Weet iemand misschien waar ik kan vinden wat de standaard maten moeten zijn voor een ledikantje: hoogte, breedte maar ook afstand tussen de spijltjes en zo. wwjc, leuke dingen!
Ik moest verder kijken dan mijn neus. ik had de site op het forum gezien waar je nog niet actief bent. Sorrie . Leuke site meis. Ik wacht toch even hoor. Ik wil graag denk ik het rompertje met ik hou van mijn pappa *smelt smelt*. Moet even wachten of ik geld over heb zondag na de beurs anders volgende maand. Heb je veel van die nieuwe rompertjes of heel erg beperkt.
Ik heb er nog wel genoeg of kan ze eventueel bestellen. Alleen helaas wil iedereen 50/56 of hooguit 62, dus moet even kijken wat ik met de grotere maten moet doen. Is zonde als ik daarmee blijf zitten. Denk dat ik extra korting ga geven bij grotere maten. En ik ga voorlopig nog door met mijn winkeltje, dus kijk desnoods over een paar weken/maanden nog maar een keer.
Spijlen weet ik niet maar ik dacht 120 x 60 of 70. Hmmmz. Ik heb die van 140 x 70 geloof ik. Maar als je een ledikant koopt zijn de spijlen toch al goed?
Ik wil ook die zwangerschapsdoos... Kan je die nu al ophalen joh ? Dan moet ik daar ook maar eens achteraan... wwjc19: super leuke kleertjes ! vind die voor opa en oma erg leuk, super kerstkadootje dacht ik ! Heb je er nog genoeg op voorraad of moet ik die snel bestellen ?
Dat klopt. Maar mijn vader is timmerman geweest en heeft gevraagd of hij een aantal of alle meubeltjes mag maken. Dat vind ik wel heel leuk, is het echt exclusief. Ben nu naar babykamers aan het kijken en dan gaat hij het ongeveer na maken. Vandaar dat ik ook afstand van de spijltjes moet weten.
http://www.wiegedood.nl/modules/content ... section=25 ff in het kort: "Aan kinderbedjes worden in Nederland wettelijk vastgelegde veiligheidseisen gesteld. De afstand tussen de spijlen van een bedje moet krachtens de Europese norm minimaal 4,5 en maximaal 6,5 centimeter zijn. Het minimum moet beknelling van armen en benen voorkomen. Het maximum moet verhinderen dat het babylijfje tussen de spijlen kan zakken en het kind met het hoofd blijft hangen. " Van opa en oma heb ik nog wel wat. Anders ongeveer rekening houden met een week als ik moet bestellen. (En ik bestel meestal alleen als ik meerdere dingen tegelijk kan bestellen, want ik betaal vrij veel verzendkosten.)
Bedankt wwjc, vond het ook ineens op gezondvgz. Maar deze site is nog duidelijker met veel andere dingen.
Hahaha had het ook net gevonden voor je. Lees ik gelijk op de site dat je een stoel in de babykamer moet hebben. Uhmm.... hoe kan ik dat doen als er niet eens ruimte was voor een kast van 1.20 meter breed. Pfffff
Dat wordt dan erg lastig mimi. Maar ja, wat niet kan dat kan niet hoor! Zeker met een stoel, die staan er nog genoeg in de rest van het huis. Wij hebben redelijk grote kamer,dus past schommelstoel wel. Ik wilde dat gewoon, wist ook niet dat het aangeraden wordt.
Wat is de reden voor de stoel in de kamer? Ik kan het zo snel niet vinden. Anders misschien klapstoel?
Anders een klapstoel tegen de muur aan zetten . Ach dan ga ik wel op mijn bed zitten hoor. Is de kamer ernaast. Moest gewoon even kijken misschien pas het wel maar dan word het kiele kiele.
Mijn schoonzus zei al dat het vooral voor de moeder van een keizersnede of hechtingen soms wel heel erg handig is dat als je even moe word je kan zitten. Ik begrijp het wel. Mijn vriendin zei het ook al.
Ah ok, maar mag dus ook in de buurt van het kamertje zijn? Ik wilde zelf al schommelstoel voor het geven van borstvoeding 's nachts. Daarom hebben wij grote kamer gekozen. Gelukkig hadden wij die keuze.
hey! Wat ontzettend gaaf al die babykamertjes die ik voorbij heb zien komen. Lynn - echt heel mooi! Krijg nu ook helemaal zin om dingen te gaan kopen, we hebben nog niks concreets maar dat moet toch wel eens gaan gebeuren lees ik hier. Wil eigenlijk tot na de 20 weken echo wachten, maarja dan is het misschien te laat voor sommige dingen... Trouwens, schrijf niet zo vaak mee maar lees wel altijd trouw mee... ga proberen wat vaker te posten want vind het wel heel gezellig om te kletsen met meiden die even ver zijn. Heb wel wat vriendinnnen die zwanger zijn maar die moeten al bijna bevallen... Wat is trouwens de reden van een stoel in een badkamer? hebben wij ook niet echt plek voor
een stoel in de babykamer is ook erg makkelijk om de kleine te gaan voeden sanachts of sochtends daarvoor gebruikte wij hem dan
Dan loop ik wel naar benenden dan. Of mijn bed . toen mijn dochter nog zo klein was ging ik naar beneden om niemand in huis wakker te maken als ze huilde. Ze huilde eigenlijk alleen nog maar als ze ziek was. Ze sliep namenlijk al door vanaf dag 7. Hopenlijk hebben we het weer getroffen
kan idd erg handig zijn..ook als je baby het huiluurtje heeft sávonds om dan lekker makkelijk te zitten in de kamer, maar voeden deed ik lekker in ons bed, hoor is maar 1 deur verder en nu ook een verstelbaar boxspring, dus kan lekker omhoog zitten enzo Maar vind het wel mooi en romantisch staan, een schommelstoel...wilde ik vorige keer ook, maar lukte niet echt op MP, niet met bieden, maar sowieso hebben wij geen auto (nog).