ja, vind het ook helemaal spannend. Kan niet wachten tot het woensdag is. Komt het zo ook nog uit dat ik thuis zit, kan ik zelf de wagen meteen in ontvangst nemen. Zo zie je ieder nadeel heeft weer een voordeel!
mamacelesje gelukkig is alles goed met je!!! kalmpjes aan en goed naar jezelf/je lichaam luisteren.goed van je, dat je aan de bel hebt getrokken! Imd Gelukkig zag je man in, dat het niet zo tactisch was allemaal!Zat nog te denken:misschien had hij het gepland voor wat afleiding, maar dat hadie wel beter eerst kunnen overleggen, maargoed...ben blij dat jullie een goed gesprek hebben gehad en dat schoonmams lekker thuis blijft morgen Leonie Meid, das ook even schrikken dan he!!Even lekker rustig aan en ik hoop dat je je snel wat beter voelt en je bloeddruk daalt! Fijn dat je wandelwagen zo snel al komt!(pixie, van "wie nog meer in de 1e ronde" heeft die wagen ook besteld!) eefje Hier al een hele tijd witte/droge tepels van opgedroogd melk, gelukkig geen natte bh's. Ow, dat van dat buddy is wel een goed idee...Dacht nog aan mn vriend, maar ik weet niet of hij kan onthouden waar hij dan heen moet op deze pagina
Hello! Vandaag zoooooo moe....... Ik zit in de bende, ze zijn de badkamer aan het verbouwen (was echt noodzaak) dat geeft ten eerste een dikke bende en ten tweede kan ik al 1,5 week niet douchen. Moet dus steeds bij een ander douchen, vreselijk. Maar goed we krijgen een bad en daar heb ik enorm veel zin in! Vanmorgen de kast en commode uitgezocht, was showmodel, dus we bellen zodra het kamertje behangen is en dan bezorgen ze het. Het kamertje krijgt witte meubels, 1 zilveren wand, andere wand wit Hebben grijze dekentjes gekocht. Rolgordijn en vitrages zijn wit/creme. Heel rustig allemaal dus. Zodra we weten wat het wordt komen er een paar kleine accenten in kleur in. Bv een roze of blauw lakentje en hoes voor aankleedkussen. Beide kleuren staan mooi bij grijs/wit/zilver. De buikpijn wordt wat beter (vrijdag ziek thuis gebleven ivm flinke pijn). Verder voel ik vanaf donderdagavond af en toe plopjes!
Ik zit al een paar dagen me te concentreren waar die leuke plopjes van maandag nou zijn gebleven, maar voel helemaal niks meer (zat vanmiddag serieus even zo in de stress dat ik bijna naar de kijkshop ben gevlogen om een angelsound te kopen, maar ben veel te bang dat ik dan het hartslagje niet kan vinden en dat ik nog meer in de stress schiet) weet wel dat dit allemaal erbij hoort, maar vind het allemaal nog zoooo spannend (denk wel dat het anders zou zijn geweest als het de vorige keer niet fout was gegaan zonder dat we het zelf gemerkt hadden) Gelukkig mag ik over ruim een week naar de VK, dus nog even volhouden. Zal wel blij zijn als ik straks gewoon elke dag iets voel bewegen Krijgen morgen ruim 15 man op bezoek (soort verlate house-warming) dus zijn vandaag druk om het huis beetje aan kant te maken. (Sommige dingen hebben we in maart bij de verhuizing gewoon in de kast gekwakt en nooit meer naar omgekeken ) Ach, is nu wel even wat werk, maar wel lekker als alles weer zo opgeruimd en netjes is. Lieve knuffel Wanna
ja het gekke was ik had mijn schoonmoeder nog aan de telefoon en dacht OJEEE dat word niets maar ze was juist heel begripvol en kon zich het helemaal voorstellen... of we wel even maandag wilde bellen hoe alles was gegaan als we eenmaal terug thuis waren (ja dat was ik zoiezo al van plan natuurlijk)
IMD: ik wil je even heel veel succes wensen voor maandag. Ik duim keihard op een goede uitslag voor jullie. Wij hebben ook een kinderwagen uitgekozen een bugaboo cameleon in antreciet grijs en off white. Levertijd is circa 12 weken dus vandaar maar vast besteld. Halen hem denk ik toch pas aan het eind van zwangerschap op. leonie: leuke kinderwagen heb je besteld. Net even gekeken op internet. mamacelesje: was geschrokken van je berichtje, maar als ik het goed begrijp schijnt het mee te vallen. Doe rustig aan meid en heel veel beterschap! gr vruchtje
mamacelesje: jeetje, wat schrikken. Gelukkig dat alles goed is. Was het niet een soort hyperventilatie? Kun je je ook heel ellendig van voelen. IMD: sterkte met je man en schoonmoeder en maandag. Vandaag op kraamvisite geweest bij een vriendin die gister bevallen is. Wel echt bijzonder zo'n klein hummeltje. Haast niet voor te stellen dat wij dat ook in april in onze armen hebben!
