Spannende Lyn! Pientje: wat een mooi verhaal over je echo, ben helemaal jaloers Mienime: fijn dat je een goede uitslag had. Even een vraagje: zijn er nog mensen die in de sauna gaan en onder de zonnebank? Ik weet dat er geadviseerd wordt om het de 1e 3 maanden niet te doen maar nu? Daar lees ik wisselende dingen over.
Spannend Lynn....je zal inmiddels wel bijna liggen te genieten van je echo! Minieme wat fijn dat je zo'n goede uitslag had. Nog geen nieuws van IMD he? Ben wel benieuwd zeg.... Hoe is het met jullie buikkie meiden? Ik zie er opeens echt zwanger uit.....echt al een buikie!
buikkie? BUIK! vandaag twee vreemden die me vroegen (onafhankelijk van elkaar nog wel!) 1) enof ik een Kerstkindje zou krijgen en 2) of ik nog anderhalf of nog twee maanden moest.... en bedankt he? ben ik oz'n aangespoelde walrus dan al? heb best een buik, dat wel. maar ben lekker-puh nog steeds 3 kilo lichter dna voor mijn zwangerschap, terwijl ik heel gewoon eet (snoep wel minder, minder/gene behoefte aan). zo, dat moest er even uit! sorry hoor. vind het heus leuk dat ik duidelijk zichtbaar zwanger ben, maar komop: ben heus geen 7 maanden ver al.
@Lien : niets aantrekken van die mensen! ze hebben altijd wel iets commentaar, ofwel vinden ze je buik te dik, ofwel weer te dun... mensen moete altijd wel iets kunnen zeggen @MieniMe: goed van je goede uitslag van de combinatietest! Hier ook heel duidelijk zwanger hoor (dat zie je wel in mijn album ) maar ik vind als ik zit dat ik net een vetrol heb ipv een zwangerschapsbuik
Ik krijg hier ook al regelmatig de vraag hoe lang ik nog moet, vooral van collega's (antwoord: tot 5 uur, en jij?). Maar goed, dat neem ik dan maar voor lief, want ik heb ook echt een Buik Maar idd, mensen vinden altijd wel wat. Meestal is het gewoon onwetendheid, ze zien een zwanger buikje en denken gelijk dat je op ploffen staat. Nee hoor, het kan nog veeeeeel groter Lynn, hoe was je echo? Vast geweldig leuk! Ik ga binnenkort ook even een afspraak maken voor een pretecho. Ik krijg wel veel echo's maar da's niet hetzelfde als gewoon een uurtje relaxed naar je kindje(s) kunnen kijken, samen met je man.
Ik begin nu toch ook wel een buikje te krijgen. Ik ben nochtans een pluimpje en had altijd gedacht dat je dat heel gauw aan me zou zien. Ben ook nog maar 1 kg aangekomen. Maar door al dat overgeven is dit wel normaal. Vandaag weer 3 ronde's achter de rug maar het is al veel beter dan ervoor.
En lynn? Heb je kunnen zien of het een meisje of jongen is? Hier nog niets aangekomen maar wel mooie buik. Ben heel normaal qua gewicht.
Je dacht zelf een meisje zeker? Was al een echt kindje zeker! Ben ook zo nieuwsgierig hoe het er gaat uitzien.
Een jongen? Zaten al de anderen er naast, vele dachten toch een meid bij jou? Maar supergaaf om te zien hè Leuk hoor een jongetje. dat worden jongensnamen verzinnen, stoere kleertjes kopen.
ja wij dachten een meisje...iedereen dacht in onze omgeving een meisje...maar we zijn super blij met een jochie hoor....kan vriendlief met zijn vader en opa en hemzelf en de baby op de 4 generatie foto...