April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik zal morgenavond even wat foto's plaatsen...

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja we staan helemaal stijf...grappig lijkt net of dat ik voor het eerst hoor dat wij zwanger zijn....grappig en ja ben nu echt wakker!

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Lijkt me ook wel apart om nu al te weten wat het is met 17 weken al.
    Waren ze er wel zeker van? Of was het geen twijfel mogelijk?

Morgen krijg ik eindelijk te horen wanneer wij de 20 weken echo hebben.

4. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    ja is even raar he... bij mij dacht iedereen ook bij mijn vorige zwangerschap meisje, en zelf ook.. en het was toen ook een jongen.. was even aanpassen :)

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nee ze wist het zeker en ze heeft alles op gemeten en mijn uitgerekende datum komt gewoon weer op het eerste neer en dat is 2 april 2009....dus ben van 2 naar 10 naar 5 naar weer 2 april...HIJ weegt 201 gram! en ze zag duidelijk het pimmeltje zitten en ballen...maar ik zet er morgen foto's op dan kun je zelf ook kijken....

6. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @Lynn : Gefeliciteerd met een knul! Gaaf hoor dat je het al weet! Ben errug benieuwd naar de foto's!

7. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen dames..

Pff..Len is nog steeds om 5 uur wakker...ipv 6 uur (nog vroeg) Door die klok..
    Maar affijn..ik leg hem vandaag wel 2 keer op bed ipv 1..misschien slaapt ie vanavond wat later..

@Pientje Fijn meid dat je zo'n goede en leuke echo hebt gehad.. :D
    Geniet van je verliefdheid! ;)
    @Mandytjuu Goed te horen dat je een andere gyn hebt gevonden..Scheelt denk ik ook weer een hele hoop spanning!! :D
    @Lynn YEAH!! Gefeliciteerd!! Een jongen..Jeeejj..Leuk joh dat je het nu al weet!! :D ben wel een beetje jaloers hoor :)

Hier verder alles goed..
    Ik begin nu een groeispurt te krijgen..Mn buik trekt van onwijs van binnen..
    Maar voel nu wel elke dag het frummeltje bewegen.. :baby:
    Zal van de week weer s een nieuwe foto maken..

Voor mn gevoel gaat het allemaal heel snel nu!

8. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Wauw, Lynn, wat gaaf. Ik zie hem al helemaal liggen in de bugaboo :)

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Goedemorgen dames,

Allereerst sorry dat ik mijn kop nooit laat zien, maar met een kleintje van net 1 en 40 uur werken is er gewoon geen tijd over op het moment!

Ik heb een vraagje, van de week tijdens de gemeenschap ben ik ontzettend veel water verloren :confused: en vraag mij af of iemand dat wel eens heeft gehad hier? het is geen urine, maar echt water. Ik denk geen vruchtwater, maar ben er niet zeker van. Vanavond moet ik bij de vk zijn dus dan zal ik t zeker vragen, maar was toch benieuwd.

Ik maak me er een btje zorgen over, ook omdat mijn buik niet echt in omvang aan het groeien is, wat toch verbassend is bij een 2e zwangerschap!
    Ik voeg even een foto toe.

graag jullie reactie/mening.

gr. melina

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Lynn gefeliciteerd! Wij wisten het ook al met 16 weken 100% zeker en laten het nu a.s. bekijken.

11. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Proficiat Lynn!

Ik zie dat je de bugaboo al hebt gekocht.
    Ik wil net dezelfde kopen (grijs met rood) maar ik twijfel nog of ik de top in fleece neem of niet.

12. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Lynn leukk dat je een zoon krijgt :D Wij weten het als het goed is zaterdagmiddag. We laten dan een pretecho maken.

13. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lynn, wat leuk dat je jongetje krijgt! Ben ook erg benieuwd naar je foto's.
    Hadden jullie ook al aan een jongensnaam gedacht of gaan het zoeken daarnaar nu beginnen?
    Je bent nu de tweede van ons die het weet, en er zullen er nog veel volgen..
    Ik wil het niet weten maar krijg zo wel heel erg de kriebels hoor!