hai allemaal, Sophia: wat goed dat je toch goed geslaagd bent voor leuke kleding. hadden ze bij de H&M niks leuks dan? ik vind er alijd wel wat leuks. basic shirtjes bijvoorbeeld, of een leuke broek ofzo. ze hebben ook heel mooie bh's. Imd: goed dat je man zich bedacht had vwb het schoonmoeder-gebeuren. geniet van je dag morgen, en succes maandag. ik denk aan je! sterkte meis. wannaBmum: ik voel soms ineens veel plopjes/gekriebel, en dan weer een dag of wat niks. is allemaal normaal, schijnt. de dames die kinderwagens hadden gekocht: gaaaf! wij hebben de onze tweedehands gehaald vorige maand, en waren (zijn!) daar ook zo superblij mee. hij staat nu nog in de garage, met de rest vh babyspul. volgende week een start maken met opruimen, en dan iedere week (weekeind) iets aan het kamertje doen. spannend! kan haast niet wachten tot alles staat... kipkip: ja, dat heb ik dus ook: heel abstract nog, het idee dat wij ook zo'n ukkie hebben straks. kan me er nog helemaal niets bij voorstellen. gek wel. gelukkig duurt een zwangerschap 9 maanden; die tijd heb je ook wel nodig om aan alle nieuws te wennen, vind ik. Lien-info: alles gaat goed hier. heb net weer even op m'n paard gezeten, en dat voelt wel fijn. rustig aan gedaan, en hij is gelukkig heel braaf. vind het wel fijn om iets aan beweging te doen (al wandel ik ook veel met de hond). sporten jullie nog? voel me verder fijn; onze hulp is vandaag geweest en we hebben dus een heerlijk schoon en fris huis weer. dat vind ik zaaalig altijd! verder had ik nog wat leuke koopjes gedaan op marktplaats (bijv. schitterend mamalicious colbertje voor maar 15e!). en een leuke tankini voor het zwemmen straks. bedekt m'n hele buik, dus stel dat ik zebra-strepen krijg... (al smeer ik me suf! je weet nooit.... jullie al last?). hier nog geen lekkende boobies gelukkig. moet er niet aan denken om nu al met bh's met 'koffiepads' in te gaan slapen. zo, en dan ga ik nu weer bankhangen.
