ohw wat is wel fijn lynn! nee joh 7 nov duurt nog lang , nog 9 dagen! haha Normaal vliegen de dagen voorbij en nu... Ik ben niet meer zo heel bang voor de echo, voor me gevoel zit het allemaal wel goed!
Shopaholic, bij mij ligt ie ook al veel hoger. Had gister angelsound van vriendin geleend en ging hartje zoeken. Was allemaal onderin aan het zoeken maar kon daar niets vinden. Tot dat ik dacht dan maar iets hoger, ook zo'n 5 cm onder navel, en ja hoor daar was het hartje van de kleine heel goed hoorbaar! Gelukkig! Ik heb dat trouwens ook nog steeds dat ik 's avonds bekaf ben. Rond een uurtje of 10 kom ik echt niet meer vooruit! Hoop ook dat die stoot energie snel komt.
@shop...wat een gaaf bedje zeg... en over moe zijn het lijkt wel of ik steeds vermoeider word...ik het begin veel energie maar het is de laatste week naar een nul punt gedaald...en heb veel last van dat uur..lig er mega vroeg in en ben mega vroeg wakker...grr
Allemaal bedankt voor de reactie op mijn goede combinatietest *kus* LYNN!Wat super!Wat leuk, zeg ..een jochie *glunder* Ik wil het oooook wetennnnn hahaha (maar heb nog niet eens een afspraak voor de 20wkn echo, komt wel goed.) Mandytjuh, fijn dat je eindelijk toch een andere gyn hebt! Leonie, hoe gaat het nu met je bloeddruk?Moet je morgen weer werken?Spannend dat jullie wagen vandaag wordt bezorgd! Hier ookal een aardig buikje en mijn BM ligt ookal vrij hoog(tot mijn navel ong.), vooral voor de duur vd zwangerschap, maar dat komt omdat het de 2e is.
Goedemorgen meiden. Ik heb ook totaal geen energie s'avonds. Lag er gisteravond om 9 uur al in.... Ik heb foto's van de spulletjes die we gekocht hebben in mijn album gezet. Zal binnenkort eens een buikfoto maken. Is nog niet echt gegroeid dus...
@ Leonie; volgens mij zijn we precies even ver. Dus dat van hoogte van mijn baarmoeder is dus vrij normaal. Gelukkig! Ben ook nog steeds helemaal blij met het wiegje. Ik moet thuis in mijn pc zoeken naar foto's van het hele kamertje... Hoe zou het met IMD zijn?
Goedemorgen dames, Ik heb alles bijgelzen maar ben de helft alweer kwijt. De buddy's die ik voorbij heb zien komen zien jullie zo op de lijst. @Lyn, gefeliciteerd meis een zoon . Dat zie je op de lijst terug. @Missym, Mijn buik is niet meer echt gegroeid sinds week 10. mijn taille bleef het zelfde. Nu is hij eidelijk 2 cm groter. Ik dacht hij zal wel meer groeien maar heb nu het idee dat het stil blijft staan. ben totaal sinds week 8 net 2 kilo aangekomen. Vorige week bleek ik zelfs 100 gram minder te wegen dan 4 weken daarvoor. Dat terwijl ik me toch vol eet
Als er wijzigingen gemaakt moeten worden in de lijst. Stuur dan een pb'tje naar mimi1981 dan word dat zo spoedig mogelijk gewijzigd Overzicht Aprilmama's 2009! 1 april Sam0110- 1e kindje - 22 jaar - Meisje Magickwings - 2e kindje - 28 jaar - 2 april Lynn1986 - 1e kindje - 22 jaar -jongen Mimi1981 - 2e kindje - 27 jaar - Sushi - 1e kindje - 29 jaar - 3 april Pientje - 3e kindje - 25 jaar - [-X msroxy - 1e kindje - 23 jaar - Sylvie - 2e kindje - 24 jaar - Nance83- 1e kindje - 25 jaar - Leeuw89 -1e kindje -20 jaar - 4 april Lien78 - 1e kindje - 29 jaar - Amom22 - 2e kindje - 22 jaar - :-# Mirjanne - 2e kindje - 27 jaar - Sina - 2e kindje - 25 jaar - ikkie - 2e kindje - ? jaar - 5 april Lichtje - 1e kindje - 30 jaar - wieffie - 1e kindje - 30 jaar - coto500 - 1e kindje - 38 jaar - Eefje28 - 3e kindje - 28 jaar - WannaBmum - 1e kindje - 33 jaar - Elise - kindje - 26 jaar - 6 april Mupkuh - 1e kindje - 25 jaar - 7 april Veroon - 2e kindje - 31 jaar - [-X Jacquelien - 2e kindje - 27 jaar - vruchtje24- 1e kindje - 25 jaar - Rach84 - 1e kindje - 24 jaar - :-# Pretty Woman - 1e kindje - 25 jaar - 8 april vrouw1981 -1 e kindje - 27 jaar - Jodie - 1e kindje - 27 jaar - kipkip - 1e kindje - 31 jaar - Danielle1982 - 1e kindje - 26 jaar - :-# 9 april mo1977- 1e kindje - 31 jaar - Blimey - 1e kindje - 28 jaar - 10 april Racheldehaas - 2e kindje - 27 jaar - Sophia -1e kindje - 33 jaar - 11 april Mamacelesje - 1e kindje - 18 jaar - 12 april 13 april Spekkie -2e en 3e kindje - 27 jaar - IMD -2e kindje - 27 jaar - 14 april Clarissa81 - 2e kindje - 26 jaar - Priscilla R - 1e kindje - 21 jaar - 15 april BrendaGill - 1e kindje - 21 jaar - MieniMe - 2e kindje - 30 jaar - 16 april Leonie27 - 1e kindje - 27 jaar - [-X zeppie - 1e kindje - 26 jaar - mandytjuuu- 1e kindje - 21 jaar - Shopaholic- 2e kindje - 29 jaar - daniellesvl - 1e kindje - 26 jaar - Jantsjuh - 1e kindje - 25 jaar - 17 april Loeka12 - 1e kindje - 32 jaar - missym- 2e kindje - 21 jaar - wwjc19- 1e kindje - 29 jaar - Indy1973- 1e kindje - 35 jaar - 18 april Me2 - 2e kindje - 33 jaar - 19 april Jessie81 - 1e kindje - 27 jaar - 20 april 21 april 22 april 23 april Jewel - 2e kindje - 23 jaar - :-# Sazzel - 1e kindje - 27 jaar - :-# 24 april MiniUs - 2e kindje - 29 jaar - synove - 2e kindje - 37 jaar - tammy77 - 4e kindje - 30 jaar - zeester77 - 2e kindje - 31 jaar - Juud - 2e kindje - 32 jaar - 25 april sniffy - 1e kindje - 26 jaar - Brenda - 2e kindje - 30 jaar - 26 april thalina - 1e kindje - 22 jaar - Mop0201 - 1e kindje - 28 jaar - 27 april mamasuusje - 2e kindje - 20 jaar - sousou - 1e kindje - 26 jaar - 28 april MamaY - 2e kindje - 35 jaar - 29 april 30 april Ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Totaal 68 zwangeren jongens, 1 meisjes, 1 tweelingen, : (weet het niet) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 1 [-X (wil het niet weten) Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammie Patricia en xgabyx en Ellenk en Kita29 en Wannabemommie en Marb en zwangervanbrusj en nicoline78 en Bloemblaadje en MamaDeluxe en Nathalieke en mollyvg en havefun en Joyce84 en lievie en Eleni en MiSsTiek en Mouse en lautjuh85 en didi1988 en survivor82 en Beginneling Afspraken: 29-10-2008Pientje vk 01-11-2008Priscilla R pret echo 03-11-2008Priscilla R vk 04-11-2008Lynn1986 pretecho, Indy1973 vk, wannaBmum vk 05-11-2008Eefje28 controle 07-11-2008jorntenfemmigje vk, Leeuw89 20 weken echo 10-11-2008Lien78 20 weken echo, Juud vk, Leonie27 vk 11-11-2008mimi1981 20 weken echo, synove gyn, Sushi 20 weken echo 12-11-2008Sylvie 20 weken echo, elise 20 weken echo, mandytjuuu gyn 13-11-2008coto500 20 weken echo, 17-11-2008wieffie 20 weken echo, Imd uitslag punctie, jodie 20 weken echo, Sam0110 20 weken echo 18-11-2008kipkip 20 wk echo, wannaBmum 20 weken echo 19-11-2008mamacelesje 20 wk echo, wieffie gyn, mandytjuuu 20 weken echo 20-11-2008Mirjanne 20 wk echo, Rach gesprek gyn en 20 weken echo, tammy77 vk 21-11-2008veroon 20 wk echo, Loeka12 20 weken echo 24-11-2008Priscilla R 20 weken echo,BrendaGill 20 weken echo, mo1977 20 weken echo, Lien78 vk, Mimi vk, 25-11-2008Imd echo, Danielle1982 20 weken echo, Indy1973 20 weken echo, veroon vk 27-11-2008Shopaholic 20 weken echo 28-11-2008jorntenfemmigje 20 weken echo, zeppie 20 weken echo 01-12-2008synove 20 weken echo 02-12-2008wwjc19 pretecho, Brenda77 20 weken echo 08-12-2008tammy77 20 weken echo 09-12-2008sazzel echo, Imd echo Buddy mimi1981 <------> Tatty Teddy Sylvie <------> Noura mandytjuuu<------> veroon Leonie27 <------> lynn1986 Eefje28 <------> Jodie !Een Buddy is een contactpersoon die je kunt laten weten wanneer je je niet lekker genoeg voelt om op het forum te komen een tijdje, of dat er iets aan de hand is waardoor je even niet op het forum kunt komen, plotseling opgenomen moet worden, weeën hebt gekregen, bevallen bent etc. Dit kan op diverse manieren: per pb, sms, belletje, email...etc. etc. Wat jullie zelf prettig vinden...!!!
