April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeppie

zeppie Actief lid

9 feb 2008
    268
    0
    0
    Landgraaf
    Ik ben vorige week de eerste keer zwzwemmen geweest. Nu had ik erna heel veel last van mijn nek en veel hoofdpijn. ( wiplash) Nu ben ik aan het twijfelen of ik vanavond zou gaan of niet. Ik heb eigelijk zo iets van ik ga nog en kijk hoe ik me dan voel.

Ik heb zo'n zin in iets lekkers maar ben op mijn werk dus heb ik niks :(

2. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    @all

ik ben deze week info aan het zoeken over een (je hebt 3 benamingen) nannycare, angelcare en babysense. Dat is zo'n sensormatje voor onder het matrasje die wiegendood kan verkomen.
    Bij sommige verzekeringen krijg je die vergoed.
    Ik weet iet of het nu juist een geruststellend idee is of mss dat dat ding afgaat terwijl er niks aan de hand is.
    heeft iemand hier ervaring mee en wat vinden jullie ervan
    groetjes

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Zeppie, ikzelf heb ook een dubbele wiplesh. Maar als je dat tegen de zweminstructeur zegt kan hij of zij daar wel rekening houden. Het is iig niet goed om op je buik met je hoofd boven water te zwemmen.

4. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    idd leuk! hij zakt me wel een klein beetje af, maar dan blijf ik gewoon de hele dag achter mn bureau zitten :) oh nee, dan ziet nog niemand het... ;)

veel plezier bij je vriendin vanmiddag!

5. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    een button op je witte jas met 'pregnant' Misschien is dat een subtiele hint? ;)

6. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    :) en was ie lekker ? Heb er heerlijk van gesmuld !

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ik vind het overdreven, je hoort vaak dat ze om niets afgaan terwijl je kindje heerlijk ligt te pitten kom jij met eenhartverzakking de kamer opgerend en veroorzaak bij je kindje alsnog een hartstilstand.

Maar heb ook gehoord dat ze het niet deden terwijl ze het moeten doen.

Weet je wat het is met zulke dingen je leert je eigen gevoel niet meer te vertrouwen je stopt al je vertrouwen in een matje maar niet in jezelf.

Ik heb een stukje gevonden op wiegedood.nl

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik ben hem vooraf vergeten te meten, heel dom was natuurlijk wel handig geweest ik dacht rond de 95 normaal...

dus dat betekend stijging van 19 cm...

http://www.wiegedood.nl/modules/content ... section=25

hier is trouwens de rest van de lijst met producten, nu neem ik alles niet zo nauw hoor, ze kunnen soms wel erg overdrijven ...

9. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    heey meiden ik ben idd net gewoon heel brutaal naar de gyn geweest de pijn is echt niet te houden.. nou met de baby gaat alles goed.. maar is idd erg groot is nu al de groote van een 20 weeken baby dus of ik loop voor of heeft een flinke groeispeurt gehad en staat straks stil kwa groei..
    ook sluit mijn baarmoeder niet goed af de rand ervan zeg maar.. dus krijg ik over 2 weken weer controle en dan meschien een bandje eromheen.. dit heeft te maken met me spierziekte.. al mijn spieren zijn slap dus waarschijnlijk die ook..erg vervelend.. nu dus thuis al mag niet meer gaan werken dus ziektewetten maar
    wel is er door die vreselijke gyn een fout gemaakt.. weet niet of jullie mijn vorige berichjes gelezen hebben dat het een stomme meneer is netjes uitgedrukt
    maar deze meneer heeft nooit aan mijn gevraagt of ik meschien een ziekte heb of wat dan ook.. ik ben er dus vanuit gegaan dit niet belangrijk was.. ik ben nou eenmaal ook nieuw in dit wereldje dat had deze fijne meneer dus wel moetten doen dan had er eerder opgelet kunnen worden
    dit is wel 1 positiefe kant.. krijg waarschijnlijk nu een nieuwe gyn

let niet op de spel fouten heb het snel getypt

groetjes

10. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Wauw Mandytjuhh, wat een verhaal, je houdt toch niet voor mogelijk dat zoiets voor kan komen.. :(
    Gelukkig weet je nu wat het kan zijn. Lijkt me wel raar als je straks ineens 20 wk blijkt te zijn ipv 15! Zullen maar denken dat het dan gewoon groot is nu. Vervelend dat je ziektewet in moet. Of heb je daar niet zoveel problemen mee?
    Ik hoop toch dat de pijn enzo snel wat minder wordt, want zo is toch wel erg vervelend.

Dikke knuf, Wendy

11. Lisette1983

Lisette1983 Actief lid

8 aug 2008
    106
    0
    0
    huismoeder
    Die van mij is nu 97 cm rond mijn navel.

Maar IMD weet je zeker dat je met 9 maanden op 150 cm zat? Ik heb net even een rondje van 150 cm bij mezelf gemaakt, maar hoop dat in ieder geval niet te worden! Denk dat ik dan niet meer kan lopen en een kruiwagen voor mn buik nodig heb ;) (ik weet trouwens niet hoeveel cm mijn buik aan het einde was, weet wel dat ik 26 kilo was aangekomen :( )

Denk trouwens ook dat de omvang niet veel zegt, aangezien de een superslank is en de ander volslank.

12. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    P.s: mijn buikomvang (net onder de navel) is 128 :oops: , maar dat was ie paar weken geleden ook.

13. Lisette1983

Lisette1983 Actief lid

8 aug 2008
    106
    0
    0
    huismoeder
    \\

Oef.. hoop voor je dat je geen baby van 12 pond krijgt (zeg ik dat goed?). Was laatst toch ergens in Braziliƫ een enorme baby geboren? Het moet er natuurlijk ook nog uit! :p

14. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Wow zo groot ben ik bijna 1.55 dan :D haha

15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hmmm Priscilla, nu je het zegt.... straks ben ik net zo rond als lang....:( (Ben 1.55)

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ja die baby was echt biggg niet normaal werd er gewoon bang van hahaha :D

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha ja ik ben ook een poepie langer he (183 cm) dus past ook beter, ja mijn ma dacht ook tussen de 145 en 150 cm... (aangezien het nu al 114 is vergeleken met 95-100 normaal) zou dat wel logisch klinken..

Ik zei niet dat het prettig was haha

18. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    daarom moet je ook meten met een stijging (dus hoe het eerst was vergeleken met zwangerschap, dus

95-114 = +/+ 19 cm (dat kan je beter bijhouden dat laatste want anders valt toch niet te vergelijken..)

19. mamacelesje

mamacelesje Actief lid

23 jun 2008
    134
    0
    0
    voorburg
    goeiemiddag,

wat is het rustig hier zeg!
    is iedereen weggelopen? :)

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    op naar de supermarkt om lekkere dingen te halen (stelletje snoepkonten hihi)

Deel Deze Pagina