Als er wijzigingen gemaakt moeten worden in de lijst. Stuur dan een pb'tje naar mimi1981 dan word dat zo spoedig mogelijk gewijzigd Overzicht Aprilmama's 2009! 1 april Magickwings - 2e kindje - 28 jaar - 2 april Mimi1981 - 2e kindje - 27 jaar - Sushi - 1e kindje - 29 jaar - 3 april Pientje - 3e kindje - 25 jaar - :-# msroxy - 1e kindje - 23 jaar - Sylvie - 2e kindje - 24 jaar - Nance83- 1e kindje - 25 jaar - Leeuw89 -1e kindje -20 jaar - 4 april Lien78 - 1e kindje - 29 jaar - Amom22 - 2e kindje - 22 jaar - :-# Mirjanne - 2e kindje - 27 jaar - Sina - 2e kindje - 25 jaar - ikkie - 2e kindje - ? jaar - 5 april Lichtje - 1e kindje - 30 jaar - wieffie - 1e kindje - 30 jaar - Lynn1986 - 1e kindje - 22 jaar - coto500 - 1e kindje - 38 jaar - Eefje28 - 3e kindje - 28 jaar - WannaBmum - 1e kindje - 33 jaar - Elise - kindje - 26 jaar - 6 april Mupkuh - 1e kindje - 25 jaar - 7 april Veroon - 2e kindje - 31 jaar - Jacquelien - 2e kindje - 27 jaar - vruchtje24- 1e kindje - 25 jaar - Rach84 - 1e kindje - 24 jaar - :-# Pretty Woman - 1e kindje - 25 jaar - 8 april vrouw1981 -1 e kindje - 27 jaar - Jodie - 1e kindje - 27 jaar - kipkip - 1e kindje - 31 jaar - Danielle1982 - 1e kindje - 26 jaar - :-# 9 april Daantje 25 -1 e kindje - 26 jaar - mo1977- 1e kindje - 31 jaar - Blimey - 1e kindje - 28 jaar - Sam0110- 1e kindje - 22 jaar - 10 april Racheldehaas - 2e kindje - 27 jaar - Sophia -1e kindje - 33 jaar - 11 april Mamacelesje - 1e kindje - 18 jaar - 12 april 13 april Spekkie -2e en 3e kindje - 27 jaar - IMD -2e kindje - 27 jaar - 14 april Clarissa81 - 2e kindje - 26 jaar - Priscilla R - 1e kindje - 21 jaar - 15 april BrendaGill - 1e kindje - 21 jaar - MieniMe - 2e kindje - 30 jaar - 16 april Leonie27 - 1e kindje - 27 jaar - :-# zeppie - 1e kindje - 26 jaar - mandytjuuu- 1e kindje - 21 jaar - Shopaholic- 2e kindje - 29 jaar - daniellesvl - 1e kindje - 26 jaar - Jantsjuh - 1e kindje - 25 jaar - 17 april Loeka12 - 1e kindje - 32 jaar - missym- 2e kindje - 21 jaar - wwjc19- 1e kindje - 29 jaar - Indy1973- 1e kindje - 35 jaar - 18 april Me2 - 2e kindje - 33 jaar - 19 april Jessie81 - 1e kindje - 27 jaar - 20 april 21 april jorntenfemmigje - 2e kindje - 26 jaar - 22 april 23 april Jewel - 2e kindje - 23 jaar - :-# Sazzel - 1e kindje - 27 jaar - :-# 24 april MiniUs - 2e kindje - 29 jaar - synove - 2e kindje - 37 jaar - tammy77 - 4e kindje - 30 jaar - zeester77 - 2e kindje - 31 jaar - Juud - 2e kindje - 32 jaar - 25 april sniffy - 1e kindje - 26 jaar - Brenda - 2e kindje - 30 jaar - 26 april thalina - 1e kindje - 22 jaar - Mop0201 - 1e kindje - 28 jaar - 27 april mamasuusje - 2e kindje - 20 jaar - sousou - 1e kindje - 26 jaar - 28 april MamaY - 2e kindje - 35 jaar - 29 april 30 april Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Totaal 70 zwangeren jongens, meisjes, 1 tweelingen, : (weet het niet) 7 :-# (ga het niet vertellen) , [-X (wil het niet weten) Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammie Patricia en xgabyx en Ellenk en Kita29 en Wannabemommie en Marb en zwangervanbrusj en nicoline78 en Bloemblaadje en MamaDeluxe en Nathalieke en mollyvg en havefun en Joyce84 en lievie en Eleni en MiSsTiek en Mouse en lautjuh85 en didi1988 en survivor82 en Beginneling Afspraken: 24-10-2008Lynn1986 echo 27-10-2008Imd vruchtwaterpunctie 28-10-2008veroon vk 03-11-2008Priscilla R vk 04-11-2008Lynn1986 pretecho 05-11-2008Eefje28 controle 07-11-2008jorntenfemmigje vk, Leeuw89 20 weken echo 10-11-2008Lien78 20 weken echo, Juud vk 11-11-2008mimi1981 20 weken echo, synove gyn, Sushi 20 weken echo 12-11-2008Sylvie 20 weken echo, elise 20 weken echo 13-11-2008coto500 20 weken echo, Leonie27 vk 17-11-2008wieffie 20 weken echo, Imd uitslag punctie, Mimi vk, jodie 20 weken echo 18-11-2008kipkip 20 wk echo 19-11-2008mamacelesje 20 wk echo, wieffie gyn 20-11-2008Mirjanne 20 wk echo, Rach gesprek gyn en 20 weken echo 21-11-2008veroon 20 wk echo, Loeka12 20 weken echo 24-11-2008Priscilla R 20 weken echo,BrendaGill 20 weken echo, mo1977 20 weken echo, Lien78 vk 25-11-2008Imd echo, Danielle1982 20 weken echo 27-11-2008Shopaholic 20 weken echo 28-11-2008jorntenfemmigje 20 weken echo, zeppie 20 weken echo 01-12-2008synove 20 weken echo 02-12-2008wwjc19 pretecho, Brenda77 20 weken echo 08-12-2008tammy77 20 weken echo 09-12-2008sazzel echo, Imd echo
