April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    of druk aan 't werk...zoals ik...zonder zin ;)

2. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    [/quote:3tcl7ew6]

Hee imd, bedankt voor je reactie.
    mijnn gevoel zegt dat ik er geen ga afschaffen maar je denkt altijd, wat als. ik hoop niet dat ik mensen nu onzeker ga maken.
    maar de site is trouwens wel handig om even te lezen ook weet je het meeste al.
    niemand die ik ken heeft zo'n matje maar zag t op tv voorbij komen.
    ach ik ga wel 10x op een nacht kijken haha

3. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    hier nog een aan het werk zonder zin :)

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Zo, net thuis uit werk! De helft van de week zit er weer op, klinkt positief hé! :oops: :)

Ik weet niet meer van wie het zoontje jarig was maar gefeliciteerd!

En mandytjuh, wat schrikken zeg dat je vanaf nu al thuis komt te zitten. Maar ja, alles voor de baby!

5. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    gelukkig zit het grootste gedeelte van de werkweek er al weer op! voor mij alleen morgen nog ;) en jij?

6. @Me2: Dat is zeker een oplossing waar ik me in ga verdiepen. Heb nu 3 aanvragen bij andere kinderopvangs lopen. Even afwachten wat daaruit komt..

7. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

haaai! :)

is er een hyves-link voor de april mamma's? ik kan hem niet vinden op hyves :(

liefs!

8. [quote="Sylvie
    @Shopaholic: wij willen zeker weten wat het word :) vandaag nog 3 weken geduld ! spannend
    ik heb ook al heel mijn leven het idee dat ik een jongen en meisje zou krijgen.
    Gefeliciteerd met je zoontje ! Wat gaat het snel he, die van mij over 3 maandjes ook al 2

[/quote]

@Sylvie: Thanks! We hebben het dit weekend al gevierd. Was erg leuk. Ik zal zo wat foto's in mijn album zetten. Het gaat zeker snel,..niet normaal meer! Ik hoop dat het bij de 2de allemaal wat langzamer gaat (zal wel niet). Ben je trouwens niet bang dat je een beetje teleurgesteld zal zijn als je erbij de 20-weken echo erachter komt dat het een jongetje is?

9. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    :( nee ik moet vrijdag ook nog... hihi maar goed straks 16 weken zwangerschapsverlof ! En daarna maar 3 dagen werken dus eigenlijk moet ik niet zeuren, maar klagen is soms zo fijn :)

10. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    http://mama2009.hyves.nl/

11. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    hey meiden.

gelukkig hebben we nu wel het hartje gehoord.
    ik ben zo blij.
    weet nu ook zeker dat ik de kleine soms weg voel schieten,langs mijn buik.voel het nog niet schoppen,maar wel dat de kleine zich verplaats in mijn buik.

nog een fijne dag voor iedereen.
    liefs tamara(tammy77)

12. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Fijn hoor Tammy :D

13. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    O, wat fijn dat ik nog op de lijst sta! Ik reageer eigenlijk niet zo heel fanatiek, maar ik hoop dat ik na de twintig weken echo mezelf er wat meer toe kan zetten. Ik geloof namelijk nog steeds niet helemaal dat het allemaal zomaar goed kan gaan..

@mupkuh, jij woont nu toch ook in eersel? Zitten we straks samen op zwangerschapscursus!

14. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    heeeeel fijn en geoorloofd nu ;)
    ik daarna ook 3 dagen werken, zoals het nu lijkt..de woensdag en de vrijdag dan vrij..heerlijk!

en ik ga achter mn zwangerschapverlof ook mn vakantie plakken, dus met beetje mazzel pas 1 augustus weer beginnen 8)

15. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Opeens klopt mijn banner weer! Wat gek..Hij stond altijd een dagje voor!

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    je mag niet linken he ;) anders voel ik weer de behoefte om te linken naar ons april forum (apart) staat op mijn site (de link)maar ook op de hyves staat ie aangegeven..

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    sluit me bij je aan......

18. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    ik zit echt de klok vooruit te kijken zeg..niet normaal en moe dat ik ben! loop aan één stuk door te gapen...
    Ik hoef nog maar half uurtje en jij?

19. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    :) :)
    Heb net bij de linnendienst voor elkaar gekregen dat ik een maatje grotere jas kan krijgen. Slobbert rond mijn schouders, maar staat niet zo op spanning bij mijn buik (wel zo prettig)
    Bestaat zo'n button? :)
    of zoiets als "don't mess with me, I'm pregnant!"
    (al denk ik niet dat patienten daar zo om kunnen lachen :) )

20. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Fijn hoor TAmmy!

Ik ook gewoon tot en met vrijdag werken.
    Indy ik ga zo stoppen om mijn zoontje te halen.

wqnnabmum: ik weet niet waar je zo'n button kan regelen maar ik zeg het er zelf gewoon vaak bij tegen mijn clienten.

Shopaholic: zat laatst tegen mijn moeder dat ik de begin periode van het hebben van een kind zo zwaar vind met dat voeden en dat ze nog niets kunnen. Toen zei ze...als je achteraf bekijkt is dat maar zoooooo'n korte periode, die is zo voorbij...ben dus bang dat het bij een 2de echt allemaal nooooog veel sneller gaat!

Deel Deze Pagina