Hoi meiden, Hier niet veel nieuws. Ben grieperig en vanmorgen had ik wat bruinverlies. Ben sindsdien eigenlijk niet meer naar toilet geweest, dus... Voel me gewoon beetje down vandaag. Komt ook door weer, én omdat Siem besloten heeft de lastpak te spelen vandaag... Nou ja, ga maar even wat thee zetten en boterhammen smeren. Vanmiddag even commode kopen en daarna naar bed... IMD: veel sterkte maandag!
hallo, ben ik ook weer. jeetje Imd, wat een botte reactie van je vent. inderaad zo'n typische makkelijke mannen-reactie. maar je ZOU 'm inderaad... probeer je rust te pakken, en ik zou ook lekker mijn eigen plan trekken. als je schoonma per sé moet komen, dan ga jij lekker boven of buiten wat voor jezelf doen (maar eigenlijk is het van de gekken dat jij je thuis moet ontvluchten om rust te pakken....). Spekkie: kan me voorstellen dat dat pittig is; een kleine en een tweelingzwangerschap. sterkte! ik heb respect voor je hoor, dat je het redt allemaal. was gister op Oprah (zapte ik toevallig langs) een gezin die ene tweeling hadden gekregen met IVF en graag een 3e kindje wilde. weer IVF: ZESLING! en ze zijn allemaal blijven leven. die mensen hebben nu dus 8! kleine kinderen! zooooo, DIE hadden het DRUK... beetje zielig eigenlijk wel. -deze dus uit de cathegorie 'het kan altijd erger'- zag al ergens een heel duidelijke linea nigra voorbij komen. wel gaaf! ik heb er (nog) geen. gister wel een nieuwe buikfoto gemaakt. ben alleen het snoertje kwijt, dus kan ze niet op de pc zetten. maar: heule dikke buik hier, ziet een blinde nog. zo, en dan ga ik nu maar eens wat opruimen hier in huis. fijne dag allemaal!
goeiemorgen allemaal, ff ego berichtje: me schoonmoeder is onderweg om mij op te halen want ik moet naar spoed eisende hulp, want ik heb al vanaf 7 uur vanochtend last van hartkloppingen druk op me borst, en paarse lippen wit gezicht. voel me dus erg beroert! ik laat jullie vanmiddag wel weten hoe het is gegaan!
Huu mamacelesje? Wat is dat nou weer voor iets engs? Heel veel sterkte! Ik ga zo met mannetje naar texel voor het weekend dus IMD STERKTE MAANDAG (en zondag) doei tot maandag!
Juud, was er bij jou toen eigenlijk vastgesteld waar het bloedverlies vandaan kwam? Bij mij niet concreet, er is gewoon verteld dat het vermoedelijk van de baarmoedermond afkomt, maar niet gecheckt. Ik heb nu soms ook nog wat roze/bruinverlies, maar maak me nog niet (weer) direct zorgen, al zie ik het liever niet. Maar beterschap in ieder geval! Mamacelesje, jij ook beterschap! Hopelijk is het iets onschuldigs, maar het klinkt behoorlijk heftig zeg
Dag meiden, ik ben vandaag ook weer es van de partij. Overdag is het nu re-de-lijk te doen met de misselijkheid, maar naarmate de dag vordert wordt het steeds erger. Wel hebben we vanochtend eindelijk es wat dingen geregeld! Goed he? (zei ze trots..) We zijn bij een gastouder geweest, ze heeft nog plek en de kleine van onze buren gaat er ook heen, dus ik denk dat dat 't gaat worden! Verder vanochtend naar gemeentehuis geweest om de kleine te laten erkennen door mn vriend (wonen samen..) én een afspraak gemaakt voor de 20-weken echo! En wel op de verjaardag van mn vriend Dus zo langzamerhand komt er eindelijk wat uit mn handen! IMD veel sterkte maandag! en die mannen...tsja...moet ik daar nog iets op zeggen? Wij hadden gisteravond ook al even woorden, omdat ie me niet snel genoeg snapt...hahaha en dan word ik boos en ongeduldig. Hoop dat je je snel wat beter voelt! WWJC hoop dat het met jou ook snel beter gaat! SPEKKIE kan me goed voorstellen dat deze zwangerschap zwaarder voor je is! Gelukkig heb je ons nog om lekker onbeperkt bij te klagen etc iemand die vanmiddag naar spoedeisende hulp moest...sterkte! JUUD het gaat met jou dus beetje met vallen en opstaan...we denken aan je! (helpt dat iets...?) als ik nog iemand vergeten ben...sorry! mn geheugen is soms net een zeef....klinkt jullie vast bekend
@Magickwings: Wat fijn zeg! Hopen dat het zo supergoed blijft gaan! @mamacelesje; Jeetje, schrik van je berichtje! Hoop dat het meevalt.... @IMD: veel sterkte maandag! Ik zal aan je denken en duimen... p.s.; ben je niet bang dat mensen wie je kent meelezen op dit forum?
iedereen weet het bij ons in de familie en de rest interresseert me niet... dus niet bang voor.. (zoiezo wat ik hier zeg zal ik zo ook recht in iemands gezicht zeggen dus geen probleem)
Grrr...die mannen.. Je zou ze soms idd...Typisch mannen gedrag IMD! Doe lekker je ding , waar jezelf het rustigst van wordt zou ik zeggen.. Zondag bezoek van schoonmoeder lijkt me niet handig nee! @mamacelesje:Yikes.. klinkt eng zeg!Hopelijk is het iets onschuldigs! @Priscillauidelijke streep idd...Echt zwanger he!
hallo! Zooo pricella wat mooi wil het ook haha maar bij mij zie je nog niks .. Ik ben ziek NIet leuk.. Alweer 17 weken jeaaahhh... Gaat snel
Van voren trouwens al een mooi bolletje! Grappig dat het er van alle kanten zo anders uit ziet! Ik heb trouwens geen streep..Van de eerste trouwens wel..2e weet ik niet meer Ik verveel me vandaag! Jammer van de regen hier! leeuw Beterschap
Wat IS dat toch met die schoonmoeders! Net bijna ruzie gehad met mijn man.....Hij wil zondag zijn ouders uitnodigen. Ik voel me al K.U.T (lees: Kwalitatief Uitermate Teleurstellend) en mijn hormonen spelen behoorlijk de kop op. Die schoonmoeder van mij is al zo zeikstraal en ze houden al helemaal geen rekening met mij. Ik heb gezegd dat hij ze best mag uitnodigen, maar dat ik gewoon om een uur of half 1 naar boven ga om te rusten met mijn zoontje.
Dames waar kopen jullie je positiekleding. Ik moet nu echt broeken gaan kopen maar alles wat ik zie op internet vind ik gewoon echt duur ik ga toch geen 80 euro uitgeven aan een spijkerbroek die ik 5 maanden draag......... Normaal kan ik best geld aan kleding uitgeven, maar dit vind ik dan een beetje jammer en de mode is vreselijk saai..... TIPS?
Succes synove! Gewoon lekker naar bed gaan. Mijn man is zondag jarig en gelukkig hebben wij een feestje met mijn verjaardag gegeven in de zomer maar ja de schoonouders komen toch wel even. Schoonvader heeft geen zitvlees dus die blijft ook niet lang, makkelijk he hiihihih
Mijn tip blijft nog steeds:Kijk s op Marktplaats..Die kleding is ook niet langer dan 9 maand gedragen ... Er is in vele maten positie kleding te koop. Ik snuffel er regelmatig..
ik draag geen positiekleding hehe! Draag joggingbroeken lekker simpel en zitten uitermate goed rekken zo lekker mee