April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Echt spannend heel veel dames hebben in dezelfde week de 20-weken echo! Nog nerveuze dames net als mij?!

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    :oops: MOI :oops:
    Blijf het toch spannend vinden. Hopen dat alles goed is en dat alles op je klienjtje zit wat er hoort te zijn. pfff

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha das een ding waar ik niet meer bang voor ben die 20 weken echo... ik ben blij als ik hem mag halen (klinkt dramatisch) maar word voor mij gewoon leuk ipv zenuwwachtig..

4. @ Priscilla; ook ik ben best nerveus. Ik heb vannochtend gebeld voor een 20-weken echo afspraak en die heb ik dus nu op 27 november. Kreeg meteen zo'n raar gevoel in mijn buik... Als alles maar goed is!

Ik heb het thema van het kamertje al helemaal in mijn hoofd. Kan alleen nog niet aan de slag. Misschien gaan we n.m. nog voor de bevallig verhuizen naar een tussenhuis... Ons huis is pas volgend jaar klaar, vandaar.

Ik zal wat foto's in mijn album zetten van het kamertje van mijn zoontje. Misschien kan iemand ideetjes opdoen!

5. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Nou inderdaad hoor IMD Duim echt voor jullie!

6. Meiden ik heb een poging gedaan om 20 pagina's van de laatse 2 dagen te lezen, maar ik ben gestopt jeetje wat een verhalen.

AMOM: Jammer dat je effe pauze neemt maar fijn dat je toch weer terug komt dan :)

IMD: Sterkte voor volgende week........

@ALL: Gisteren een super leuke dag gehad, lekker gewandeld in de bossen en lang rondgehangen in een erg grote intratuin in twente. Ik was bij mijn peettante op bezoek. Heb gewoon hetidee dat ik vakantie heb gehad, zo leuk was het!

LIEFS

7. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    @Shopaholic Nou echt he ik weet het dan al een paar weken wanneer ik hem heb maar zit er gelijk dagelijks aan te denken. Probeer ook zoveel mogelijk aan het geslacht te denken van wat het wordt. Weet anders ook niet hoe ik de weekjes nog door moet komen ;)

@Sophia Lekker hoor ff een dagje er tussen uit. :D

8. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel veel succes Imd en zal aan jullie denken !

Mijn vriend is er ook helemaal mee bezig, als het aan hem ligt mag de baby morgen al komen hoor. Hihi zo schattig !

Ik ben al begonnen met de zwangerfit curcus en verder ben ik niet echt van plan om echte zwangerschapscurcussen te gaan doen. Heel misschien lekker zwemmen als ik zo rond als een tonnetje ben...

Het gaat ook wel snel hoor, nog maar 3 weken en ik zit alweer op de helft... echt apart....

9. @ Priscilla; ik moet ook steeds aan het geslacht denken. Word er soms echt gek van. Ben er dit keer heel erg mee bezig... pfff..

Bijna klaar met werken en dan mijn ventje ophalen bij zijn oma!

@IMD; heel erg veel sterkte maandag ook ik zal aan je denken!

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat voor thema's hebben we in ons hoofd voor de kamer (of kleurtjes)

Echt waar als we een meid krijgen dan maak ik alles zuurstok roze :p heb het al helemaal in mijn hoofd, dat kind zal hoofdpijn krijgen van de roze muren :p *kidding natuurlijk* maar ik ben zo'n roze fan moet nog inhalen van mijn zoon (toen hadden we alles lime met blauw met draken)

11. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik wil onze kamer graag in pasteltinten, vooral heeeeeeeeeeel rustig!
    En de hoofdtoon liefst paars/grijs, vind ik voor beide kunnen?

Hihi, zo zie je maar; smaken verschillen echt!

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ach das juist leuk anders lag iedereen in hetzelfde kamertje, ik vind het ook altijd heel leuk om bij iemand anders te spieken en kan het dan ook gewoon heel mooi vinden maar ik ben zo veranderd, vroeger was ik helemaal van de neutraal, vooral GEEN kleur en toen ik zwanger werd van de eerste werd het steeds erger vooral omdat je ziet hoe ze op die kleuren reageren vind je het steeds leuker worden!

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    bleeh bleeh ik heb me toch kopijn...shit zeg!

ik heb weer een tandarts bezoek overleefd zonder iets...

we hebben de bugaboo yes....de grijs met extra bekleding oranje, maar we gaan voor nog een kleur blauw als het een jongen is en roze voor meisje....

mijn vriend is er heel erg mee bezig hij vroeg wanneer het was wanneer wij de babykamer hebben gekocht en dat is 4 weken dus we moeten nog even geduld hebben!

verder niets alleen hoofdpijn en kibbeling op wat mij veel te zout was bha

en nu moet ik ook dadelijk gaan werken!

14. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hier wordt een muur wit en de andere lime :D! De meubeltjes zijn van hout voor een warmere sfeer. En de vloer wordt zeil maar dan ook houtmotief.

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    imd ik steek maandag de hele dag voor jou een kaarsje aan!

de kleur van de kamer is nu wit en een muur dauw/grijs...dat blijft ook zo...maar met de spullen en dingentjes gaan we kwa kleur helemaal los..

moet morgen naar de gyn...ga mooi vragen of ie misschien een idee heeft...wat het word..

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik zal wel eens een plaatje zoeken van de meubeltjes...

17. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    Ons kamertje is 3 jaar terug behangen met heel lichtgeel behang (gewoon effen), dus dat laten we zo. Op de vloer licht licht laminaat. Ik heb een leuke Pooh-behangrand gekocht, en bijpassende gordijnstof (ook lichtgele ondergrond). Smeedijzeren gordijnroede (zwart, met zwarte ringen).
    Meubeltjes worden wit houten kast/commode met zwarte ijzeren greepjes en een zwart smeedijzeren bedje met witte klamboe. Bijpassend wandrekje kijk ik pap lief voor aan, denk ik. ;)
    Heb een zwarte schommelstoel gekocht; die past perfect bij het bedje. En een wit badje met zwart smeedijzeren standaard.
    Beetje Rivièra Maison, dus, wel chique.
    We kleden het dan aan met mandjes van riet/hout. Kleur breng ik aan door knuffeltjes en kussen in de schommelstoel en op de commode. De kleur bepalen we dus pas zodra we weten of we een zoon of dochter krijgen!
    Ben zoooo benieuwd hoe het eruit zal zien. In mijn hoofd is het een heel mooi plaatje, maar je moet altijd maar zien of dat echt ook zo is...

18. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Onze babykamer is beuken.
    De muur word als het goed is behangen. Ik denk wit. Even kijken of mijn ventje toch nog bedenkt dat het anders kan. hihi. Hij wilde graag wit. Ach hij moet ook de keuze hebben he. Hij heeft al zoiets dat hij weinig kan doen omdat ik onze uk draag.

Ik heb schilderijtjes van mickey mouse gekregen. Het hemeltje van de ledikant is ook mickey en de gordijnen ook. Vind het wel heel snoezig hoor. Kan ook voor allebij.

Als het aan mij had gelegen was alles bordeaux rood. Lievelings van mij he. Alleen in dit huis zijn alleen de kastdeuren in de slaapkamer bordeaux rood. Meer mocht niet van mijn ventje. Hahaha ach toch iets.

Onze dochter had een blauwe kamer met winnie de pooh. Gekregen van mijn zus.

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
  20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw

alleen dan in het grijs....duh had niet goed op zitten letten op het plaatje :rolleyes:

Deel Deze Pagina