Amom, ik vind het heel jammer dat je niet meer meeschrijft. Kon toch wel genieten van je verhalen en reacties. Hoop toch tot snel!
Imd: naar dat mensen je zo veroordelen. waarschijnlijk zelf nooit in die situatie gezeten. Ik begrijp je keuzen heel goed en daardoor ben je geen slecht mens. Je moet alle omstandigheden van het geval in ogenschouw nemen en de meeste mensen kennen die omstandigheden gewoonweg niet. Ik kan jullie vertellen dat ik het vaak niet eens ben met dingen die op het forum worden gezegd maar houd dan maar wijselijk mijn mond. Ik zeg anders dingen die heel hard zijn en een ander kan je nou eenmaal niet je eigen mening opdringen. Daarmee respecteer ik ook andermans mening, ook al ben ik het daar niet mee eens. Never judge some one until you have walked in his shoes, zeg ik maar altijd.
wwjc19 alvast bedankt en vindt het al lief als je aan me denkt ik ga waarschijnlijk geen borstvoeding geven wil wel maar bij mijn zoontje lukte het ook helemaal niet en het deed toen alleen maar zeer en hij kwam op een gegeven moment elk uur en toen ben ik flesvoeding gaan geven en het was ook gelijk een stuk rustiger vindt het wel jammer hoor
ik vind niet erg dat iemand anders denkt maar je krijgt de meest lelijke dingen naar je hoofd en wat jij doet je mond houden ondanks dat je het een moeilijk onderwerp vind bij je vriendin ja ik vind dat heel groothartig van je en een goede vriendin voor haar! maar jee zeg 23 weken poehh moeilijk hoor zo groot al.. ik vind dit al vreselijk 19 weken.. Ik vind heel moeilijk down syndroom als ze zouden kunnen zeggen hoe "erg" de gradatie is zou mijn keuze anders zijn maar helaas kunnen ze dat niet (is mij verteld) en dan blijft er zo'n grijs gebied waar wij heel moeilijk mee hebben, kijk als het niet kan leven buiten de baarmoeder dan maakt dat je keuze "makkelijker" maar dat grijze gebied is vreselijk moeilijk we vinden een afwijking niet erg maar in bepaalde gradaties wel... in de zin dat het nooit voor zichzelf kan zorgen, heel veel medische klachten, geen besef van tijd/omgeving e.d. ik weet dat er mensen zijn met lichtere down die WEL (redelijk?) zelfstandig kunnen zijn en gezond zijn maar je moet je beslissing maken op een algemene vorm van down.. het klinkt heel erg maar als er dan toch iets mee moet zijn dan heb ik liever dat duidelijke gebied.. ipv het grijze gebied en altijd leven met de vraag of ik het wel goed heb gedaan..
haha ik zie het meteen voor me, ja dat kolven zie ik ook niet zo zitten ik heb meteen zo'n koemachine idee erbij (ik zie mijn vriend al moeh! geluiden erbij maken en ik dubbel liggen) Een vriendin van mij die gaf gewoon hypoallergeen soms erbij als de visite of vader een keer wilde geven maar pas vanaf 6 weken ofzo (daarvoor alleen maar de borst) die man van haar vond het wel makkelijk, ik kan heerlijk doorslapen zegt ie wieeehh! leuk nog iemand die zo gek is als mij wat dingen delen haha, ik vind Lieke hee leuk, Wybe moet ik even aan wennen (nog niet eerder zo gehoord/geschreven is op zich wel wat anders, wat ik heel leuk vind) het voordeel van namen bekend maken is dat niemand je naam durft in te pikken en je dus ook niet bang hoeft te zijn erg handig!
Hebben jullie ook al best een flinke buik ? Ik ben stevig maar je ziet al goed dat ik zwanger ben. moest weer even bij lezen wat schrijven jullie veel zeg al kom ik bijna elke dag lezen loool Ik heb het hartje nog niet gehoord de vk vonden het niet en in het ziekenhuis hadden ze geen apparatuur er voor. Maar bij de 20 weken echo moet ik naar een ander ziekehuis daar konden ze het wel horen zeiden ze. gr
Hoi meiden! zo....heb eerst eens even flink bij zitten lezen...jemig! Amom, jammer dat je weggaat, kon altijd erg om je lachen! en volgens mij heb ik een gedeelte gemist, want ik heb er hier weinig van meegekregen dat ik deze keuze aan zag komen....op ander forum iets gebeurd?? Mupkuh sterkte! mimi goed plan om lijst op te schonen, ik scroll nu ook altijd door omdat ie te lang is. Ik merk vanzelf wel of ik er nog 'bij hoor' spekkie gaat alles nog goed bij je? pientje nog steeds dank voor je woorden vorige week. Heb ze 's avonds tegen mn vriend verteld en die zat instemmend te knikken, vond het fijn dat ik weer wat rustiger was. verder hier nog steeds misselijk (bleeehh) en moe, nog steeds geen buik en nog steeds niets geregeld en gekocht...gewoon omdat ik me niet fit voel! verandert dit ooit? vroeg ze wanhopig vroeg of laat aan kinderen beginnen...tsja dan hoor ik toch bij de fossielen onderhand
haha nou fosielen valt toch wel mee.. ik heb er bewust voor gekozen jong mama te worden.. financieel is het wel wat moeilijker.. maar we gaan er niet voor 100 maar voor 200 %voor wij hebben ook al namen nikita en valerio simpel ama toch appart haha de meisjes naam roep ik trouwens al vanaf ik heel klein was.. en vind dat wel een stoer gevoel haha
lekker dat jij al vroeg mama wordt, heeft zeker z'n voordelen bij mij liep het gewoon anders omdat ik mn vriend pas 4 jaar geleden leerde kennen en daarbij was ik eerder gewoon nog niet echt toe aan kinderen. Ieder moet gewoon lekker doen waar ie zich goed bij voelt! jemig...ik heb net dat topic gelezen wat de keuze van Amom verklaard....schrik me rot van de reacties daar zeg! onvoorstelbaar hoe sommige mensen kunnen reageren! Ik blijf lekker op deze topic, wel net zo veilig en het kost me al moeite om hier alles bij te houden! Slaap lekker voor straks iedereen!
