@mamacelesje, Van harte gefeliciteerd meis @IMD mijn duimen draaien nog steeds @BrendaGill, begint al te groeien he
dat is zo moeilijk te omschrijven! uhm.. maar ik ga het wel proberen Ik voel het het beste als ik een maaltijd heb gegeten (avondmaaltijd) en ik ga zitten. dan opeens is de baby erg actief. 'kietelen' van binnen is niet echt een goede omschrijving, want natuurlijk kietelt het niet echt, maar wel vergelijkbaar. Ik zelf vind 'plopjes' wel het meest in de buurt komen. ik lees iets van Coto, wat is er met haar en wat heb ik gemist?
mamacelesje; gefeliciteerd meid, wat super IMD; ik duim ook mee [-o< over voelen van de beeb, ik omschrijf het wel eens als spier samen trekkingen die je ook wel eens hebt bij je oog of mondhoek. De ene keer is het wat heftiger dan de andere keer. Laatst voelde ik het heel duidelijk, was zo'n fijn gevoel ik ben de laaste week wat afwezig geweest. Mijn moeder moest plotseling met hartklachten naar het ziekenhuis. gelukkig gaat het nu weer goed, maar dan schrik je wel even. Moest deze week ook naar de arbo, zij willen een bemiddelings gesprek met mij en mijn baas. volgende week moet ik naar de arbo arts voor een consult. Maandag bij de psygiater geweest, ze kan nu niet echt beslissen of ik manisch depressief ben. Ook vanwege de zwangerschap. Maar ze houden mij in de gaten en na de bevalling moet ik zowiezo terug komen. Maar ze raden mij bijvoorbeeld ook af om BV te geven. maar dat is iets wat ik negeer want dat wil ik gewoon proberen. zo dat was weer een update knuffel voor all
Eeh..Ze heeft een punctie gehad en moet 2 weken wachten op de uitslag! Volgens mij verder niks hoor! O ja ze was op Texel geweest! Maar als iemand het weet?
He bah, net iets getypt is het ineens helemaal weg. Nog maar een keertje! Eefje, leuk dat dochtertje alweer 3 is. Volgens mij had ik je al gefeliciteerd en anders bij deze. En volgens mij was er ook niets anders met coto aan de hand, gelukkig! Rach, gezellig dat je weer even mee klets! Kon je ons toch niet missen, hihi.... Sam, weet je ook hoe het komt dat je een harde buik had/kreeg?
Eefje nog gefeliciteerd met je dochter haar verjaardag ! imd ik duim voor je dat je geen nieuws krijgt vandaag! even geen tijd om verder te reageren..
nou snel een berichtje van MOI; We hadden vanmorgen even een moeilijke start want we dachten iets van vruchtwater te verliezen dus VK snel naar me toegekomen en later naar de gyn, hoogstwaarschijnlijk verlies ik een beetje vruchtwater (dat kan van de punctie komen alleen ipv uit mijn buik kan het binnenin lekken) het is alleen zo minimaal dat er genoeg vruchtwater overblijft voor de kleine het enige wat ik nu moet doen is een week weer rustig aan doen (op bed en bank) zodat het gaatje kan genezen en niet in bad of vrijen (vanwege infectiegevaar) we hebben een echo gehad en het kindje heeft ruim vruchtwater dus daar was niets mis mee en hij heeft een kweek gedaan of er iets van een infectie al inzat (voor de zekerheid) hij heeft gekeken en zichtbaar ziet hij geen vruchtwater lopen maar kan een paar druppels per uur zijn en hoeft niet erg te zijn.. Volgende week krijg ik weer een echo om te kijken of er nog steeds genoeg vruchtwater is en of dat er een infectie is.. MAAR ik heb ook goed nieuws er waren GEEN afwijkingen gevonden en we krijgen een MEISJE! Ik kan echt op enneer springen van geluk MAAR doe rustig aan want blijkbaar genees ik gewoon iets langzamer wat niet erg is en bij een punctie kan voorkomen alleen zie je het liever niet, was een hele aardige arts die me erg serieus nam! dus dacht meld het even snel hier dan ga ik weer terug naar de bank (vandaag genoeg gelopen alweer) word effe een weekje nog rustig aan doen maar hij dacht dat het dan wel weer goed zou komen!
Wat een goed nieuws IMD...en nu nog even rustig aan doen! Echt leuk een meisje, ik denk nog steeds dat er in mijn buik ook een meisje zit
bij de eerste wilde ik toch wel een jongen hoor (alleen mijn man een meisje perse) nu had ik wel een meisjeswens maar als er zoveel gebeurd dan maakt het je niet meer uit (als het maar gezond is , lekker cliche)
nou ja hopen, ik heb gewoon het gevoel dat het een meisje is sinds het begin. Voor ik zwanger was zei ik altijd ik hoop echt dat ik als eerste een jongetje krijg en nu heb ik zo het gevoel dat het een meisje is. Haha is het straks toch een jongen...lekkere intuitie
ja bij mijn eerste was ik ook heel blij met een jongen! maar heb altijd gehoopt om toch ook een dochtertje te krijgen, vooral ook omdat er helemaal geen meisjes zijn in de familie. Maar gezondheid is zeker het belangrijkste Mijn gevoel zegt ook een meisje maar of dat klopt is nog heel wat anders want ik dacht bij mijn zoontje namelijk ook een meisje maar zo twee mannetjes lijkt me ook wel super!
Oh dat geloof ik graag zeker wat je nu meemaakt. Maar wat grappig dat jouw man en meisjes wens had! Mijne ook hoor maar je hoort het zo weinig.
@ Leonie, nee ik heb er geen idee van, ik lag in bed en was helemaal rustig. Maar ik heb wel ook bandenpijn gehad vannacht, mss heeft het daar mee te maken. En ze is best wel druk hier vanbinnen, ik vraag me af wat ze hier allemaal uitspookt, ik voel haar echt vaak schoppen. @Imd, proficiat met het goeie nieuws! Meisje nr 2 :-D
Oh ja ik slaap ook zo slecht, dat vind ik echt vervelend. Lig helemaal niet lekker en we hebben toch zo'n lekker bedje....