April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Op deze pagina staat de klok ook nog niet goed, ik schrok even, dacht al het al 8 uur was!

Nee, geen last van mijn bekken, misschien idd dat je gewoon teveel hebt gesjouwt. Rustig aan, hoor!

Fijne dag iedereen.

2. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ow wat leuk dat je het nu ook voelt, gaaf is dat hè.
    Ook al is het voor mij de 3e keer, elke keer smelt ik weer helemaal.

3. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Mamacelesje Gefeliciteerd met je verloving :D

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja mensen hadden me gisteren wel gebeld omdat we niet tegen iedereen het hadden gezegd mijn vrienden weten wel dat ze moeten sms-en of iets dergelijks gisteren en vandaag maar er zijn altijd mensen die bellen en ik had een enquete (die kreeg meteen de wind van voren haha)

nog 1 dagje op de wachstoel... pffffff ik leef ook met jou heel erg mee coto als ik dit al erg vind moet je nagaan wat jij door moet gaan, nog anderhalve week! krijg spontaan hartklachten ervan...

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb hetzelfde gevoel hoor, mijn man niet die is al helemaal door het dolle heen als vandaag niet gebeld is maar ik wil het op papier zien..

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Mamacelesje Gefeliciteerd
    wanneer gaan jullie dan trouwen voor dat de baby komt of erna...ben nieuwschierig....

imd *duimen* *draaien* nog steeds

7. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Mamacelesje: Gefeliciteerd ! Helemaal super ! Wanneer gaat de grote dag plaatsvinden ?
    Imd: Nog een dagje volhouden, ga enorm voor je duimen vandaag !
    Rach: Gaaf dat je de baby voelt zeg, ik voel af en toe ook wel iets maar weet niet of dat nou de baby is.. hoe voelt het precies ?

En niet in slaap gevallen bij Najib Amhali gelukkig ! Was heel erg leuk, enorm gelachen.

Morgen lekker kleding shoppen met mijn mamsje, helemaal zin in !
    Nog een dagje werken en dan lekker weekend ! Zondag naar de beurs, en aankomende week wordt de babykamer opgehaald. Ook weer geregeld, schiet lekker op zo :D

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nou jij hebt lekker een vol weekend sushi.....

vriend is ff terug naar de pretanaal want de boxla paste niet en ik moet nu eigenlijk uit bedstappen en in de douch gaan maar heb geen zin!
    Daarna gaan wij naar de kidsfacory in breda....en de babyplanet...want ik heb een vet cool schaap gezien!

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Van harte! wanner gaat het gebeuren?

10. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Hi meiden, ik kom ook weer even kijken en meekletsen :)
    Heb alleen niet alles terug gelezen :oops:

IMD, nog even volhouden, mijn duimen draaien hoor :)
    Celseje, Gefeliciteerd! Wanneer ga je trouwen? Wij zijn ook al verloofd sinds mei 2007, willen volgend jaar sept trouwen :D (tis alleen erg duur, willen er wel een feesstje van maken ;))

Over de baby voelen, ik voel de baby ook al af en toe, als ik op mijn werk zit ineens, soms schrik ik ervan hihi en als ik rustig in bed lig. Ben benieuwd wanneer ik het consequent ga voelen!

Lekker bijna weekend heb er zin in! Oh ja op mijn beebiesite nieuwe buikfoto's :D

11. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    @mamacelesje: Van Harte Gefeliciteerd zeg! wat leuk!

@Imd: spannend hoor. Ik blijf ook voor je duimen vandaag!

12. IMD spannend hoor, sterkte!

13. mamacelesje

mamacelesje Actief lid

23 jun 2008
    134
    0
    0
    voorburg
    Goeiemorgen allemaal,

@IMD: heel veel sterkte vandaag *duim voor je*

we gaan denk trouwen als de baby er is (kan ik een mooie jurk uitzoeken)
    maar zoals brendagill al zegt willen wij ook een feestje en moeten we daar ook wel even voor sparen (de baby gaat nu even voor natuurlijk) :D

14. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Hallo!

@imd...ik duim voor je mee vandaag hoor!

@Mamacelesje: gefeliciteerd meid!! Ik krijg spontaan tranen in mn ogen!! Leuk die hormonen..haha :)

@Brendagill: Zie al een kleine bolling komen.. ;)

Ook wij willen graag trouwen..maar hebben er nu ook geen geld voor...Het hoeft op zich niet super uitgebreid maar een feest is wel heel leuk!

Gister de verjaardag van onze dochter gevierd..Ze is flink verwend iig!
    Morgen komen er nog meer mensen..Dus is ze nog een keertje een beetje jarig!
    Jeej..We hebben al een dochter van 3! :)

15. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    @ Eefje, hhaha ja een KLEINE bolling idd :D Kan niet wachten tot andere het ook kunnen zien!

16. Trouwen! 4 jaar geleden zijn wij getrouwd en hebben een heel leuk feest gehad met diner (welliswaar max. 60 mensen) maar het geeft ons 1800 euro gekost en het was nog in een erg mooi lokatie ook! Dus dames het hoeft niet duur te zijn!

17. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Zelfs dat hebben we niet! :)
    Maar nu hebben andere dingen even voorrang..:Rijbewijs..Babyspulletjes..Auto..Alles is zoo duur :(

18. Dat ben ik met je eens, wij hebben toen 1 jaar gespraard (uiteraard zonder al die andere dingen die nu ook nog eens aangeschaft moeten worden) wij rookten toen nog en wat we iedere week oprookten dede we ook nog eens in een potje! En de rest hebben we betaald met het geld wat we cadeaux hebben gekregen.

Maar moet toegeven dat ik geboft heb dat ik mijn trouwjurk van mijn peettante heb gekregen! En die was stukken duurder dan het feest....

Maar groot gelijk hoor, gewoon lekker sparen. Het komt wel!

19. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Trouens kan je zo duur en zo goedkoop maken als je zelf wilt!

Wij zijn ruim 5 jaar geleden getrouwd met alles erop en eraan, maar goed wij hadden toen nog geen kinderen, werken allebei al geruime tijd fulltime, etc.
    Nu geef ik al mijn geld uit aan onze zoon en de baby :) dus van sparen komt er ook niet veel :)

20. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    idd je kan het zo duur maken als je zelf witl, maar ook al hou je het klein ben je toch nog aardig wat geld kwijt! Eerst de kleine en dan trouwen! Komt allemaal wel :)

Deel Deze Pagina