@Lien, Ik doe niet aan sport. Ik was begin dit jaar begonnen maar omdat ik naar een paar wekene sporten heel veel buikpijn kreeg stopte ik ermee. Achter af bleek ik ook nog zwanger te zijn en ben dus nooit meer begonnen naar de mk. Nu ga ik niet sporten omdat ik dat niet gewend ben. Ik mag op mijn werk gratis sporten. In de twee jaar dat ik er werk heb ik dat misschien 5 keer gedaan . Oja ik zet mezelf neet bij de buddy's op de lijst. Mijn Buddy word een vriendin van mij die ook ergens op het forum zit . Ze is net zelf bevallen en ik was ook haar buddy toen. Dus als jullie een naam zien staan bij mij dan weten jullie daarvan
@IMD; hopelijk heb je morgen een fijne dag, en heel veel sterkte voor maandag. @De shopdames. Ik heb vandaag ook wat zwangerschapskleding gezocht. Vond het allemaal maar tegenvallen. Met name broeken vind ik een ramp. Wel een leuke tuniek bij de miss etam gescoord. @mamacelesje; doe maar lekker rustig aan. hopelijk hoef je dan niet aan de medicijnen. @wannaBmum; ik ga ook niet aan de angelsound. Zou ook in de stress schieten als ik niks hoorde. Zou mijn VK niet blij van worden denk ik zo. Veel plezier met de house warming Hier ook nog geen lekkende boobs. Had ik vorige keer ook veel later maar is wel nog heel lang doorgegaan terwijl ik geen bv heb gegeven Bij mij zijn tegenwoordig de nachten een ramp. Wordt steeds rond een uur of twee wakker. Ben dan misselijk en moet ook overgeven. Val dan tussen zes en half zeven pas weer in slaap terwijl ik doodmoe ben. Hopelijk is dit snel weer over groetjes
Als er wijzigingen gemaakt moeten worden in de lijst. Stuur dan een pb'tje naar mimi1981 dan word dat zo spoedig mogelijk gewijzigd Overzicht Aprilmama's 2009! 1 april Magickwings - 2e kindje - 28 jaar - 2 april Mimi1981 - 2e kindje - 27 jaar - Sushi - 1e kindje - 29 jaar - 3 april Pientje - 3e kindje - 25 jaar - [-X msroxy - 1e kindje - 23 jaar - Sylvie - 2e kindje - 24 jaar - Nance83- 1e kindje - 25 jaar - Leeuw89 -1e kindje -20 jaar - 4 april Lien78 - 1e kindje - 29 jaar - Amom22 - 2e kindje - 22 jaar - :-# Mirjanne - 2e kindje - 27 jaar - Sina - 2e kindje - 25 jaar - ikkie - 2e kindje - ? jaar - 5 april Lichtje - 1e kindje - 30 jaar - wieffie - 1e kindje - 30 jaar - Lynn1986 - 1e kindje - 22 jaar - coto500 - 1e kindje - 38 jaar - Eefje28 - 3e kindje - 28 jaar - WannaBmum - 1e kindje - 33 jaar - Elise - kindje - 26 jaar - 6 april Mupkuh - 1e kindje - 25 jaar - 7 april Veroon - 2e kindje - 31 jaar - Jacquelien - 2e kindje - 27 jaar - vruchtje24- 1e kindje - 25 jaar - Rach84 - 1e kindje - 24 jaar - :-# Pretty Woman - 1e kindje - 25 jaar - 8 april vrouw1981 -1 e kindje - 27 jaar - Jodie - 1e kindje - 27 jaar - kipkip - 1e kindje - 31 jaar - Danielle1982 - 1e kindje - 26 jaar - :-# 9 april Daantje 25 -1 e kindje - 26 jaar - mo1977- 1e kindje - 31 jaar - Blimey - 1e kindje - 28 jaar - Sam0110- 1e kindje - 22 jaar - Meisje 10 april Racheldehaas - 2e kindje - 27 jaar - Sophia -1e kindje - 33 jaar - 11 april Mamacelesje - 1e kindje - 18 jaar - 12 april 13 april Spekkie -2e en 3e kindje - 27 jaar - IMD -2e kindje - 27 jaar - 14 april Clarissa81 - 2e kindje - 26 jaar - Priscilla R - 1e kindje - 21 jaar - 15 april BrendaGill - 1e kindje - 21 jaar - MieniMe - 2e kindje - 30 jaar - 16 april Leonie27 - 1e kindje - 27 jaar - [-X zeppie - 1e kindje - 26 jaar - mandytjuuu- 1e kindje - 21 jaar - Shopaholic- 2e kindje - 29 jaar - daniellesvl - 1e kindje - 26 jaar - Jantsjuh - 1e kindje - 25 jaar - 17 april Loeka12 - 1e kindje - 32 jaar - missym- 2e kindje - 21 jaar - wwjc19- 1e kindje - 29 jaar - Indy1973- 1e kindje - 35 jaar - 18 april Me2 - 2e kindje - 33 jaar - 19 april Jessie81 - 1e kindje - 27 jaar - 20 april 21 april jorntenfemmigje - 2e kindje - 26 jaar - 22 april 23 april Jewel - 2e kindje - 23 jaar - :-# Sazzel - 1e kindje - 27 jaar - :-# 24 april MiniUs - 2e kindje - 29 jaar - synove - 2e kindje - 37 jaar - tammy77 - 4e kindje - 30 jaar - zeester77 - 2e kindje - 31 jaar - Juud - 2e kindje - 32 jaar - 25 april sniffy - 1e kindje - 26 jaar - Brenda - 2e kindje - 30 jaar - 26 april thalina - 1e kindje - 22 jaar - Mop0201 - 1e kindje - 28 jaar - 27 april mamasuusje - 2e kindje - 20 jaar - sousou - 1e kindje - 26 jaar - 28 april MamaY - 2e kindje - 35 jaar - 29 april 30 april Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Totaal 70 zwangeren jongens, 1 meisjes, 1 tweelingen, : (weet het niet) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 1 [-X (wil het niet weten) Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammie Patricia en xgabyx en Ellenk en Kita29 en Wannabemommie en Marb en zwangervanbrusj en nicoline78 en Bloemblaadje en MamaDeluxe en Nathalieke en mollyvg en havefun en Joyce84 en lievie en Eleni en MiSsTiek en Mouse en lautjuh85 en didi1988 en survivor82 en Beginneling Afspraken: 27-10-2008Imd vruchtwaterpunctie,Pientje pretecho 28-10-2008veroon vk 29-10-2008Pientje vk 03-11-2008Priscilla R vk 04-11-2008Lynn1986 pretecho, Indy1973 vk 05-11-2008Eefje28 controle 07-11-2008jorntenfemmigje vk, Leeuw89 20 weken echo 10-11-2008Lien78 20 weken echo, Juud vk, Leonie27 vk 11-11-2008mimi1981 20 weken echo, synove gyn, Sushi 20 weken echo 12-11-2008Sylvie 20 weken echo, elise 20 weken echo 13-11-2008coto500 20 weken echo, 17-11-2008wieffie 20 weken echo, Imd uitslag punctie, Mimi vk, jodie 20 weken echo 18-11-2008kipkip 20 wk echo 19-11-2008mamacelesje 20 wk echo, wieffie gyn 20-11-2008Mirjanne 20 wk echo, Rach gesprek gyn en 20 weken echo, tammy77 vk 21-11-2008veroon 20 wk echo, Loeka12 20 weken echo 24-11-2008Priscilla R 20 weken echo,BrendaGill 20 weken echo, mo1977 20 weken echo, Lien78 vk 25-11-2008Imd echo, Danielle1982 20 weken echo, Indy1973 20 weken echo 27-11-2008Shopaholic 20 weken echo 28-11-2008jorntenfemmigje 20 weken echo, zeppie 20 weken echo 01-12-2008synove 20 weken echo 02-12-2008wwjc19 pretecho, Brenda77 20 weken echo 08-12-2008tammy77 20 weken echo 09-12-2008sazzel echo, Imd echo Buddy mimi1981 <------> Tatty Teddy
Probeer nog wel zo lang mogelijk naar de sportschool te gaan maar het kost erg veel moeite om mezelf er naar toe te slepen. Als je eenmaal geweest bent geeft het wel weer een goed gevoel.
hoi dames, ook ik zal de komende tijd iets minder hier te vinden zijn. Ik zal heel eerlijk zeggen dat ik het moeilijk vind om te gaan met de (evt slechte) 20 weken echo uitslagen, en eventuele keuzes die daaraan verbonden zullen zijn. Even een kleine break voor mij dus, maar over een tijdje klets ik weer fulltime mee! liefs!
