ja ik ken niemand echt bekends hier op het forum.. en familie is niet echt op de hoogte dat ik dit bijhou dus ja ou wel leuk zijn een buddy gewoon van de april mamas
Vraagje: met die "bananenkussens", bedoelen jullie dan zo'n langwerpig voedingskussen? want lijkt me zo'n enorm onding in bed!
Ja inderdaad zo'n voedingskussen. Is inderdaad wel groot en ik denk dat je mannetje niet zo happy zal zijn met dat ding in bed, maar het slaapt zoveel beter.
Ik zag bij de babydump die bananenkussens liggen. Wat zijn die enorm zeg. Maar ga er toch maar een kopen in de toekomst denk ik. Hebben jullie ook af en toe het gevoel alsof je buik van binnenuit open gescheurd wordt? Ik heb echt het idee dat mijn baby ruimte aan het maken is
@sushi: een buddy is iemand die jij op de hoogte brengt en die dan voor je iets op het forum plaatst als je zelf niet kan. bv als je bevallen bent @wannaBmum: ja bananenkussen is een voedingskussen, ik noem het mijn worst en inderdaad mijn mannetje vind het niet zo leuk dat ik dat ding mee in bed sleur vind het ook heel moeilijk omdat je dan echt moeilijk kan draaien van de ene zij naar de andere zonder het hele laken en bed overhoop te halen maar het slaapt zooo zalig!
Hallo, Ik kwam even kijken of er al nieuws was van IMD? Helaas nog niet. Ik weet uit ervaring dat je daarna niks mag doen, dus ze zal wel lekker rust houden. De gyn zei dat ze trouwens wel wilde kijken wat het zou worden, maar frummeltje hield lekker de beentjes bij elkaar hihi. Ik voel echt al wel kriebels en kieteltjes in mijn buik! Gister naar de manueel therapeut geweest. Ik ben gekraakt en het voelt een stuk beter! Zondag Ook wij gaan naar de jongegezinnen beurs! Zien we elkaar zonder dat we het weten hihi. Verder slaap ik nog prima op mijn zij.... Meer weet ik niet meer... O ja 20 weken echo verzet naar 11 nov! Dus over 2 weken al.... Maar dan weet ik ook de uitslag van de VP dus wat het wordt weet ik dan al.....ben erg benieuwd... Doei ik ga naar huis...
Hahaha, gelukkig hebben wij een lits-jumeaux bed, dus veel ruimte. maar het is ook een waterbed, zet je dus niet zo maar effe op klossen. Moeten we nog iets op verzinnen
Wij hebben ook een breed en lang bed en nog eigen dekbedden ook. Dus hubbie zal er niet veel last van hebben. Ik zag trouwens dat zondag de Babydump hier open is, dus ga proberen hubbie zover te krijgen dat hij mee gaat kijken.
Hi allemaal! Net ook een voedingskussen besteld Was ik al een tijd van plan, dacht er zelfs vorige zwangerschap aan, maar was er niet van gekomen en las er net hier weer over en dacht, zal me niet weer gebeuren, bestel maar bestel maar bestel maar Zag pien(?)voorbij komen, in love!super he gefeliciteerd met de goede echo Hier eindelijk na er achteraan bellen na 3 en halve week de uitslag vd combitest: Hij was prima, geen verhoogde kans!1:2000 Volgende week donderdag afspraak bij de VK en dan kan ik denk ik daarna wel bellen voor een afspraak voor de 20 weken echo Hier hebben we trouwens een boxspring...die zijn toch al aardig hoog genoeg dacht ik zo?Zet je eigenlijk ook niet op klossen, want er zitten geen echte poten onder...En ik ga ook echt geen apart bed huren bij een thuiszorgwinkel!
@Pien geweldig zeg zo'n echo @Lynn spannendd ben benieuwd of hij/zij laat zien wat hij/zij is Heb hier zaterdag een pretecho spannend Ik slaap voornamelijk op me zij en buik draai zo vaak per nacht haha en o ja me vriend is me buddy als het eventueel nodig is is toch een ict'er dus hij weet wel wat tie moet doen hahaha
wij hebben ook een boxspring en die gaan we ook niet verhogen misschien een extra matras erop ga hem wel eerst van te voren opmeten
hai hai, hoe hoog moet je bed dan zijn? ons bed is ook al aardig hoog van zichzelf (hoger frame en héél dikke matrassen). leuk Pientje, van je echo. ik heb ook zin in de mijne, nog twee weken geduld.... mienime: goed van je combitest! voor de rest: hoop dat alles goed gaat! hier doodop; hele drukke dag gewerkt vandaag. nu aan het bankhangen en niet van plan nog iets zinnigs te doen verder. vriend heeft iets met werk, die zie ik morgen pas weer (heel laat thuis). ga ik mooi vroeg m'n bedje in, en hopen dat ik dan ook echt kan slapen (word echt tig keer per nacht wakker soms...). verder geen boeiende mededelingen hier.
Dank je wel Lien en Leonie Is toch wel fijn te horen he, ondanks dat ik zelf ook niet had verwacht dat ik verhoogd risico zou hebben. Lynn heeft haar echo nu toch ongeveer?Ze had hem 's avonds pas, ik dacht 19 of 20uur zoiets, maar ben ook erg beneiuwd, ook of je het geslacht goed hebt (als ze het kunnen zien)
ik lees net mee maar heb hem pas om 9 uur..dus moet nog even w8ten...en ik ben al zo moe..maar ik post vanavond als wij weten wat het word.... dus tot straks