geen nieuws is 99,9% goed nieuws je word meestal gebeld anders ben je te laat om verder te testen (tenminste daar laten ze niet te lang overheen gaan omdat je die keuze graag op je gemak wilt maken enzo) dus je kan er wel vanuit gaan dat het goed is, je kan voor de zekerheid bellen dat zullen ze vast wel begrijpen!
Ik zou bellen, puur omdat ik niet genoeg zekerheid heb omdat ik niks heb gehoord, ik zou een bevestiging nodig hebben.
Mimi lief van je dochtertje met die namen dat heeft die van mij ook, ze is zo lief! Trouwens ook superlief dat je vriend jouw dochter als eigen beschouwd. Wil je achter mijn naam een [-X zetten? En mijn naam in het blauw? Heb niet echt een voorgevoel, maar neig ietsjepietsje meer naar een knul dan een meid, 50,5% tegen 49,5% zeg maar Imd hoestdrank al in huis? Helpt het? Spannend voor maandag, hopen dat alles goed gaat en dan 3 weken die slopende wachtweken. We duimen dat alles goed is! Lynn superleuke meubeltjes zeg Wij hebben ook de bugaboo en hij rijdt zalig verder weet ik het niet meer, beetje bleh, geen zin om te koken, dus heb pizza besteld
IMD, ik duim voor je maandag meis... Heb je een goeie hoestprikkeldempende drank? Anders zijn er ook nog pilletjes te koop, die werken als een tierelier bij elke hoest. Die prikkeldempende dingen mogen alleen bij kriebelhoest (zeggen ze), maar ik denk dat het maandag en daarna vooral belangrijker is dat je buik en de vliezen herstellen, ipv dat je je hoest helemaal los krijgt... Niet dat ik me teveel wil moeien hoor! Mimi, ik vond het ook geweldig om te horen dat je dochter een lijstje met namen wilde maken! Wat onwijs schattig zeg En je familie... jemig. Ik kan me goed voorstellen dat je er dan voor kiest om geen contact te hebben, en gelukkig staat je vriend helemaal achter je. Jullie komen er vast wel uit. Ik zag trouwens dat je mijn naam oranje hebt gemaakt, haha ik ben de enigste Wat betreft vermoeden, we vermoeden allebei dat we zowel een jongen als een meid erbij krijgen, dus dat mag er wat mij betreft bij. En als we het weten, weten jullie het ook Mienime, geen nieuws is meestal idd goed nieuws. Maar joh, je kan voor zoiets gerust bellen! Iemand vroeg hier ook of er nog meer meiden waren bij wie het kriebelde wat betreft babykamer. Hier ook! De meubels staan er, maar ik wil ze deze week in elkaar hebben staan. Ik wil ook gaan beginnen aan een muurschildering, en bij de Ikea alvast wat spulletjes kopen. Ik heb het gewoon graag netjes nu... ik vind rommel vreselijk Pest is alleen dat ik me rustig moet houden dus kan ik niet al te veel op me nemen. Zo, ik ga de koelkast plunderen. Hele dag gewerkt, geen zin om te koken dus ik ga kliekjes eten.
ja ik heb van de dokter pillen gehad tegen de prikkels (niet alles mocht tijdens mijn zwangerschap natuurlijk) maar deze zijn heel sterk en mochten zelfs gewoon we gaan ze vannacht testen (dan heb ik altijd meeste last) dus duimen dat het werkt dan voel ik me weer geruster.. Net effe vreselijke jankbui gehad het komt ineens allemaal zo dichtbij en mijn verstand zegt wat anders als mijn gevoel.. (die laatste wil gewoon mijn armen om mijn buik houden en nooit meer los laten) maar we gaan er dapper voor en positief denken!
Zeker positief blijven denken meis! Voor hetzelfde geld heb je een geweldige uitslag maandag... (krijg je die trouwens gelijk op de dag zelf?)
nope je moet 3 weken lang wachten, zoiezo is de kans op een miskraam aanwezig voor 3-4 weken dus voorlopig nog geen diepe zuchten hier..
IMD: positief blijven!1 1 stap tegelijk...eerst die punctie doorstaan! Wij duimen allemaal op een goede uitslag!
