ik slaap op zich wel oke... Heb nu heel erg bandenpijn en zit op me werk....weet echt ff niet hoe ik moet zitten
dat heb ik al weken, maar dan ook echt last van stuitje. Ik krijg volgende week van de chiropractor een kussen in de vorm van een wig en dan bij het stuitje een uitsparing. Ben erg benieuwd want dit is niet uit te houden. Gelukkig kan ik hier nog wat rondwandelen om iets te pakken.
Imd: wat een Super nieuws! en neem je rust. BrendaGill: wat vervelend Ik had eerst een wens voor een jongetje, en me mannetje een meisjes wens, maar denk nu toch ook steeds meer dat het een meisje wordt.
Ja ik heb ook al weken last van me banden maar soms veel erger...zoals nu Maar ja nog ff volhouden! Koop ik me pauze net een ketting...laat ik hem hier even zien valt tie uit elkaar...dus zo maar even terug naar die leuke meneer!
Hoera ! Daar is het GOEDE nieuws van IMD! Gefeliciteerd meid! En een meisje.. wat super leuk! En nu genieten he! Ik denk een meisje...Maar dan weer een jongen..hahaha Mij maakt het niet uit! Heb van beide al 1..
IMD, wat een fijn nieuws! Wel rustig aan doen met zo'n gaatje maar als het met een weekje rust herstelt is het te doen. Oh, ik ben zo blij voor jullie! Wat wordt ook alweer de naam? *Lees iets later terug en zie de naam al staan* Wat betreft jongens- of meisjeswens... Ik heb geen idee wat het is en zou het allebei leuk vinden. (iedereen natuurlijk maar ik heb ook echt geen idee) Jongentje, dat zou het de eerste worden die de naam verder zou dragen en mijn man vindt zijn achternaam heel belangrijk. Niet dat hij speciaal is of zo maar hij wilde ook echt dat ik zijn naam aannam bij het trouwen. Ik gelukkig ook. En ja een meisje, lijkt me gewoon ook helemaal super. Nog 24 weken en ik weet het, geen geslachtsbepaling van tevoren voor ons. Sam, een actief kindje zeg! Vervelend dat je er wel zoveel bandenpijn van hebt gehad vannacht en nu harde buik. Doe maar heel rustig aan, en je kindje lekker druk in je buik!
Nu nog wel maar als we straks bij de 20 wekenecho zijn....... Ik ben wel heel nieuwsgierig! Maar man wil het zeker niet weten en ik vind het ook heel leuk om na de geboorte alle kleertjes op jongens-meisjes uit te kiezen. Dus toch maar geduld. (denk ik)
IMD gefeliciteerd wij krijgen morgen de echo en dan weten we wat het word, stiekem hoop ik zooo op eenmeisje denk dat ik zelfs *teleurgesteld* zal zijn bij een jongen, tuurlijk gezondheid voorop, maar met een meisje is ons gezin compleet. Lekker alles roze!
Bij echobureau koning in Ochten geven ze de garantie het te zien met 16weken, zien ze het niet (of niet goed) mag je gratis terugkomen Bij me zoontje wisten we het ook met 16 weken, super leuk!
wauwwwwwwwwwwwww IDM. gelukkig goed nieuws. nu nog ff een weekje rustig aandoen. wat moeten jullie je nu super voel. gefeliciteerd meid. liefs tammy