April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    go wat makkelijk ik kan al me eigen kleeren nog aan.. van de bovenkant had ik veel van die soort jurkjes liggen en die kwamen super goed van pas.. en anders is het gewoon een topje met een buikband en een vest nog haha super makkelijk

2. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    @mupkuh, ik woon ook in Eersel ja! ik heb je een pb gestuurd ;)

@all, vinden jullie mijn banner ook zo ongelofelijk mooi? Ik werd er even helemaal stil van :D

3. Hij is heel erg mooi!

Ik heb net een email gestuurd naar de kerk, volgend jaar 25 juni zijn wij 5 jaar getrouwd en dan gaan we ons huwelijk kerkelijk laten inzegenen en dan tegelijk ons kindje laten dopen. Ben helemaal blij!

4. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Fijn he? Om dat soort dingen geregeld te hebben?

Leuke hondjes heb je trouwens!

5. mamacelesje

mamacelesje Actief lid

23 jun 2008
    134
    0
    0
    voorburg
    @all: bedankt voor jullie lieve berichtjes.
    ben net terug uit het ziekenhuis, aan de hartmonitor gelegen medicijnen gekregen (bleek een extra hartslag te hebben ofzo), de baby gezien met echo .... Was helemaal GEWELDIG!
    en ik moest eigenlijk blijven, maar omdat ik me zo netjes rustig hield en de baby ook goed ging mocht ik uiteindelijk naar huis.
    en moet voor controle wel weer terug en ik mag niet meer zo stressen, want daar kwamen de hartkloppingen en druk dus vandaan.
    dus blij dat alles alsnog goed is!

ik haal mijn positsiekleding bij miss Etam , heb daar mooie broeken vandaan.

6. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Mamacelesje, ik ben blij dat het goed gaat met je! Ik heb dat ook ooit gehad. In een periode met veel stress enzo. Vooral 's nachts had ik er veel last van en was echt bang dat ik een hartaanval ofzo zou krijgen. Een tip: Probeer héél rustig door je neus adem te halen. Dat werkte bij mij ook een beetje

7. mamacelesje

mamacelesje Actief lid

23 jun 2008
    134
    0
    0
    voorburg
    msroxy: dankjewel voor de tip!
    zal ik zeker onthouden!

8. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @mamacelesje: Gelukkig voel je je beter en ging ook alles goed met de baby! Rustig aandoen nu he!

@imd: veel sterkte maandag, ik hoop voor je dat het goed meevalt en dat je een goede uitslag zal krijgen

@iedereen met een goeie echo, super !

ik heb een aantal positiebroeken van de c&a en vind die best leuk zitten, verder draag ik thuis veel trainingsbroeken. ik ben altijd thuis dus kan er niet veel geld aangeven. ik heb wel een aantal leuke spulletjes voor als ik ga winkelen ofzo. ik wil graag nog een mooi kleedje voor bij de feestdagen, vind ik zo mooi met een dikke buik :)
    mijn taille gisteren gemeten en zit op 97cm, voor de rest op mijn lichaam overal fel vermagerd dus dat is wel leuk.
    hier nog eentje die een lekker luie dag heeft :) mijn man is vandaag thuis en heeft me lekker laten uitslapen tot 10.30 :oops: hij was toen al volop begonnen met het huis te poetsen, lief he, dus heb dan wel nog eventjes goed geholpen. daarna een lekkere douche genomen en zit opnieuw in piama nu :) en mijn man is lekkere lasagna aan het maken :), lekker verwend dus.

9. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    goh... al 17 weken !

10. THANXXXXXXXXXXXX

11. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @mamacelesje; wat ontzettend fijn dat je weer thuis bent, en dat alles goed is!
    Ik schrok er toch echt wel een beetje van..

En nu rustig aan doen hé! Denk erom! ;)

12. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    waneer is eigelijk gebruikelijk dat we buddys gaan bespreken ?

al heb ik het idee dat de helft van de lijst niet aanwezig is op het forum nog..

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hey dames de pretanaal belde net hihi....woensdag komt de baby kamer al!Ze hadden gezegt dat het 8 -12 weken ging duren en nu duurt het maar 4 weken....erg vreemd,...maar voor ons super!

14. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Hoi dames, heb een hele tijd niets laten horen, maar lees wel nog bijna iedere dag trouw mee. Heb veel last van mn hormonen waardoor ik me giga neerslachtig voel. ( en soms super opgedraaid ;) ) Vandaag naar HA geweest i.v.m. ( stressgerelateerde ) voorhoofdsholteontsteking. Wind me te snel op :evil:

Gisteren belde prenatal me dat de commode binnen is. Heb echt zin om aan t kamertje te gaan beginnen.

IMD heel veel succes maandag, laat je niet gek maken!

Amon hoop snel weer iets van je te lezen. Je hebt een eigen levensstijl en daar heb ik veel respect voor. Heeft mezelf ook over en heleboel zaken aan het nadenken gezet. Probeer nu zelfs op te letten bij het kopen van groenten en fruit ;) en koop als ik eraan denk nu biologisch.

Woensdag ook mn eerste positiebroek gekocht, maar vandaag vin ik m alweer heleaaal niets. HM heeeft voornamelijk smalle pijpen en ik ben niet lang en zeker niet smal. dus voel me net een sardientje. Wel een leuk jurkje gekocht in n gewone winkel en die staat helemaal top.

Ow ja vandaag een afspraak gemaakt voor 20 weken echo. Mag een videoband meenemen. 11 november mag ik weer naar de verloskundige.

Fijn weekend aan alle dikke buiken
    :)

15. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    uhm clarissa, je banner klopt niet helemaal (hoop ik voor je) :D

16. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    oeps, je was er nog mee bezig! dit is beter haha!

17. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    dom he had m twee keer verkeerd ingevuld. Tja zijn toch echt in 2009 uitgerekend :p

18. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    @clarissa, voorhoofdsholteontsteking heb ik één keer gehad en ben blij dat ik er vanaf ben. Wat een ellende! Veel beterschap gewenst!

@all, jullie vragen je vast af wat ik hier opeens zoveel doe, maar mijn mannetje heeft een nieuw spel voor de x-box, dus ik ben voorlopig verplicht om boven te vertoeven. (wat een herrie maken die &&*^%$#spellen... en hij gaat steeds af, dus dan hoor ik steeds hetzelfde als hij weer opnieuw begint :evil: )

19. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Lijkt trouwens wel of er in april een giga babyboom gaat komen. Superveel vrouwen in mn omgeving zijn zwanger. Mn broer en mn oom hebben 3 weken geleden hun kindje gekregen. Och kan helemaal wegzwijmelen als ik die kleine aapjes zie.

20. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mamacelesje: heb ok wel eens aan de hartmonitor gelegen et vergelijkbare klachten. lijkt heel erg op hypervantilatie/paniekaanval.......Door je neus in ademen en door je mond uitpuffen als je hartkloppingen aan voelt komen en .....relaxed aan doen!
    Gelukkig niets ernstigs!

Ik droeg juist heel veel van mijn positie kelding na de zwangerschap nog. Zit lekker makkelijk bij het voeden ed. Is ook de mode jurkjes met leggings, lange laarzen ed, alleen zat er geen dikke buik meer in. Ik koop dus af en toe best wat "duurs" want a) gaat volgende zwagerschap weer mee en b) kan het ook dragen zonder zwanger te zijn.

Deel Deze Pagina