April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ MsRoxy, heb je even een pb gestuurd. Maar als ik het goed begrijp woon je ook in Eersel :D :D Leuk om te horen zeg!

@ Imd, hoe gaat het met je? En met de testen?

@ all, hier gaat het wel goed weer. 2 dagen geleden naar het zhs geweest voor een extra controle. En alles was goed gelukkig. Vraag me alleen nog steeds af waar mijn buik blijft :)

2. Ja dat is voor thuis lekker makkelijk maar ik moet op mijn werk er netjes uitzien. Thuis trek ik ook direct een huispak aan, dat is gewoon het fijnste inderdaad

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Sophia, bij H&M heb je al broeken rond de 30 euro. En een legging kan ook heel goed met een lange trui ofzo.

4. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    @sophia :oops: oh oeps hehe! ja dan zou ik even op wehkamp kijken daar is het ook niet zo duur!

5. HM had ik ook gekeken maar online is het niet veel., moet nog naar de stad. Leggings heb ik nu dus aan met jurkjes en lange truien, zit inderdaad heerlijk. Maar deze jurkjes hebben ook een beperkte rekbaarheid......... hihihih

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    zo dames ik heb niet alles gelezen...sorry

ik ben bij de gyn geweest en alles was weer goed...heb een inwendige echo gekregen om naar mijn bmmond te kijken en die was mooi gesloten...alleen nu heeft vriend lief de baby niet goed gezien...dus we hebben de pretecho van 4 nov vervroegd naar aankomende dinsdag....
    krijg bij de gyn altijd het idee dat hij haast heeft....goh...zou het?
    20 nov als ik 21 weken ben dan heb ik de 20 weken echo in het ziekenhuis....om 9 uur smorgens...dus dat is fijn zo vroeg

en nu zijn we de bugaboo in elkaar aan het zetten...dus ik maak vanmiddag wel een foto!

7. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hai sophie, ik heb zelf veel geshopt op marktplaats (superfijne Noppies-broeken, normaal 80e, ik had ze voor nog geen 20e! en zien er perfect uit!). bij de H&M ben ik ook goed geslaagd. en bji de Miss Etam (waar ik normaal noooooit kom) hebben ze voor zwangeren eigenlijk ook best heel leuk spul. en betaalbaar.
    Wehkamp heb ik een paar shirtjes vandaan. Ook een leuke van Esprit, die daar in de uitverkoop was.
    Je moet gewoon een beetje rondneuzen, en dan op het goede moment toehappen. :D
    Shop ze!

@degene die naar de EHBO moest: sterkte! klinkt griezelig, dus ik hoop dat het meevalt.

@coto: uitwaai-ze!

8. Wehkamp heb ik helemaal uitgeplozen maar vind het daar dus saai :oops: enne Esprit hebben ze daar veel en dat is niet goedkoop. Ben nu lekker op MP aan het neuzen en dat is inderdaad een goeie! THANXXX

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    helaaf hebben ze vaak mijn maat niet op marktplaats want idd superleuk voor weinig! Ik had wel veel bewaard van mijn eerste (dus als je netjes ermee omgaat met een dure broek kan je wel meerdere zwangerschappen aan) maar die zijn me nu allemaal te groot..

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Lynn, ben benieuwd naar je mooie kinderwagen. En bij de gyn hebben ze idd altijd haast. Ik had van de week wel een lekkere kerel en die nam gelukkig de tijd. Bij de fontys mag je een uur lang naar je beepje kijken. Dus dat is wel fijn. Je hebt trouwens een mooi buikje. Als ik de mijne vergelijk met jouw 16 weken plaatje. Zie ik bij mij alleen nog maar vet ;)

11. Ik vind het wel moeilijk qua maat....... heb er geen ervaring in. Ik heb normaal 36/38 met een broek. Maar dan schrijven ze weer hij valt zus of zo. Lastig is dat zeg pff wordt er helemaal &^^&%*& van.....

Ik moet echt wat broeken hebben, want in de kast ligt echt niks meer wat past :oops:

12. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    als je wat gevonden hebt, laat je 't dan even weten? :) hier namelijk zelfde probleem. Heb alleen één geluk, ben vorig jaar zo'n 5 kilo afgevallen, allemaal nieuwe kleding toen gekocht en nu pas ik de kleding van voor die tijd weer ;)
    Heb zelf ook op wehkamp gekeken, heb aantal dingen besteld, maar vielen allemaal tegen...behalve één truitje en een broek, die heb ik gehouden. Ga vanavond maar es naar een winkel met positiekleding...ben benieuwd...

13. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    dat vraag ik me ook af! heb nu echt een ieniemie bolletje, waar ik trots op ben, maar een ander ziet er echt helemaal niets van!
    Onze tijd komt vast nog wel ;)

14. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
  15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    mamaclesje: sterkte, hopelijk is het niets ernstigs.....

16. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Ik vind de kleding van mamalicious heel fijn en niet duur. Heb een skinny jeans en die zit heerlijk en iedereen geeft er complimentjes over dat hij zo mooi zit en dat het helemaal niet zo'n zw. tent is haha.

Sophie heb gewoon van mamalicious mijn eigen spijkerbroekmaat genomen en hij zit heerlijk!
    Ja romantsich was ik tegen manlief he! Hahaha.

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Indy, hopen dat onze buiken snel komen. Een bolletje heb ik nog helemaal niet. Mijn buik is wel dikker denk ik. Maar ziet er nog niet echt zwanger uit.

18. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    ach ja, ik zeg wel bolletje....maar dat komt meer omdat ik het graag wil ;) volgens vriendlief zie je er echt nog helemaal niets van...

19. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16

deze heb ik ook! en de hempjes van mama licious zitten ook heerlijk!

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    mupkuh: :oops: dankje...en ik ga dadelijk of straks foto's van de bugaboo erop zetten...
    jou buik komt ook snel geloof me!

bij mij zijn er veel mensen die denken dat ik mijn gewoone broeken aan heb...dus iemand zee: kan jij nog in je oude broeken...ik zo nee jho dat zijn de nieuwe positiebroeken daar zie je niet aan dat het vand ie broeken zijn...zij zo oww wat goed!

Deel Deze Pagina