April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    lees nu pas het verhaal van Amom, sorry ik liep even achter...
    heb ook blijkbaar iets gemist :(

2. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga wel eerder naar de VK hoor gelukkig, mag 6 november weer.... hmm zal eens even vragen dan waarom ik zo lang moet wachten... hoop dat ik dan straks ook om de 3 weken een afspraak heb...

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Amom, net even het wc schoonmaken topic gelezen, ging er wel heftig aan toe, zo gaat dat in veel topics, zou wel gezellig zijn als je hier wel blijft meeschrijven en niks van anderen aantrekken joh!

4. Amom22

Amom22 Niet meer actief

ik ben zelf ook de boosdoener hoor ;) haha

Nee ik verlaat jullie "tijdelijk" Dat ik terug kom is zeker, maar ff niet. Ook wil ik die laptop niet de hele dag aan en straks lekker verhuizen, huisje klaar maken en meer tijd met mijn zoontje doorbrengen. Ff bijtanken ;)

Zwaai zwaai!

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    okay als je maar terugkomt :) (even een pauze kan soms wel lekker zijn)

voel me een beetje raar... hoe zal ik het eens uitleggen; ik weet dat Amom personen zoals mij bedoeld

Het is niet dat ik me schuldig voel (ik maak de keuzes van deze tijd nu eenmaal en heb een ander visie) maar voelt wel een beetje raar (of ben ik nu te hormonaal DAT KAN HOOR)

Ik weet wel dat Amom persoonlijks niets tegen mij heeft net als ik niets tegen haar heeft maar ik weet niet het steekt een beetje (net of je abnormaal bent als je echo;s en onderzoeken laat doen en vooral van dat down is natuurlijk erg persoonlijk en een heel gevoelig punt momenteel)

Ik zit hier gewoon te janken (soms herken ik mezelf echt niet terug als ik zwanger ben GROOT MINPUNT AAN ZWANGER ZIJN...)

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    je moet me zoiezo niet zo serieus nemen deze week ik schijt in mijn box (broek) voor aankomende maandag en alle dingen die daarbij horen, ben echt een brok nervositeit... dus alvast sorry voor mijn hormonale gedoe :)

7. Amom22

Amom22 Niet meer actief

NEEEEH Ik bedoel het onderdeel "echo's en onderzoeken"! En tsja ik vind het best moelijk om het allemaal te horen, maar het blijft jouw keuze. En als je iets niet bent is het abnormaal, dat ben ik ;)

8. Amom22

Amom22 Niet meer actief

zie ik was er nog steeds.....zucht
    Doei! zwaai!

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    dikke knuffel ik hoop dat je even lekker van je kindje(s) kan genieten en ziet waar het echt om draait in het leven (niet om forums met afwijkende meningen) maar om je gezin, gezondheid..

haha ik vind je berichtje hiervoor ook erg lief! JUIST omdat jij het zegt vind ik het lief!

10. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt. Jij hebt voor onderzoeken en echo's gekozen. Ik kies voor echo's maar laat geen nekplooimeting doen. Amom kiest voor helemaal geen medisch meekijken door arts of VK. Dat geeft toch allemaal niet. We hoeven ook die keuzes naar mekaar niet te verantwoorden. Je kunt uitleggen waarom je voor dit of dat kiest maar het moet geen verantwoorden worden.
    Laat het los IMD en kies voor keuzes die jij met je partner maakt. Dat zijn de twee belangrijkste personen rond jouw zwangerschap,

Heel veel sterkte meid.

11. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    jammer dat er iemand afhaakt omdat ze aangevallen is in een discussie. heb het hele verhaal niet meegekregen, maar weet dat afwijkende meningen (wat die dan ook mogen zijn) meestal niet gewaardeerd worden. heb het zelf op een ander forum ook wel eens meegemaakt.
    =>amom22: geniet wel van je zwangerschap, sterkte met je verhuis, en wie weet zien we je stiekem tóch nog wel hier. ;)

verder lees ik veel leuke verhalen over elkaar leren kennen. mijn vriend en ik kennen elkaar ruim 4 jaar, waarvan we 3 jaar samenwonen (de tijd ervoor zaten we ook al veel bij elkaar, dus was voor ons een logische stap). afgelopen winter het gehad over kindjes krijgen, en toen heb ik in feb. de pil aan de kant gegooid. in mei helaas een vmk gehad, en nu gelukkig gezond zwanger! we zijn héél blij.

ben het eens met de lijst opschonen. mikken jullie mij er ook af dan? ik heb ook dagen dat ik niks meeschrijf namelijk... nouja, ik zie het wel. :D
    -ben wel topicstarter natuurlijk, haha!-

ohja, en over de afsprakenlijst: ik mag 24 nov. weer naar de vk.

12. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Hi mimi, nee hoor ben niet in de stress, maar vind het ook leuk om wat meer mee te praten en te lezen hoe jullie alles ervaren! :D Vaak is er zoveel gechreven dat ik niet meer weet waar ik moet beginnen hihi!

13. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Mijn vriend en ik kennen elkaar nu 6,5 jaar en wonen bijna 2 jaar samen! Ben al sinds mijn 15e bij hem en het verveeld nog steeds niet :D

14. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Hahaha Nee hoor meis. Ik had hiervoor bij Brenda dat ook al geschreven dat er meiden zijn die we 1 keer in de maand. Dat is helemaal niet erg. Er zijn ook genoeg meiden die alleen geweest zijn om zich te melden dat ze zwanger zijn en verder nooit meer zijn geweest. Ik denk dat degene die zich ook in de afsprakenlijst melden zoiezo blijven hoor. Dathoud in dat ze toch contact opnemen he ;)

15. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Leuk hoor. Ik ken mijn vriend nu ongeveer 7,5 jaar en we hebben nu ongeveer 6,5 jaar en uhm we wonen nu bijna 3,5 jaar samen.

16. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ook al lang, leuk he! En dan nu een kindje echt heerlijk...ben zo benieuwd welke eigenschappen enzo de kleine krijgt :D

17. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @ amom: ik wou je net gaan antwoorden op het bericht van dat dit misschien de laatste zwangerschap is maar nu lees ik dat je even niet meer gaat meeschrijven, spijtig! veel succes met de zwangerschap en met de verhuis en hopelijk horen we je snel weer! Toch nog snel even antwoorden: Voor mijn gevoel zou ik ook wel meer willen hoor, maar je moet ook aan het financiele en praktische denken en vandaar... maar als het terug een jongen is komt er zeker een derde :)

zijn er nog dames die telkens dromen over de baby? ik droom niet echt over de baby zelf maar droom telkens dat de gyn zegt dat het een meisje is! echt al zoveel keren, of dat ik leuke jurkjes aan het kopen ben enzo! vind het echt wel raar, zeker omdat de week voor ik positief teste constant over een positieve test droomde! en bij mijn zoontje droomde ik ook dat het een jongentje was. spannend wel :)

18. mamacelesje

mamacelesje Actief lid

23 jun 2008
    134
    0
    0
    voorburg
    jammer dat amom weg is gegaan, hoop dat ze toch snel weer even langskomt.

zijn er verder nog meer meiden die wat steviger zijn en nog geen buikje zien?
    want ik kan bij mezelf echt niks vinden (behalve ineens striae tot aan me navel)
    me vriend zegt dat die het wel ziet, ik wil het ook zien!
    ben ik de enige?

19. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Nou ik ben niet stevig maar ook nog niet echt een buikje, ik zie het wel en me vriend ook, maar de omgeving niet...

20. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    zal wel met 20 weken komen denk ik :)

Deel Deze Pagina