IMD: gelukkig viel het mee. Rustig aan doen! Hopelijk dus geen telefoon donderdag of vrijdag! Duim voor de goede uitslag. Zie dat er al een jongen en een meisje op de lijst staan! tot nu toe gaat het dus gelijk op! Jongens zijn inderdaad mama's kindjes, maar zeker niet per definitie rustiger hoor! MissyM: nee geen tweede baby kamer. Onze zoon is 16 maanden als de baby komt. De baby krijgt de babykamer en onze zoon een nieuwe kamer. De eerste 3 maanden gaat de baby in de wieg en kan onze zoon nog in zijn ledikantje. daarna moeten we even kijken of we een dreumes bed voor hem kopen.
bedankt voor jullie reacties. Ik heb al wat op het internet gesnuffeld en ben een duitse site tegengekomen waar erg leuke kamers staan voor relatief weinig geld! Dat had ik eerder moeten weten...
Zo eefje dat is niet leuk voor haar nee. Mijn kraamhulp heeft zelf kinderen van rond de leeftijd van 8 en 2. Ze is begin 30 dus nog geen oma
goeiemiddag allemaal, imd: heel veel sterkte en liefde toegewenst. Lynn: wat leuk een boy! morgen drukke dag, eerst komt de kinderwagen in de ochtend! en om 1 uur heeft me mannetje examen, ik heb om 2 uur weer rijles (heb het maar weer opgepakt i.v.m. de baby) en daarna verjaardagsboodschappen doen, want vier zaterdag en zondag mijn verjaardag.
mamacelesje alvast gefeliciteerd dan maar met je verjaardag ! Wordt dan een druk weekend. Hier gaan we zondag naar de beurs toe
Ik ga vrijdag naar de beurs toe..... Mijn BM zit vlak onder mijn navel, dus groeit goed! Net even boodschappen gedaan, de grote weekboodschappen....doe ik dus niet weer in mijn eentje, heel vervelend zo'n krat tegen je buik aan :S Maar ja ik moest wel want alles was zo'n beetje op
mamacelesje: alvast van harte gefeliciteerd ! Ik ga zaterdag of zondag, ligt eraan of ik nou zaterdag de babykamer kan ophalen... krijg maar geen reactie En ik wil hem zo graag hebben staan ! haha ik wil het ik wil het ik wil het
Meisjes kunnen ook mamaskindjes zijn haha dat zal ik proberen te bewijzen. Zijn hier dames die al een dochtertje hebben? Aangezien ik haar grotendeels alleen zal opvoeden maar ze wss wel ook naar haar papa zal gaan (en hij zijn best zal doen om haar hart te veroveren en geliefder te zijn bij haar dan ik) ben ik toch eens benieuwd naar hoe meisjes in het algemeen zijn.
Sam ik kom er net achter dat jij het bent met het verhaal op alleen en zwangermet die vervelende ex-vent.... Maarre je laatste zin geeft me toch wat zorgen, jullie gaan toch niet aan het kindje lopen trekken om zo te bewijzen wie de leukste ouder is?
Nee dat is het laatste wat ik wil maar ik heb na de laatste gesprekken die ik met hem gehad heb wel gemerkt dat hij van plan is om haar erin te betrekken. Toen hij hoorde dat het een meisje was zei hij gelijk, oh ja dat is goed, je weet toch dat meisjes meer aan hun papa gehecht zijn he. Ik vrees voor wat nog zal komen.
Nee helaas staat er geen telefoonnummer bij Ze mailde een tegenbod waar wij mee akkoord zijn gegaan en dat wij graag zaterdag de kamer komen halen maar krijg geen reactie... Waarschijnlijk ben ik gewoon te ongeduldig hoor hihihi ( mailtje is van gisterenochtend kwart voor 8 namelijk )
Mamacelesje van harte gefeliciteerd vast!*kus* Sushi, kan me voorstellen dat je daar ongeduldig in bent, hoor...zou ik ook zijn!Ik hoop voor jullie dat jullie kamertje er zaterdag is! Ik ga zondag met mijn moeder naar de beurs...Nemen jullie kinderen mee?Ik hou mn dochter lekker thuis van alle drukte, lijkt me helemaal niks voor een kind, hoewel er wel leuke dingen voor ze te doen zijn.
Ik ga ook vrijdag naar de beurs. En wat boodschappen betreft, heb lekker duur gedaan en laat Albert komen. Lekker veel bestellen, vooral pakken en flessen, al die zware dingen. Denk dat ik dat op het einde van mijn zwangerschap ook lekker laat doen. Hmmm, ben nu alweer moe. En we moeten nog op visite. Morgen nog hele dag werken en dan voor mij al weekend! Haha, zal de zaterdag wel nodig hebben na die beurs.
Jeetje wat is de kleine alweer groot zeg. Ik kan echt niet wachten tot ik mijn echo krijg. *smelt smelt*
wow, lynn...wat mooi meid! lekker gegroeid en wat een mooi rond hoofdje en een schattig neusje en mond wat zie je ook goed al waar de kaak komt he?