oh dames helemaal vergeten te vertellen: ik heb vandaag een zwangerschapsbroek aan! (later zal ik ze misschien nog wel vervloeken ). Mijn eigen kleding begon echt te strak te zitten en met dat buikstuk op de strakste stand kan het prima mimi ken nog steeds de helft van de lijst niet, maar dan kan aan mij liggen... imd al wat minder emotioneel?
Hahaha, had dat vorige week ook, liep op het werk rond met zo'n kop van "kijk mij eens in mijn zwangerschapsbroek!" Maar was een vrij normale spijkerbroek, zat een lang shirt en een witte jas overheen dus geen kip die het zag (en ik natuurlijk zwaaaar teleurgesteld dat niemand iets had gezegd) By the way: ken ook een heel aantal namen niet zo op de aangepaste lijst. maar komt misschien ook omdat ik soms wel 10 pagina's moet bijlezen en dan niet alle namen meekrijg
Haha, helaas zwangerschapsmode niet aftrekbaar. Zou wel ideaal zijn. Ik heb een broek die eigenlijk een pyjamabroek is, maar hij zit heerlijk en omdat ie zwart is zie je niet dat het pyjama is. Heeft een hoge bovenkant met een touwtje erdoor en rekt mee, dus kan ik voorlopig nog lekker aan. Ga zaterdag ofzo ook lekker nog 2 ofzo bijhalen. Staan idd nog veel op die ik niet ken, maar lees ook niet altijd de namen... Zie trouwens dat ik nog mijn 28jr opgegeven heb. Ik ben inmiddels 29. Ik zal vanmiddag/vanaaf mijn definitieve uitgerekende datum laten weten, want volgens mij was het de 18de ipv de 17de. (Niet dat dat veel uitmaakt, maar gaat om het idee. )
haha, dat zou handig zijn: positiemode aftrekbaar. hier ook een forse post geworden, ook al heb ik heel veel van marktplaats gekocht. maarja, ik paste ook met 7/8 weken al helemaal niks meer van mijn eigen 'oude' kleding, he? aan de andere kant: nu heb ik er wel optimaal plezier van! ik sta geloof ik ook nog als 29-jarige op de lijst, maar ben twee weken terug 30 (.... OUDDDDD!) geworden. ga zo even naar de Gardo (babyzaak) kijken wat alles kost wat we nog nodig hebben (matrasje, aerosleep, babyfoon, lakentjes, kolfset, flesjes, luieremmer, ehhhhh.... veel!).
wannabmum: witte jas, ben je arts? Hier is helaas de buik maar al te zichtbaar ookal is hij bedekt Voor mij ook geen pufclasje...niets voor mij zo'n groepje. Ik heb 1 op[ 1 met de voedvrouw geoefend voor de bevalling, maar hebe r uiteindelijk niets aan gehad want had een weeenstorm en er was dus niets weg te puffen voor mij. Krijg ik weer een weeenstorm dan krijg ik wat sneller een ruggeprik dan vorige keer (toen heb ik nog met een ruggeprik geperst en ging overigens prima) en krijg ik een "normale" bevalling dan is dat alleen maar ontspannen hahahaha. Ben ook nooit bang geweest voor de bevalling en zie er ook dit keer weer absoluut niet tegenop. heb me weer laten verleiden tot de aankoop van een tokje met "underbelly" model....ik wist nog van de vorige keer dat ik daar spijt van zou krijgen en ja hoor....het rokje zit weer lekker onder mijn buik te knellen als ik zit....nu weet ik het zeker...NOOIT meer underbelly voor mij!
ja weeenstormen zijn niet fijn, maar ik ben anti ruggeprik dus not for me, juist het feit dat ik het niet wilde en ze het steeds bleven aanbieden (omdat het blijkbaar normaal is met infuus met weeenstorm) werd ik zo boos van binnen dat ik weer wat langer kon volhouden.. Hahah underbelly modellen ja ik vind ze ook vreselijk alleen ik vind ze wel mooier staan dus je laten verleiden is erg makkelijk..