Ik heb sommige nog het voordeel van de twijfel gegeven. Maar die in augustus hier het laatst geweest zijn of afgemeld hebben van deze site. Dus volledig offline zijn van de lijst af. Heb ik perongelijk iemand eraf gehaald die terug moet dan hoor ik het wel
He meis, hoe is het met je Hier maakt het ook niet echt uit wat het word. terwijl soms toch een voorkeur begint te krijgen maar dat heeft met familie dingen te maken. Veel te ingewikkelt. Zolang het maar gezond zeg ik. Mijn project voor mijn dochter is af en voordat ze bij een vriendje ging spelen heeft ze nog even snel een naam gezet. "Liza" hihi ik had het kunnen weten. haar lievelings naam
ik heb hier nog een bon liggen voor 3 euro korting voor dagravit mama en baby wie gebruikt deze vitamine en kan ik blij maken met deze bon in in te wisselen bij kruidvat of trekpleister en geldig tot 31 december 2008 zelf gebruik ik deze niet
ja, goed, hoor dank je wel! en met jou?nog veel misselijk?ben blij dat ik nog op de lijst sta...zou niet verbaasd zijn, als ik er wel af was gegooid dat ik een jochie leuk zou vinden, buiten dat we al een meis hebben, speelt familiegedoe ook wel een rol hier, maar wat de meeste zeggen:als het maar gezond is idd! wat leuk van je dochter zeg, leuk idee!misschien zit er idd wel wat bij straks haha Hebben jij en je vriend/man zelf ookal namen bedacht? wij willen graag wachten tot de 20 wkn echo (dan willen we het geslacht weten).
Ik slik ze ook niet Veroon. Dames ik heb de lijst aangepast. onderin staan wat nieuwe dingen voor als we weten wat het word of niet. Als jullie zelf even willen kijken waar je hoort met bijv. [-X :-# : . Ik hoor het wel. Over geslacht weten we pas echt na de 20 weken echo he. knuff
wij willen het geslacht absoluut niet weten we houden het als verrassing bij ons we zien het wel we wouden het bij ons zoontje ook niet weten
heb hier nog een doosje liggen...gebruikte ze wel, maar nu al een tijdje vergeten in te nemen...zat nog te denken, dat ik ze maar weer eens moest gaan slikken, om me iets beter te voelen, maar als het doosje leeg is, dan issie leeg, denk ik maar zo...dan ga ik niet verder, dus bedankt voor het aanbod, maar ik sla af
ik sta al roze, had snel het gevoel/idee, dat het een meisje is, maar begin nu steeds vaker te twijfelen en weet ik het eigenlijk niet meer, maar denk wel, dat mijn 1e gevoel toch klopt, dus laat me maar roze
Je was begin oktober nog geweest. Ik doe eigenlijk alleen degene die in augustus of sommige september geweest zijn van de lijst. Er zijn er genoeg die wel op de site zijn maar nooit meer hier vandaar. Hier is het met geslacht dat ik begin te twijfelen. Als het een meisje word is het heel leuk natuurlijk maar dan zou het in mijn vriend zijn familie (biologische) de eerste kleindochter zijn. We zijn er een beetje achtergekomen dat vooral zijn moeder daar nogal van hotelde botel is. Wij niet en vooral mijn vriend niet. Hij dacht dat ze net als hem onze dochter (bijna 7 jaar geleden) geaccepteerd hadden. Soms hoop ik dus dat het een knullentje is. Ik zou blij zijn met alles hoor zolang het maar gezond is. Maar ik ben heel bang dat het een voortrek gaat worden in de familie. Mijn vriend zegt gelukkig net als mij dat als dat zo is de deuren voor bepaalde personen gesloten gaat worden. sorrie . Ik maak me weer te druk en dat doet heel veel pijn. Das mooi dat je het geslacht wil weten. Dan zetten we dat erbij als je weet wat het word. Mits wij het niet mogen weten he