Hallo dames, Ben ik weer even. Heb niet alles bijgelezen, want dat is wel heel veel! IMD: probeer positief te blijven! Verder las ik iets over buiken meten, mijne was in het begin 74 cm was 2 weken geleden 83 cm. Zal vanavond weer een x meten Vergeet dat nog wel eens! 13 november heb ik overigens bij de fontys hogeschool een uur lang een echo Verder hoop ik dat alles goed gaat met iedereen! Ik ga nyu lekker op de bank tv kijken en dan slapen ben dood moe. XXX
@Brenda: Niet verkeerd bedoelt hoor, maar vind je dat niet een beetje eng dan? Een uur is wel lang. Ik zou ook wel erg bang zijn dat ze het verkeerd doen, ik heb wel eens gehoord dat baby's gehoorbeschadiging kunnen oplopen als het echoapparaat op het oortje wordt gericht (weet niet of het waar is hoor). Of zit er een "echte" echoscopiste (<- heet dat zo?) bij? @ IMD: sterkte dit weekend door te komen ik zal ook aan je denken
Ja er zit een echte echoscopiste bij en als ik het zat ben, dan zeg ik dat ik ermee wil stoppen! Maar een 4d echo duurt ook 30-45 min Ik heb wel goede ervaringen overigens gehoord over die hogeschool. Ze geven speciale cursussen echografie en alles wat daarbij hoort. En ik weet dat het niet verkeerd bedoeld is hoor
Bedankt voor de reacties allemaal! Ik ga morgen gewoon bellen dan...Ben overigens eigenlijk niet eens "bang" voor een negatieve uitslag, hoor, maar je wil het toch weten.
en er zijn hier meer dames die dit al gedaan hebben in eindhoven....die dames en heren oftewel studenten moeten het ook leren....en de 20 weken echo duurt volgens mij ook redelijk lang....
Geeft niks, alleen maar handig Ze vroeg ook of ik 1 of 2 x wilde, maar die 2e x zou dan 12-12-08 zijn. Beetje kort op elkaar 13-11, 24-11 20 wkn en dan de 12e nog een x en dan ook nog een 4d echo...dat wil ik niet. Na de 20 wkn alleen nog de 4d en dna wachten tot hij/zij in me armen ligt
Goedenavond Ja ze moeten het idd ook leren en de 20 wkn echo duurt idd ook wat langer! Kan de 13e dan al wel zien of het een meisje of jongen is...denk nog steeds een meisje....
Hallo, hier ben ik (eindelijk weer) Ik heb maandag mijn VP gehad. Ik was helemaal niet nerveus, maar het viel een beetje tegen. Ze kon niet direct genoeg vruchtwater krijgen, en moest een beetje zoeken. Was niet zo prettig. Maar goed het is uiteindelijk gelukt. IMD succes maandag, het doet geen zeer hoor. Wel daarna rustig aandoen hoor. Je mag eigenlijk 2 dagen niks doen. Wist ik ook niet, ik ben woensdag wel weer gaan weken, rustig aan dan. Morgen een weekend naar texel dus lekker uitwaaien saampies.....
Ik zag van de week idd dat er een tweedeling komt. Ik had begrepen dat ik nog wel in Ehv mocht bevallen, maar zal dat de volgende keer nog eens vragen. Babykamer/spullen: We moeten eerst nog eens op een rij zetten wat we nog allemaal nodig hebben (willen hebben ) Zijn er trouwens mensen die op de babykamer tapijt hebben liggen? Wij nu nl wel, maar eigenlijk wil ik liever laminaat of vinyl. Is makkelijker schoonhouden nl. 20wk echo-> geen idee wanneer ik die heb. Heb eerst over 2 weken een afspraak staan. Mijn bloeddruk was nl gister te hoog. Iets van 143/92. Valt me wel op dat heel veel hier echt veel lager zitten! NEEEE, heb ik ook. Bij ons geldt ook "als het maar gezond is." Maar hebben beide voorkeur voor, en ik voorgevoel van, meisje. IMD ik ga maandag voor ik ga werken ook even kaarsje voor je opsteken. Ik wens je ontzettend veel sterkte voor de komende periode. Ik vind het toch knap hoe je er op dit moment mee omgaat! En nu even over mezelf: Ben vandaag weer bijna flauwgevallen. Moest echt ff gaan liggen, toen ging het gelukkig over. Maar dit is al de 2de keer, echt niet fijn! Vreemde is dat gister dus nog mijn bloeddruk te hoog was. (En flauwvallen doe je meestal met te lage bloeddruk) Ook was ik vanmorgen en ook vanmiddag nog ontzettend misselijk en hele dag last van mijn maag (vele kleine boertjes). Volgens mijn collega hield ik vocht vast en was daardoor mijn gezicht wat dikker dan normaal en dacht ik ook te zien. En ook op mijn werk ineens vanuit het niets een stekende hoofdpijn. Wat is er toch met me? Ik ga dan ook gewoon lekker nu al naar bed, want ik moet morgen nog een hele dag werken.... Morgenavond bij mijn moeder eten, dus denk dat ik pas za weer tijd heb om te reageren. Groetjes, Wendy