@kipkip: veel succes bij de vk @rach84: wat goed dat je vanmorgen niet hebt moeten overgeven! hier gebeurt het heel af en toe nog (ongeveer 1x in de week ofzo) @synove: hopelijk voel je je al wat beter! ivm de groei van de buik: ik schrik de laatste dagen elke dag als ik s"avonds in de douche ga van mijn buik ik neem altijd mijn omtrek en op 2 dagen 2 cm gegroeid! vandaar mijn pijn dus @mandytjuuu: hopelijk ga je je snel beter voelen en als je ongerust bent kan je best even langs gaan hoor @wwjc19: veel plezier bij de gyn! @lynn: nu al s"nachts wakker voor eten, hihi dat beloofd voor verder in de zwangerschap geef mij maar zoetigheid! aan augurken mag ik echt niet denken brr @Shopaholic: wij willen zeker weten wat het word vandaag nog 3 weken geduld ! spannend ik heb ook al heel mijn leven het idee dat ik een jongen en meisje zou krijgen. Gefeliciteerd met je zoontje ! Wat gaat het snel he, die van mij over 3 maandjes ook al 2 @Imd: begrijp goed dat je er zenuwachtig van word en emotioneel, is ook niet niets natuurlijk, gewoon positief proberen te denken. ik hoop voor je dat alles snel achter de rug is en natuurlijk dat alles goed is met de beeb ! @mimi1981: ik ben een ramp in namen onthouden dus vrees dat ik je echt niet kan helpen om te weten wie regelmatig actief is, sorry @Indy1973: gelukkig voel je je elke dag wat beter! hopelijk voor je is het snel helemaal over! ik vind de hartslag ook goed terug met de angelsound nu, en ook zo mooi duidelijk galopje wij gaan ook proberen om elke week te gaan zwemmen, met mijn zoontje en man, echt heel fijn. heb me een zwangerschapsbadpak gekocht en zit echt lekker. @indy: wat leuk je eerste x een zwangerschapsbroek aan hier alweer twee maanden denk ik zo ik denk dat ik echt op iedereen ongeveer heb geantwoord sinds gisterenavond hehe klein uurtje over bezig geweest (wel aan het eten ondertss) hihi weer eten... nu een lekker koekje met chocolade in mmmm @
@ Lynn, jammie krijg er ook spontaan zin in. Met een blokje kaas ertussen dan @ wannaBmum, ik ga zwangerschapszwemmen en een cursus via Thuiszorg doen. Hoop dat ik mezelf nog in mijn bikini kan proppen @ all, gisteren ben ik nog flink ziek geweest. Overgeven, bloedneus enzo. Denk dat ik me veel te druk aan het maken was. Vanochtend toch maar even de gyn gebeld en mag vanmiddag om 2 uur langskomen. Hoop zo dat alles goed gaat.
mupkuh: ai zo ziek , hopelijk voel je je nu al wat beter. veel succes bij de gyn, alles zal vast wel ok zijn!
Succes bij de gyn Mupkuh, alles zal vast goed zijn! Over dat zwemmen...ik had 2 van die tankinis voor zwangeren, niet dus en heel pak met snijdende bandjes en ook geen bikiki waar je borsten uitflubberen bij aquarobics Wel een aanrader hoor!
Mupkuh; naar dat je zo ziek bent! Beterschap en succes bij de gyn zodadelijk! Lien; nog proficiat met je dertigste. Tja, nu ben je "over the hill" hahaha
Thanks meiden! Denk dat het ook wel goed is allemaal. Maar ben wel blij als ik geweest ben. Weet ik tenminste hoe het gaat. @ me2, heb mijn bikini toen op de groei gekocht. Maar zal wel niks meer zijn. Toch maar eens passen van de week.
hoi allemaal hier alles eindelijk goed kan nu gaan genieten van de zwangerschap mijn leverfuncties en bloeddruk zijn weer stabiel gelukkig kan ik eindelijk ook een zonder moeite mee lezen en schrijven alles goed hier met iedereen groetjes elise
ik had mijn buik gemeten (gisteren) en hij was 114 cm rond...ter hoogte van mijn navel.. Ik dacht te herrineren (maar kan het nergens vinden) dat dat bij Dean op het einde tussen de 145 en 150 cm was.. Nog meer maten hier dames?