ha wat klote voor je zeg ja wij doen ook mee aan een testgroep, heel boekwerk invullen e.d. over de snelle test.. ik denk een soort van pilot/trial ofzo?
Ik denk dat ik de enige ben die nog niet echt grote stukken durft te kopen. Ik vind het precies nog te vroeg. Mss doordat ik al een MK heb gehad ofzo maar die angst zit er toch nog wel in.
nou als wij de brief binnenkrijgen met goed nieuws kan je voorlopig geen roze of blauw meer krijgen in NL.... hihi
Kleertjes heb ik wel al als een gek gekocht. Ik denk dat ze nu al meer kleertjes heeft dan ik er heb.
ik ga er NU foto's in doen van de babykamer..hijs nog erg kaal en vol want de box staat erook in...en een nieuwe buikfoto
nou ik hoop je niet voor te zijn ik ben vanplan heel brabant leeg te kopen . wij gaan van het weekend naar kidsfactory heb ik een gave wieg gezien....dus die MOET ik hebben ben heel benieuwd wat jullie van mijn kamer vinden....
thnx....ik zit nu op internet te kijken wat voor thema de kamer gaat krijgen..de muur is dauw/grijs en denk dat we voor schapjes en blauwe ruitjes met grijs gaan...vind het zo moeilijk...
Goedemorgen allemaal! Ik heb net echt heerlijk uitgeslapen. Vanochtend rond half 8 is man naar werk gegaan en zou ik nog even blijven liggen. Volgende keer dat ik mijn ogen open deed was het bijna half elf. Heerlijk! Dat was echt lang geleden! Lynn, wat een mooie meubels. Zou ik ook zo kunnen kopen. Mag ik vragen waar je het heb gekocht? Ik ben namelijk ook nog op zoek naar zo'n soort schommelstoel. De rest maakt waarschijnlijk mijn vader. En als jij heel brabant leeg wilt gaan kopen en IMD ook al, zal ik met de rest toch op moeten gaan schieten. Missym, ik zou je afspraken even door pb-en naar mimi. Zij houdt de lijst bij.
haha ga ik naar bels hihi het is je gegund hoor meissie, weet je wat wij krijgen gewoon een meid dan koop jij blauw en ik roze Ik vind je kamer helemaal geweldig! schitterend echt superleuk!
Leuke kamer! @Sam, bij mijn 1e kindje hebben we ook alles pas NA de 20weken echo gekocht hoor, vooral de grote dingen. Wilde gewoon zeker zijn dat alles goed was. Nu kopen we nog niks, we hebben al veel, en de rest koop je zo bij.
@IMD, als de uitslag goed is, dan is er echt helemaal niks aan de hand met je kindje? Die eerdere uitslagen van onderzoeken kun je dan lekker vergeten? en vervolgens natuurlijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk genieten! Heb net mijn man even vervloekt. Een kat had in de tijdschriftenbak gepoept waar ook toevallig mijn babyalbum in lag.......Hij had hem maar even buitengezet en gelaten voor wat het is......Dus wie kon de bende opruimen? Heb wel handschoenen gedragen en mijn handen gedesinfecteerd enzo, dus besmetting zal wel wat meevallen, maar ben nu zo boos op hem! Ik wou zo graag mijn babyfotos redden, die tijdschriften boeien niet zo.... Heb hem maar een sms-jes gestuurd met een bedankje....en dat ik deze klusjes helemaal niet behoor te doen tijdens de zw.schap....
Sam: helemaal niet gek hoor. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik pas met 26 weken dingen gaan kopen. Had daarvoor ook een mk gehad..... Tsja en nu hebben we alles al Als ik nog wat dingen ga kopen zijn dat nog wat kleertjes als we weten wat het is!
Hier ook nog niks gekocht (al begint het wel te jeuken!) Zou dit weekend met een vriendin gaan shoppen, maar helaas heeft ze afgebeld. Heb vrijgevraagd in de week dat we de 20 weken echo hebben. Die is om 9:00 's ochtends. Denk dat ik daarna mijn man meesleep naar Babypark en helemaal los ga! Vind het nog best moeilijk wat we met het babykamertje gaan doen. Het is maar een heel klein kamertje, dus we houden de meubels simpel en wit (heb al wel wat op het oog ) Maar ben niet zo supercreatief, dus.... En mijn idee over welk thema wisselt ook per dag, hahaha.