Ik heb dat ook hoor. Ik denk zelf dat sperma is met een hoop slijm erbij. Ikw eet het anders ook niet. Had ik daarvoor niet namenlijk. Nu is natuurlijk ook zo dat het sperma niet meer in de baarmoeder kan komen en dat je dat zoeiezo allemaal verliest. Misschien daarom.
mienimi, nee, heb de hele week vrij gekregen. Ben ik wel heel blij mee. Bloeddruk is nu ook steeds helemaal goed, erg fijn! ja, zie het nu ook shopaholic dat we even ver zijn. Leuk! Ik vraag me ook steeds af hoe het nu met IMD gaat. Laten we er maar van uit gaan dat ze heerlijk wordt verwend door haar man en dat alles goed is gegaan. Blijf wel duimen voor haar. Mimi, bedankt voor op de lijst zetten. Pientje + mimi, daar dacht ik eigenlijk ook meteen aan (maar wilde ff checken) en het was zoveel hihi! Ja, die zwemmen nu natuurlijk hard tegen een gesloten deur aan. ](*,)
Ik heb daar ook meer last van hoor, denk inderdaad dat het een combinatie is van slijm en sperma. Ik ga wel altijd meteen na de sex naar het toilet om het meeste "kwijt te raken" zeg maar... mimi1981: Jij hebt ook 11-11 je 20 wk echo zag ik in de lijst, wil jij weten wat het wordt ? Vind het zo spannend, hoe laat heb jij je afspraak ?
Ik heb hem om half 2. Ja we willen het weten. Mijn vriend en zijn familie zijn er heilig van overtuigd dat het een jongen word (ze krijgen alleen maar mannen in de fam namenlijk.) Ik moet ervan uitgaan dat het een meid word. Heb sinds kort wel het gevoel dat het waarschijnlijk toch een knul word. Misschien omdat iedereen dat zegt hahahahaha. Jullie krijgen het ook te weten van mij hoor.
Zou ik bijna mijn leukste nieuws vergeten. Gisteren heb ik mijn neefje in bad mogen doen en de fles mogen geven. *smelt smelt* Heel fijn om te weten dat niet alles in handelingen zijn veranderd met 8,5 jaar terug. was wel weer wennen hoor maar ozo leuk. Ik kreeg zelfs een compliment dat ik het zo goed deed . Hihi ik geloof dat we dat nooit verleren.
