April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Jammer Rach, maar je moet doen wat goed voor je is.

Sina: bodybalance voelt bij mij ook niet goed meer, terwijl ik juis had gehoopt dit heel lang vol te kunnen houden, maar je rekt bij heel veel oefeningen je buikspieren en daar heb ik ook veel last van gehad. Ga nu maar een beetje fitnessen.

WannaBmum: we hebben op dezelfde dag de 20 weken echo (ik pas om 7 uur 's avonds). Spannend!

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Ik ben echt megavroeg wakker. Moeten zo naar de mis voor Oma, gaan we kruisje daar ophangen (geloof ik :oops:) Maar ik was vergeten dat de klok verzet was. Dus megavroeg al wakker :(

Gisteren in een keer een super mooi beginnend buikje ontdekt. Heb er meteen een foto van gemaakt. Nu begint het tenminste ergens op te lijken.

Maar mag ook wel morgen alweer 17 weken :D

3. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Sterkte bij de mis Mupkuh. En mooi buikje hoor!

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks kip kip

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    goodmorning ladies,

was ik weer...

@mupkuh sterkte met de mis..

@ iedereen..poeh wa ben ik moei...jeetje vriendlief heeft van 3 tot 3uur wakker gelegen dus ikke ook! mijn moeder zei al...was ie wakker om de klok te verzetten..hihi...nee hij heeft van alles aan zijn hoofd...hihi wat allemaal leuke dingen betreft...alleen daar moet ie het een en ander voor doen! dus daar genieten we dan samen van...NOT

Verder heb ik voor het eerst kleertjes gekocht...nouja kleertjes rompertjes..kun je niet genoeg hebben he?

hoe is ie hier verder? volgens mij heel rustig...ik ga straks lekker shoppen voor de baby...kijken waar ik nu weer mee thuis kom!

fijne dag ladies

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hey de klok op het form is nog niet verzet!

7. mo1977

mo1977 Actief lid

13 aug 2008
    220
    0
    0
    Hoofddorp
    Goeiemorgen allemaal,

Wij hebben gisteren de kinderkamer besteld bij de babydump en de kinderwagen. we hebben gekozen voor de maxicosi, wandelwagen en kinderwagen van maxicosi. De box kregen we gratis en ook een luiertas. Laatste week december wordt alles bezorgd. Ik ben zo blij!
    Gisteravond ook duidelijk de beeb gevoeld. Volgens mij was hij/zij lekker aan het gymnastieken :)

Oh, en ik heb ook een winterjas gekocht voor zwangere vrouwen! Bij Future Maman. Oke, het is niet het meest charmante model die er op deze aardbol te vinden is, maar ach, als ik 7 maanden ben straks zal ik er zoiezo niet meer zo charmant uit zien hahaha.
    60 euro maar. Ik kan mijn fleecejas nog wel aan, maar het wordt een beetje erg koud komende week, dus ben reteblij met mijn nieuwe jas.

IMD: heel veel succes morgen. Ik zal voor je duimen.

All: fijne zondag! Ik ga mijzelf vermaken met het draaien van 683 wassen en nog even het dorp in voor boodschapjes. ( koopzondag )

Greetz,
    Mo

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Nou we hebben een nieuwe buikfoto vandaag gemaakt en vanavond gaan we samen hartje luisteren en dan waarschijnlijk een nachtje niet slapen (we hebben al filmpjes e.d. klaarliggen haha) mijn man doet solidair mee.. (die kan namelijk ALTIJD slapen)

Zometeen lekker naar buiten...

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik zal het veranderen WannaBmum.

@Rach lekker doen wat je zelf wil meis. Ik begrijp je wel hoor ik heb ook vaak genoeg op het punt gestaan om even uit de buurt van het forum te blijven.

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Rach, jammer dat je even afstand neemt. Snap het wel en hoop je zo snel als mogelijk weer terug te zien. Net zoals als amom, die mis ik ook nog elke dag op het forum!

Mupkuh, sterkte met de mis vandaag. En een hele mooie buik!

IMD, hoop dat jullie een leuke dag hebben vandaag en duim voor je morgen!

11. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @mupkuh: mooie buik heb je! veel sterkte bij de mis..

@imd: hopelijk kan je je gedachten vandaag wat verzetten, veel succes morgen

@rach: spijtig! maar je moet doen waar jij je goed mee voelt natuurlijk !

zijn bij jullie eigenlijk altijd op zondag de winkels open? omdat ik regelmatig lees dat jullie gaan shoppen op zondag?

hier gaat alles goed, alleen een vroeg vogeltje vanmorgen, op het nieuwe uur was het nog maar 6u15, gelukkig kwam mijn man net thuis van werken en is die nog eventjes bij hem opgebleven en ik nog wat kunnen blijven liggen. nu ligt iedereen hier te slapen dus heb ik wat tijd voor mezelf, altijd fijn :)

12. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Hoi meiden, lang geleden dat ik hier nog eens gekeken heb, maar ik kan hier niet mee met de postings :)
    Ik zie dat ik nog niet juist op de lijst sta, ik beval op 1 april.
    En het is een meisje ;)

13. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik had dat al begrepen dat het een meisje word. Maar uhm. Hoe wisten ze het zo snel bij jou dan als ik vragen mag. Juist omdat ze zeggen dat ze het nu nog niet echt kunnen zien.

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ze mogen ook geen garantie geven dus de kans dat ze fout zitten is best hoog (mijn echoscopist zei iets van 40% zou ik teveel vinden) pas vanaf 19 weken mogen ze een garantie van 99% geven..

Ik zou er niet vanuit gaan of je moet het met een chromosomenonderzoek hebben gezien (DAT kan wel natuurlijk)

15. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Ja 2 vriendinnen kregen op 16 weken ook een meisje, uhum op 20 weken was er toch wat aangegroeid bij beide :)

Nieuwe buikfoto in mijn album. Vind hem niet echt gegroeid eigenlijk.

16. Lisette1983

Lisette1983 Actief lid

8 aug 2008
    106
    0
    0
    huismoeder
    Je hebt sowieso kans dat er een grotere fout wordt gemaakt als ze zeggen dat het een meisje is, heb ik gelezen. Bij jongentjes hebben ze het meestal wel goed. Wel leuk dat ze het al kunnen zien he?! Ik vind het wel gaaf om te weten dat als ik percee wil, ik nu al kan weten wat het is. Ik ben ook zoooooo nieuwsgierig!

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    same here ik ben ook erg nieuwsgierig!

18. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ook ik ben héél nieuwsgierig, maar het lijkt me ook echt niet leuk wanneer ze er naast zitten. :oops:

dus: ik ben braaf geduldig (ahum...) en wacht tot mijn 20-weken echo (die ik met 19,5 week al heb gelukkig). wanneer het daar onduidelijk op is, doen we heel snel erna een pretecho.

ik zou het zoooo graag nu al weten, maar vind de gok echt te groot.

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hoeveel weken van tevoren maak je eigenlijk een afspraak voor de 20 weken echo.
    Ik heb nog niet gehoord van de vk dat ik dat moet doen. Bij 18 weken heb ik nog afspraak, misschien krijg ik dan wel formulier mee.
    Kan niet wachten, wil graag weer naar ons kindje kijken.

In welke periode kun je trouwens het beste een pretecho plannen?

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    met 17 weken als je kinje nog volledig wilt en anders 24-32x weken... is mij verteld..

ik krijg [as met 19 weken bij een goede vwp uitslag de datum voor 20 weken echo.. kan zo geregeld worden.....

Deel Deze Pagina