April 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Lien78, Jul 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Zo dat is een aardig eindje weg naar groningen :D als ik niet zo moe was was ik wel gekomen hahahha

2. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

Jul 18, 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    goeie morgen meiden

nee de krampen zijn niet weg af en toe word het echt te erg ik hoef nog maar te bukken en het doet erge pijn
    heb morgen een extra afspraak om ff snel van binnen te kijken of alles goed is.. denk het wel maar voor de zekerheid

mijn status is op het moment alleen meelezen heb echt nergens zin in sorry meiden gaat warschijnlijk vanzelf weer goed komen haha

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    goeiemorgen!

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    ik MOET even iets kwijt...ik ben vannacht een paar keer wakker geweest omdat ik zo'n zin in blokje kaas met augurk en zilveruitje.....ik weet ook dat het in de koelkast ligt maar ben er niet uit geweest om het te halen!hihih goed he?

5. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

Jul 18, 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    whahaha ligt hier dubbel. ja super goed

ik heb dat met negerzoenen die zag ik hier gisteren ergens voorbij komen.. en zin dat ik daarin heb
    maar ik ga ze straks echt wel halen haha

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    ik zit nu ook nog steeds in mijn hoofd hoe ik dat prikkertje dan eerst door de augurk of eerst door de kaas ga halen....maar ik zit hier eerst croisantjes door min giegel te werken!

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ow nu heb ik ook trek in negerzoenen :)

Indy
    ben blij dat je wat aan mijn woorden had :) bijna 16 weken, volgens de boekjes is de meeste misselijkheid dan echt al wel weg.
    Ik ben het ook nog maar met vlagen en meestal 's ochtends.
    Is alweer een tijdje geleden dat ik heb gespuugd, alleen af en toe wat kokhalzen met tandenpoetsen.

8. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

Sep 2, 2008
    1,923
    0
    0
    Groningen
    Ik heb ze in huis (neger)zoenen..Heb net een op! :oops:
    En weer een manderijntje er achteraan..

Ja beetje ver he, Priscilla...was anders gezellig geweest hoor! :D

9. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    1,439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

oh ja lekker kaas (wel jonge) en augurk ! jammie ! hmm jammer dat ik op mijn werk zit... heb het in de koelkast liggen thuis...
    Dan maar weer een kopje thee halen...

10. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

Jul 18, 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    ik ben opt moment echt verzot op.. ja hou jullie vast gekkeigheid
    krentenbollen met pindakaas met hagelsslag

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    die pindakaas met hagelslag ok..maar die krentenbol...gatver!

12. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Madytjuu: hoop dat je snel gerust gesteld bent!

Rach: fijn hoor zo opstaan!

Indy: bij de vorige pas bij 27 weken dingen gaan kopen Ik behoor ook tot de ouderen hoor!

Eefje: veel plzier op de verjaardag!

Kipkip: succes bij de vk.

13. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Volgens mij sta ik niet bij de afspraken, maar heb om 16.20 en afspraak bij de gyn. Ben benieuwd wat me te wachten staat. Ik moet in ieder geval een zw-verklaring hebben voor mijn werk.
    Ik wil/moet nog zoveel doen, maar kan me er gewoon echt niet toe zetten.... en dan erger ik me gewoon heel erg aan mezelf.
    Ik heb trouwens niet echt zin in bepaalde dingen, valt me heel erg mee. Misschien krijg ik dat nog wel.
    Vandaag hoofdpijn. :( Lijkt wel of ik tegenwoordig elke dag wel met lichte hoofdpijn opsta. Ik moet ook echt van mijn hubbie een middagdutje gaan doen, want om 8 uur 's avonds barst ik van de slaap. Dat is voor hem ook niet echt gezellig.
    Mijn buik is trouwens zo ontzettend gevoelig, met de Angelsound is lastig zoeken omdat het(vooral links) pijn doet. Ik heb trouwens echt een eigenwijze beeb! Als ik alleen een keer wil luisteren laat ie zich niet horen en als papa meeluisterd is ie er wel altijd. :) Dus hubbie vanaaf maar zover krijgen dat ie mee gaat luisteren. (weet niet of we het bij de gyn te horen krijgen. Tot nu toe niet)
    Zo, mijn verhaaltje weer.... heb veel te doen vandaag, maar geloof niet dat ik iets ga doen. Dus post tussendoor nog wel even. :)

