@Mupkuh, Daar gaan we van uit he. ik heb dit keer ook een banner die ik niet om de dag verander. (is goed) ik hou nu ook de lijst bij hahaha moet een goed teken zijn he.
haha dta is niet bijzonder hoor! je klrijgt gewoon elke maandag een mailtje over je zwangerschap enz enz je weet het wel
@ Mimi, het moet nu gewoon goed komen voor ons toch. Wanneer heb jij een echo? @ Leeuw, ben ook benieuwd wat Toddler is. Ben bij veel sites aangemeld maar bij dat nog niet.
ik heb het net opgezocht. je krijg elke week een mailtje in je inbox met wat er de komende week aan ontwikkelingen staat te gebeuren met je kleintje. erg leuk.
Ja, was mij ook opgevallen dat er hier veel mensen zijn met MA of MK in de afgelopen tijd. We gaan er gewoon van uit dat april volgend jaar helemaal onze maand wordt, allemaal blozende stralende babies! En ben het met rach eens: mupkuh: VERTEL
Haha, ik weet nou al dat mijn baby niet blozend en stralend zal zijn. Eerder verrimpeld en paars/ rood! Wat een tegenvaller
Het hartje van de foetus klopt dan niet, en soms is de foetus niet eens waar te nemen en ziet men enkel een lege vruchtzak. Vaak is in dit soort gevallen de foetus al een aantal weken dood. Men spreekt dan van een missed abortion.
Missed abortion is inderdaad wanneer bij de echo geen levend vruchtje meer wordt gezien. Een miskraam dus die het lichaam niet zelf afstoot. In ons geval konden we zien dat het waarschijnlijk rond 8 weken mis was gegaan (n.a.v. de lengtemeting) Hahaha, nee joh, wij gaan voor heeeele mooie kindjes met gave velletjes en geen zuignap-eierkop Hihihi
Hoi hoi, Wat heeft iedereen toch veel te schrijven. Fijn om te lezen dat iedereen zich toch een beetje hetzelfde voelt. Ben zelf ook zo bang deze eerste 12 weken. Kan niet wachten tot deze weken voorbij zijn. Durf ook nog niet te gaan shoppen. Het kan immers nog mis gaan. Dat blijkt ook wel uit alle verhalen hier. Morgen ga ik de vk bellen. Kan echt niet wachten! Hoop dat ik nog voor mijn vakantie langs kan komen. We gaan over 2 weken, naar Engeland. Heb er enorm veel zin in. We gaan 2 weken rondreizen. Hoop dat ik me dan nog steeds zo goed voel als nu en niet 2 weken kotsend uit de auto hang...
Allemaal van harte gefeliciteerd! Ik ben zelf van de april mama's 2007 wat gaat dit hard. Ik was 25 april 07 uitgerekend en het is 3 mei geboren. Nu kan ik ieder moment weer bevallen. Wat grappig dat dat allemaal zo snel gaat! Echt van harte gefeliciteerd en hoop dat t allemaal spoedig verloopt
Ik sluit me aan bij de meiden wat MA betekent. Ik zei het altijd van MA is dat er medicijnen of curretage aan te pas moet komen en MK is dat je lichaam het zelf afstoot. @Mupkuh, Ik heb mijn echo op woensdag 20 augustus met 7 weken en 2 dagen. @Rach84, Spannend morgen