Indy, hier alles dik in orde. Letterlijk Ik voel momenteel ook allebei de hummels feesten in mijn buik, zo grappig. Amom, jammer dat je besluit effe een forumpauze in te lassen, maar ik kan het je niet kwalijk nemen. Geniet van die rust, verhuis ze en hopelijk tot over een tijdje weer! Maar ik moet zeggen dat ik me ook echt beperk tot de zoekfunctie en het topic hier. Het is me al vaker opgevallen dat er echt lomp gereageerd kan worden, en ik zou daar zelf ook geen trek in hebben. Zo, ik ga lekker mijn bed in. Ik ben zo gaar als een klontje, en morgen weer werken. Geen zin in, maar ja. 8)
Zo dames Goeiemorgennnn! We gaan alweer de week doorzagen Nog meiden met afspraken?! (vind de lijst persoonlijk ook altijd te lang om door te nemen ken meer dan de helft niet)
Ook goedemorgen Jeej..Weer het een en ander gebeurd.. Jammer dat AMOMff weg is..Maar kan het ook wel begrijpen..Ik snap nu trouwens welke standpunten zij heeft Blijkbaar veel gemist in de pagina's voor ik me bij de club aansloot.. Maar mocht je toch nog even meelezen:Wens ik je een goede tijd toe , met de verhuizing..En als je weer wat rust hebt gevonden hoopik dat je je nog weer laat zien hiero! Verder vind ik het ook ok als de lijst wat ingekort wordt..Ik lees m ook niet helemaal, en kijk meestal naar de afspraken.. En idd..ken meer dan de helft niet.. Geen afspraak vandaag..wel een stoffen beurs in de stad en vanmiddag even op verjaardags visite..ZONDER kids.. Manlief blijft thuis vandaag..Ook wel s lekker..
Stoffenbeurs dat is wel handig heb namelijk ook nog een stofje nodig om een gordijn te maken. alleen hebben we dat hier nooit in het dorp ja alleen op de markt maar die stoffen vind ik niks. Veel plezier Eefje ook op de verjaardag!
Bedankt voor de vele complimentjes over het jurkje. Werd er helemaal blij van! Amom jammer dat je ons gaat verlaten maar als jij denkt dat het beter is. Mandytjuu: sterkte met de buikkramp, ik hoop dat het vandaag minder wordt, en dat het gewoon de groeispurt is die je baarmoeder nu doormaakt. Ik mag vandaag om 6 uur weer naar de vk. Joepie, ik hoop dat ze het hartje kan vinden en dat alles gewoon goed is. Ik weet niet meer bij wie het van de week was maar ik ben er toch wel van geschrokken dat ze, omdat de baby nu zo beweeglijk is, het hartje niet konden vinden. Op het forum lees je soms dingen waar je anders geen rekening mee had gehouden. Vind ik wel fijn, als leek zijnde
Dank je Priscilla! Ja is idd super handig en leuk! Vaak zijn er hele mooie stoffen voor weinig te koop en maak er dan zelf wat leuks van.. Kom je ook ff naar Groningen... Kipkip:veel succes vanmiddag..
goedemorgen Amom, neem je tijd! Kipkip, succes vanmiddag! ik hoop dat je het hartje snel hoort. JOEPIE, ik heb vannochtend voor het eerst niet overgegeven en ook niet misselijk indy, wij hebben ook nog niks gekocht hoor
@Amom: Jammer dat je weggaat. Ik vond je postings bij ons (bevallingslijst) juist heel fijn. Ff egoberichtje van mij. Ik heb de hele nacht wakker gelegen van de pijn. In mijn rug, bekken, buik...overal. Nu gaat het wel weer.
Mijn moeder had mij zaterdag nog gezien, en schrok gister weer van mijn buik...:-D Vroeg of ik nu elke dag groeide ofzo? @Mandytjuh; Hoop dat de krampen minder geworden zijn? @Synove; ach wat naar.... Komt omdat er zoveel gebeurd van binnen hé.. Hoop dat het gauw minder wordt! @Rach; Joepie! Dat is zeker fijn zeg!