@rach: ben je zelf bang voor een slechte uitslag dan, of is het dat je er moeite mee zou hebben als dames hun zwangerschap af zouden breken door een slechte 20-weken uitslag? ik zou dat voor mezelf enórm moeilijk vinden (wij hebben afgesproken alleen af te breken als het kindje niet levensvatbaar zou zijn), maar kan niet oordelen hoe anderen daar in staan uiteraard. het lijkt me wel loeizwaar, zo'n beslissing, en ik hoop dan niemand hier die hoeft te maken!
Ik ben net vorige week gestopt met sporten . Ik sportte zo'n twee of drie keer in de week en deed dan BodyBalance en Pilates (niet echt voor je conditie dus, maar meer om je romp sterker te maken). Maar ik kan telkens na het sporten de rest van de dag amper lopen. Ik heb dan echt veel pijn aan mn bekken. Zelfs na overleg met mijn sportinstructrice en vk, heb ik last als ik echt heeeel rustig aan doe. Voor mij even geen sport meer... ik word nu trouwens toch dik, dus daar hoef ik het ook niet voor te doen Zijn er meer die last hebben na bodybalance of pilates?
dat laatste lien. Iedereen heeft het recht op een eigen keuze, het is immers je eigen lijf en lichaam, maar ik bescherm mezelf even voor de impact van de berichten. Ik kan er moeilijk mee omgaan!
Ik kan me dat goed voorstellen Rach. Ik heb dat ook heel sterk. Maar ja, we kunnen de wereld ook niet redden als we overtuigd zijn dat onze mening het beste is. Al wilde ik vanmiddag héél graag een moeder aanspreken die midden in de stad, met een pasgeboren ukje in een buikdrager, een peuk opstak! AAARRGH! Ik wilde haar echt aan haar haar trekken! Ze rookte gewoon direct in het gezicht van de baby!
rach: kan me voorstellen dat je dan wat afstand wilt nemen. Persoonlijk zou ik ook alleen voor afbreken kiezen als het kindje niet levensbatbaar zou zijn. Laten we hopen dat we gewoon allemaal een goede uitslag krijgen! Mimi: ik had je een pbtje gestuurd met mijn volgende afspraken (4 nov vk en 18 nov 20 weken echo) zou je die nog op de lijst willen zetten?
Goedemorgen! Zo, zoonlief trok zich niks aan van de klok en was om 5:00 fris en fruitig! Gelukkig sliep ik gister al wel om 22:00.. Rach No worries meid..Neem je tijd!! Ik snap je prima.. Ik heb dat ook wel namelijk. Ik heb niet voor een 20 weken echo gekozen.Ik zou het denk ik niet kunnen overwegen om de zwangerschap eventueel af te breken.. En omdat ik al meer echo's krijg ivm met de groei van het kindje word ik al meer in de gaten gehouden. Ik laat zelf alles 'zn gang gaan'.. Maar ik oordeel niet over anderen..Laat ik daar wel duidelijk in zijn. Het is ieders keuze , leven , en lichaam.. En iedereen staat anders in het leven. Maar ik sta ook niet in die positie om bepaalde keuzes te moeten maken.(nog niet) Dus is dat zowieso moeilijk om me daar iets bij voor te stellen.. Goed genoeg hierover... Vandaag lekker rustig aan! @All Een fijne zondag!! Liefs Eefje