14. Shopaholic

Shopaholic Actief lid

@ Sylvie; ik heb dat ook.... zou een meisje ook wel erg leuk vinden! Moet er ook steeds aan denken. Word soms gek van mezelf! Wil jij met de 20-weken echo weten wat het word? Ik weet het nog niet. Mijn man wil het wel graag weten. Jongetje is natuurlijk ook super, vooral voor mijn zoontje (die vandaag trouwens 2 is geworden). Maar heel mijn leven denk ik al aan een jongen en een meisje....

Genoeg hierover. Gisteren weer naar de VK geweest! Alles was goed! Hartje gehoord, gewogen (kilo erbij) en bloeddruk was top!
    Ik ga straks even een afspraak maken voor de 20-weken echo!

Nog even iets anders. Mijn zoontje gaat 2 dagen naar de creche... nu hebben ze geen plek voor de baby... om gek van te worden! Ben dus nu naar een andere oplossing aan het zoeken. Zijn er meer meiden die hetzelfde probleem hebben?

15. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hahaha een papa's kindje heb jij (vast een meisje dan!)

Zometeen even naar kantoor blegh ik moet uitleggen hoe een apparaat werkt (geloof me je kan beter dom spelen want dan word je niet steeds overal voor gebruikt haha)

Dean is helemaal actief (herrie maken, lachen) en ik moet nog even wakker worden heb weer heel de nacht niet kunnen slapen tot 5 uur toen viel ik EINDELIJK in slaap, dat rot gehoest!

16. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Imd: hoop dat hoesten snel over is!

Shopaholic: gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon! Wij hebben dat probleem niet want JP gaat naar de oppasmama en die kan de baby er ook bij nemen. Wellicht ook een oplossing voor jullie een oppasmama?

Wwjc: veel plezier bij de gyn!

Had Coto niet maandag haar vwp? Ben benieuwd hoe het is gegaan....

17. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ik ook , ik hoop dat alles lekker gaat met coto!

Ik ben echt een brok zenuwen (ik word gewoon gek van mezelf) dat is waarschijnlijk ook van de redenen dat ik niet slaap hoor... ik ben ook zo emotioneel deze week, ik jank om een scheet (echt vreselijk vind ik het!)

18. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He,

Hier ook een die lekker van de chocola aan het genieten is. Nu nog niet, maar het water loopt me in de mond. ;)

Wwjc: succes vanmiddag.

Kipkip: ook succes.

Nog iemand vergeten die ook naar de gyn of vk moet? In ieder geval heel veel succes.

Gaan de kwaaltjes bij iedereen een beetje over nu de drie maandjes geweest zijn?

Hier trouwens 28 november 20 weken echo. Nu al zin in.

19. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

goedemorgen,

woei! augurken jummie, krijg er spontaan zin in.
    ik heb een verslaving met zuur. ik eet me gek de laatste tijd aan spaghetti met zure komkommer. dat is zo lekker!
    ff de komkommer in azijn en olie met peper weken, en dan de blokjes komkommer door de spaghetti.

maar ben ook niet vies van een negerzoen hoor ;)
    en gevuld speculaas....
    ik moet nu maar ophouden haha ;)

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hihi. Ik zit hier met en heerlijk bakje mandarijntjes uit blik! Errug lekker.
    Heb vandaag beeb ingeschreven bij kdv. Gaat eigenlijk naar schoonzus (gastouder), maar die heeft op het moment een burn-out, dus voor de zekerheid maar ingeschreven.

Share This Page