiten ons te verlaten. Het is nou helaas zo dat een mening een mening blijft. Die kan je anderen niet opleggen en anderen kunnen hun mening niet aan jou opleggen. ook zij zullen zo hun redenen hebben om een afwijkende mening te hebben. Dit hoort nou eenmaal bij het leven. Iemand ziek of iets anders naars toewensen is echter no go.
    Hoop van je te horen hoe het allemaal is verlopen met bevallen en hoe de baby heet!

Hier zegt m,ijn man ook steeds maar 2 kinderen (voordat we ons zoontje hadden wilde hij er ook 3), voornamelijk omdat hij wil dat zij financieel alles kunnen krijgen wat nodig is. wij wonen in het buitenland en het schoolsysteem is hier niet denderend. Zou betekenen dat ze naar een particuliere school zouden moeten en dat kost nogal wat. Maar mijn man zegt niets over laatste zwangerschap ofzo. Ik denk namelijk dat hij best nog een 3de wil in zijn hart als we deze twee lekker op de rit hebben. Zo snel als de 2de hoeft een 3de gelukkig ook niet te komen :)

Ik vind zwanger zijn ook gewelidg. Ik voel me zo speciaal en mooi!

20. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Vind ik raar hoor. Hier moet ik vanaf week 12 om de 4 weken naar de vk tot 20 weken dan om de 3 weken en vanaf week 30 om de 2 weken en dan halvewege elke week.

Deel Deze Pagina