IMD ik duim voor je dat je hoest overgaat, en natuurlijk vast voor maandag. Zou het heel erg voor je vinden als het verzet moet worden om zo'n vervelend irritante hoest. Ik merk dat ik heel erg de gedachte van een meisje heb. Komt omdat de meeste mensen in mijn omgeving denken dat ik een meisje krijg. Beide zijn welkom hoor! Ik ben ook gek op roze en meisjesdingen haha. Zelf heb ik de laatste tijd ineens sterker het gevoel dat het een jongetje wordt, misschien wel om mijn meisje idee te compenseren en teleurstelling te voorkomen hahaha! Laat ik gewoon zeggen ik hoop op een gezond kindje, dat is voor ons het belangrijkst. Weet je wat dom is: Met je pringles hote&spicy chips vingers in je ogen wrijven hahaha au!
Jeetje MIMI wat een verhaal. Belachelijk dat het soms zo kan lopen, maar ik denk dat je vriend wel gellijk heeft. het gaat uiteindelijk om jullie geluk! Ik heb altijd al een meisje gewild dus ik geloof dat ik nu niet meer objectief ben maar natuurlijk is het altijd goed zolang het maar gezond is! We hebben verscheidene mensen die al heel lang zeggen dat het een meisje wordt. Mijn schoonouders zeggen een jongen want bij hen in de familie komt van de mannelijke kant alleen maar jongens voort, ach ik weet niet of het erfellijk bepaald is. Mijn schoonmoeder zou wel graag een meisje willen omdat ze zelf 2 zoons heeft en ook al 2 kleinzoons. Nog 4 weken geduld en ja dat is al mijn sterkste kant...... ben al blij dat de techniek er tegenwoodig is
owww, zo is er gekeken, prima ben wel van plan regelmatig langs te komen, maar het ging even niet zo goed met mijn rug deze maand. jeejtje, zeg...wat jammer dat het allemaal zo loopt bij de familie..had het ook over familiezaken, maar meer dat het dan juist de 1e kleinzoon wordt, mocht het toch een jochie blijken te zijn, maar wel op een positieve manier-hij zal zeker niet voorgetrokken worden. kan me voorstellen dat het je pijn doet!je hoopt dat toch je dochter als kleindochter wordt gezien en dat de kleine spruit niet het voortouw krijgt!*knuff* jullie mogen het wel weten, hoor zover ik weet zit er niemand uit mijn omgeving hier op de site en zitten ze er wel...dan weten ze niet wie ik ben haha dusss maak het hier lekker bekend
Even een vraagje, misschien weet 1 van jullie dat... Aankomende vrijdag is het 3 weken terug, dat ik de combinatietest heb gehad..Nou staat me bij, dat ik hoe dan ook gebeld zou worden over de uitslag, maar tot op heden niks gehoord...Is het naief om nu te denken:Geen nieuws, goed nieuws?Wilde eerst afgelopen maandag bellen, maar dacht dus ineens dat "geen nieuws,...." Heb ook pas over 2 weken een afspraak bij de VK (06/11),nu twijfel ik toch bellen, of de afspraak vd VK afwachten?
Pfff...moet nog boodschappen doen...geen ziHin haha Maarja...moet toch gebeuren he Dus ga maar...Tot snel, hoor dames! doeiiiiiiii *kus-smiley*
MieniMe, je kan altijd bellen en vragen. Je hoort vanzelf of je vk het te horen krijgt of hoelang het duurd. Je kan het altijd vragen. Hier is het mijn zwager en schoonzus vorige week een zoon hebben gekregen. Dus eerste kleinzoon word het dan niet. Het is ook alleen mijn schoonmoeder en de jongste broer. Mijn schoonvader en zijn nieuwe vrouw hebben dat dus niet. Die zien haar ook echt als kleindochter. Dat dacht ik van mijn schoonmoeder ook. maar ach. Misschien zie ik bergen en draaid ze nog bij.
Mienime: ik zou even bellen. Bij mij was de uitslag binnen 3 dagen bekend. Uitslag was gunstig trouwens Denk trouwens ook dat geen nieuws goed nieuws is.