Missym, ik zou niet weten wat dat is. Ik zou het idd even navragen bij de vk. Maar zo lang je voor de rest niets voelt, zal het waarschijnlijk niets ernstigs zijn.

Heb ik nog wel ander vraagje daarover: Wij hebben eergister gevreeën en nu had ik gistermiddag bij het afvegen heel veel slijm ( :oops: ), herkent iemand dit? Dit heb ik nooit eerder gehad.

Vandaag wordt als het goed is de kinderwagen afgeleverd! Ben zo benieuwd.
    Mochten anderen nog op zoek zijn naar de maxi cosi en je vindt het niet erg om model '08 te hebben, dan zou ik eens op de site van babycare kijken. Prijs scheelde honderd euro met babydump. En ze bezorgen voor 7 euro thuis, dus dat is niet veel.
    Ik lijk wel een reclamespot maar ja, alles is al zo duur!

Iemand die met mij buddy wil worden? Ik ken verder ook niemand op het forum.

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hallo ladies...bedankt voor de felicitaties....We hadden wel een naam maar of die het word we gaan er nu rustig over denken of het die ook echt word....verder vind ik het super dat we nu gericht de dingen uit kunnen zoeken...en vandaag komt ook nog eens de babykamer....eerlijk gezegt hadden wij gedacht dat het een meid werd omdat iedereen "kon"zien (je kent dat wel....ik heb het altijd goed opmerkingen) dus ik geloof niemand meer tot ik het met eigen ogen gezien heb....en we hadden natuurlijk nog niets gekocht voor een meid dus misschien klopte mijn eigen onderbuik gevoel al....

Meiden ben benieuwd naar jullie geslacht als jullie het weten....

en nogmaals bedankt voor de felicitaties...

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik wil jou buddy wel worden hoor! maar of jij de mijne wil zijn....ik kan lastig worden op het einde! :)

16. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Ohw lynn wat super leuk dat je weet wat het word!
    SHOPPEN :p

NU kan ik helemaal niet meer wachten tot 7 nov! En het duurt nog zo lang!

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lynn, lijkt me leuk. Jij bent ook wat eerder uitgerekend als mij, dus dat komt goed uit. Heb jij het mij op het einde moeilijk gemaakt, doe ik dat daarna bij jou. hihi!
    Ik pb het wel ff naar mimi, kan het in de lijst.

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dat duurt nog maar even....ben benieuwd, heb jij al een onderbuik gevoel?
    ik moet nu wachten tot 20 nov voor de 20 weken echo...maar die vrouw heeft alles al na gekeken....het hart, de hersenen, de nieren, de armen de benen het maagje en de blaas...zag er allemaal goed uit..dus ben nu niet meer bang voor die echo

19. @Lynn; leuk hoor een jongen! Ik heb er 1 van 2jaar. Echt een heerlijk mannetje. Hij kan heel ondeugend zijn maar oooohhh zo lief!

Ik begin ineens ook al een buikje te krijgen! Sinds gisterenmiddag lijkt mijn baarmoeder ook ineens een stuk hoger te liggen, heel raar! Maandag kwam hij nog tot op de helft van mijn schaambeen en navel en nu rijkt hij tot 5cm van mijn navel al? Wie heeft dat nog meer?

Ik zal zo wat foto's in mijn album zetten van het kamertje van mijn zoontje..

20. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Lynn: van harte gefeliciteerd ! Echt super leuk !

kipkip: van mijn verloskundige mag ik onder de zonnebank maar ben nog steeds niet geweest... ik zou alleen niet te lang gaan en ook niet onder een megaturbo of zo...

Mijn buikje begint nu ook ineens te groeiten voor mijn gevoel, moet nog steeds een foto maken... druk druk druk hihihi

Ben wel erg moe 's avonds en dat terwijl ik dacht dat je nu moest barsten van de energie ? Meer dames last van ?

Deel Deze Pagina