Ben ik weer effe (mag van mezelf vandaag weer zitten enzo maar nog wel rustig aan) Het gaat op zich goed, beetje voorzichtig nog met mijn buik (zal wel overdreven zijn maar durf geen risico te nemen) We hebben voor de versnelde test gekozen (is een speciaal (tijdelijk?) onderzoek van het Radboud, deze test op de vaker voorkomende chromosoom afwijkingen (trisomiesoorten, down e.d.) alleen de hele zeldzame slaan ze hier over, we konden niet kiezen voor EN/EN het was OF/OF dus toch voor de snelle gekozen de kans dat de baby iets heel zeldzaams heeft (wat misschien 5 mensen in heel nederland hebben) vonden wij te klein om 2 weken extra voor in de spanning te zitten en een zeldzame chromosomenafwijking was een kans van 0,01% de kans dat er wat gebeurd bij de bevalling (zoals bij dean navelstreng om nek) is groter dan zo'n afwijking. Donderdagmiddag krijgen de dokters de uitslag van het lab het ligt eraan hoe laat dat is, ze kunnen donderdagmiddag of vrijdag bellen met een slechte uitslag , als alles goed is bellen ze niet sturen ze gewoon een brief.. (deze zou dan zaterdag als we pech hebben maandag aankomen) maar eigenlijk als ze vrijdag niet hebben gebeld zit het wel goed zei de arts.. Het onderzoek deed niet echt zeer, bloedprikken duurt langer en is "pijnlijker" je voelt alleen het vruchtwater d.m.v. vacuum worden weggezogen en dat is raar en heel eng, ik moest mijn handen achter mijn rug leggen en erop gaan liggen en naar boven kijken (terwijl ik altijd alles graag wil zien) ik heb me er gewoon aan toegegeven en mijn adem ingehouden terwijl het gebeurde, Martin heeft wel gekeken op het scherm en ze bleven heel ver bij de beeb vandaan (die lag ideaal ervoor) alleen is het zo raar ze zeggen ; wel rustig aan doen hoor, maar dan moet je eerst 2 kilometer door dat ziekenhuis heenstrompelen doodsbang om te bewegen,...(ik durfde gewoon even niet te ademen en werd helemaal misselijk en draaierig en nergens een zuster of rolstoel te bekennen) Eenmaal thuis lekker in bed gaan liggen en savonds even hartje geluisterd alleen de volgende ochtend vond ik het heel eng, na het hartje te hebben gevonden weer goede dag gehad in bed.. vanaf vandaag mag ik van mezelf lekker op de bank zitten en wat doen..zometeen ga ik lekker filmpje kijken. De Vk was heel lief ik mocht elk moment van de dag bellen als ik het hartje wilde horen of vragen had.. (ik heb ze maar niet verteld dat ik dat zelf ook wel kan want vond het gewoon heel lief) Dus ja nog even een paar dagen wachten en wachten (van alles in je hoofd halend) maar op zich gaat het nog best goed, Martin en ik vermaken ons samen met Dean... we maken er maar een beetje vakantie van.. Dus alle onbekende nummers of 024- nummers die vrijdag bellen ga ik een hartaanval van krijgen maar dan is het maandag maximaal in elk geval over en duidelijk, helaas heb je dan nog wel 2 weken kans op een miskraam (vanwege infectiegevaar) maar ik ga er gewoon vanuit als die eerste week goed gaat dat het die andere twee ook wel goed gaat.. Knuffels!
Oja ik had een nieuwe spijkerbroek besteld vorige week want alles hangt rond mijn lijf en ben van maatje 50 naar maatje 46 gegaan deze zwangerschap, ik heb hem gisteren even gepast en daarna snel terug in bed.. maar zat echt met een megasmile in mijn bed dat ik hem paste! Nu nog een mooie brief vrijdag of zaterdag en die smile zit er permanent opgeschroefd!
Heftig hoor IMD zo'n onderzoek heb echt alle respect voor je dat je het aandurft. Rustse en ik duim voor jullie dat het een geweldige uitslag is en alles goed afloopt. Knuffel
imd...weet niet zo goed wat ik meot typpen...maar fijn dat het geen pijn deed en dat het snel voorbij was...doe lekker rustig aan...en ik ga heel veel kaarjes en mijn duimen draaien overuren dat alles goed is met je kleine baby....tot van de week een keer!
Wat leuk Lynn, een jongetje, leuke verrassing voor jullie. Leonie, als ik klaargekomen ben heb ik de volgende dag ook heel veel last van slijm, dus volgens mij is dat wel normaal. Mijn buddy is Sam8 van een ander topic. Zij zal hier laten weten als er iets met me is of als ik lig te bevallen. Ik wil trouwens best buddy van iemand hier zijn. Plek van de baarmoeder? Heb hier echt het idee dat het al tot mijn navel komt. Als ik hartje wil luisteren dan ga ik net iets onder mijn navel naar links zitten en tot nu toe heb ik het nog elke keer daar gevonden. Ook qua hardheid lijkt mijn baarmoeder al zowat tot mijn navel te komen. Bij mij lijkt mijn buik daar ook steeds harder te worden. Niet zozeer dikker, maar wel harder. Sushi, helaas hier ook geen energie. Lig om 8u al te gapen en meestal rond 21.00 al in mijn bedje... IMD, lees nu pas je verhaal. Fijn dat het wat meegevallen is en dat je nu do eigenlijk al de uitslag weet. Ik zal do nog een kaarsje voor jullie opsteken. Ik zou ook zeker voorzichtig zijn, beter te voorzichtig dan risico nemen. Vast een knuffel voor de komende periode!