April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @jodie: heel mooi die echo's ! al een echt kindje he!

@leoni: hopelijk is de taart super lekker, anders al dat werk voor niets :) heb er nog steeds ook zin in maar ben een pizza aan het eten :) mijn man is werken en mijn zoontje heeft zijn patatjes net op. dus vandaag even geen zin om gezond te doen.

@rach: ja ik ben een belgische he :) vandaar dat sommige van mijn uitspraken voor jullie wel grappig zullen klinken :) heb ik ook bij jullie hoor ;)

@kipkip: wij hebben hier ook aerosleep, geeft toch een gerustheid vind ik. vind alleen de hoeslakens snel verslijten. de elastieken beginnen snel overal uit te komen.

2. Jodie, ahh nu snap ik het. lief van je dat je het samen met je vriend wilde zien!

sylvie, ik moest echt even goed lezen of ik het niet verkeerd las net (hihi ik las: hij liet een poepje/scheetje in de lucht)
    als jij onze uitspraken grappig vind, moet je dat zeggen, vind ik namelijk erg leuk om te lezen :)

3. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @ rach: ahja bij jullie is poepje heel wat anders :) hihi niet aan gedacht sorry ! zal volgende keer zeker melden als ik iets grappig lees.
    Vind het soms gewoon wat erg dat ik over veel dingen niet kan meepraten, hier loopt echt alles zo anders vandaar dat ik soms ook niet veel reageer. waarom doen ze nu niet overal hetzelfde in elk land :)

4. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

woow rach! wat heb je al een mooi buikje zeg! hij is echt wel gegroeid! Mooi joh! Ik plaats morgen ook een nieuwe foto van me buik.. hij is erg gegroeit!

5. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Imd Meid, super van jullie goede uitslag!!! wat een opluchting voor jullie zal dat zijn! Dikke kus en knuff, lekker rustig aan en niet vd roze wolk af donderen van al die mooie dag- en nachtdromen he ;)
    Heeeel leuk een meid, Miley Joy..Mooie naam!

Rach Moooieee buik, hoor :D

Sylvie Ahhhhh, wat schattig van je zoontje datie met zn bibs in de lucht lag ;) Gaat ie nu 's nachts ook gewoon in zijn grotere bedje, of ook nog in de ledikant eerst, net als Imd bij Dean doet?

Jodie Wowwwwwww, wat mooi!!!!! Ik zei hardop aahhhhh, toen ik jullie 3d echofoto's zag en idd, wat een zelfbeheersing!!!Maar het is idd leuker met je vriend!!Nog even afwachten dus, spannend, joh :)

Wij hebben voor onze dochter ook de aerosleep, vinden we toch een fijn idee, dat ze door kan ademen ookal ligt ze op dr gezichtje..De hoeslakentjes zijn hier nog helemaal in orde, Sylvie!

Priscilla Fijn dat de echo goed was, maar jammer dat jullie nog niet konden zien of jullie een meid of jochie verwachten!!Ook nog even afwachten dus!!Oeoeoehhhh :)

Wendy SUPERveel plezier!!!Erg druk zeg pffff ;)

Amom Rustig aan, meid!!!Lekker genieten en bijkomen vd verhuizing, niet teveel doen en natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie nieuwe woning en je man met zijn baan!Heel veel geluk gewenst op jullie nieuwe woonplaats!

Morgen ga ik met mijn mams naar de beurs...ben erg benieuwd!!! Heb lekker veel geld op genomen, SHOPPUH!!!!Jetzt get looossss (ofzoiets) ;) hahaha

6. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Wat leuk om te lezen dat er een aantal alweer vreselijk genoten hebben van een mooie echo!

IMD, ik ben superblij voor jullie dat alles goed blijkt te zijn. Wat leuk, een meid en wat leuk dat jullie ook al echt een naam hebben. Niet bang om straks alsnog een 'mooiere' naam tegen te komen? Of stond dit al lang vast?

Ik heb dus nog geen idee qua naam.....Bij onze zoon hebben we het ook pas op het laatst bedacht. Vooral een jongensnaam vind ik erg lastg....
    Iemand van jullie waar de namen al vast staan?

En ik lees dat er al veel geshopt is. Leuk he?!
    Ik heb nog werkelijk niks gekocht, het lijkt wel of ik de enige ben ;)
    Maar: morgen naar de jonge gezinnen beurs, dus dan gaat er vast iets gekocht worden....

7. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@jodie Wat een leuke foto's!

@rach helemaal prima hoor, je bent nu al een goede buddy ;)

@minius de meidennaam staat vast. De jongesnaam hebben we 5 opties, en dat duurt nog wel ff voor we daar uitkomen! ach je hebt nog de tijd joh!

@sylvie haha idd die opmerking is erg grappig. We lschattig idd, mijn zoontje ligt ook vaak zo. Lijkt mij persoonlijk niet zo prettig, maar ja ik heb het ook nog nooit geprobeerd. Misschien iets voor vanavond haha ;)

@iedereen die er naar vroeg. Huis is prima, wijk minder...maar ach het went :) De baan van mijn man bevalt hem tot nu toe prima en is al aardig ingewerkt. En wat heerlijk om weer in de bewoonde wereld te wonen!

8. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    [quote="MieniMe
    Sylvie Ahhhhh, wat schattig van je zoontje datie met zn bibs in de lucht lag ;) Gaat ie nu 's nachts ook gewoon in zijn grotere bedje, of ook nog in de ledikant eerst, net als Imd bij Dean doet?
    [/quote]

Nee ik hem hem net terug in zijn grote bed gelegd. Hij ging dadelijk lekker liggen en lachte nog eens toen ik buiten ging :) dus hij vind zijn nieuwe bed geweldig! Zien hoe de nacht loopt, ben wel benieuwd ! Misschien staat hij morgenochtend wel ineens langs ons bed :) Via zo een opvoedkundige of noemt zo iemand heb ik gehoord dat je beter ineens kan doorbijten met hetzelfde bed dat het anders heel verwarrend kan worden voor het kind en slaapproblemen veroorzaken. Dus we proberen het op deze manier maar zijn ander bedje staat er ook nog dus moest het nodig zijn vannacht kan hij daarin.

9. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @ amom: hihi zie je al liggen in je bed :) je man zal nog verbaasd kijken denk ik ;)

10. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Spannend allemaal zo he,van die mijlpalen weer!
    Ik ben ook af en toe aan het kijken voor een bedje voor onze meid...Zodra we er 1 hebben een soort hekje aan het bed, tegen vallen en evt een matras ernaast.

@MiniUs:Ik heb ook totaal nog niks gekocht, maar idd morgen op de gezinnen beurs *bigsmile*

Weltrusten allemaal! *kus*

11. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hoi allemaal!

ik las iets over appeltaart: toevallig heb ik er ook 1 gemaakt vandaag. hij is heerlijk!
    ben zowiezo culinair bezig geweest, want had ook stoofpeertjes en draadjesvlees gemaakt.

en we hebben de zolder voor 2/3 opgeruimd (rest volgende week) zodat we daarna met de babykamer kunnen beginnen. jaaaaahhhh! :)

meiden die morgen naar de beurs gaan: veel plezier! ik ben blut, dus helaas ga ik niet. :( hoop in februari wel nog fit genoeg te zijn om naar de 9 maanden beurs te gaan, maar ik zie wel.

ga zo tukken. de hond is op mijn schoot in een soort coma geraakt, dus die zal ik wel eerst wakker moeten porren... ;) trusten!

12. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Goeiemorgen,

WIj gaan zo weg naar de beurs :D heb er veel zin in! Wens iedereen een fijne zondag!

13. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Fijne dag gewenst Pricilla.
    Ben vandaag vroeger dan normaal opgestaan omdat ik mij niet goed voel in mijn buik. Ik weet niet wat het is, maar ik hoop wel dat het snel weer wegtrekt. Pffff

14. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Dames ik ga ook zo naar de beurs, eerst nog even ontbijten enzo!

Ik heb eindelijk mijn uggs nightfall ben zo blij:D:D:D

15. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Iedereen veel plezier op de beurs!

Sterkte Synove, wat voel je dan in je buik?

Ik ben ontzettend grieperig :pale: en heb constant die paracetamol uitgesteld. Maar ik denk dat ik die zodirect wel ga nemen, wordt gek van die hoofdpijn.

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hallo dames,

@ priscilla wat goed dat alles goed is met de klein....

over aeromatras....die gaan wij ook halen...geeft een veiliger gevoel...

de jongens naam hadden en hebben we nog niet keuzze uit 5....een meisjes naam is voor de volgende keer ooit mocht het een meisje zijn een eitje....

appeltaart lekker man....mmmm

uggs wil ik ook gaan halen voor de laatste paar maanden omdat het gewoon lekker loopt...maar hier moet je op een w8lijst en wil graag aar de winkel kopen en aan en niet een paar maanden w8ten...

verder alles wel goed...ben veel moe...maar we doen ook veel...

de dames die naar de beurs gaan wel vertellen wat jullie gekocht hebben..

ik zet straks foto;s van de bijna klaar jongens baby kamer...hijs echt te gek!

17. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Leuk lyn een jongetje :D

Ik heb die uggs niet in de winkel gekocht! Ga geen 330 euro betalen ;) Heb ze in Lelystad bij een meisje gekocht, ze staat ook op marktplaats met haar advertentie en het zijn de echte! Ze waren 185 ipv 330 scheel toch weer een heleboel geld!

En in de winkel is nu inderdaad een wachttijd van minimaal 7 weken. Er is meer vraag dan aanbod helaas.

Ben beneiuwd naar de babykamer! Ik ben ook zo benieuwd wat er in mijn buik aan het groeien is....ik wil het ook weten!

18. Boortjuh

Boortjuh Lid

22 sep 2008
    54
    0
    0
    n.v.t
    venlo
    goeie middag allemaal

hoe gaat het met jullie ?
    en de zwangerschap ?

ik was best nog al onzeker over de mijne
    maar ben gerust gesteld :D
    ik ben zelf verder dan dat ze me eerder gezegt hadde
    ik zou eerst op 21 april bevallen
    maar me uitgerekende datum is versprongen
    naar 14 april :D
    en de kleine doet het erg goed
    ik voel um ook al bewegen :D

vind het een speciale ervaring :D

groetjes debor

19. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Ja vind het ook allemaal spannend, en vooral het idee dat mijn kleine mannetje al zo groot is! Kan het niet geloven! Hoe oud is je dochtertje? Wij hebben er ook een beveilingshek aangemaakt, geeft je toch wat zekerheid. Hij heeft er vannacht flink in geslapen tot 0u30 dan was het grote paniek (denk dat hij niet goed wist waar hij was) en heeft hij verder geslapen tot 6u in zijn babybed, toen heeft hij na een fles nog verder geslapen tot 8u15 in zijn grote bed. Dit is al veel beter dan de afgelopen dagen dus ben wel blij. Vanmiddag ging hij er ook weer heel flink in en was nog fijn wat aan het spelen eerst. Ik zal een foto in mijn album zetten van hem in zijn bed.

iedereen die naar de beurs gaat veel plezier ! spijtig genoeg wat ver voor mij om te gaan.

mag ik nog even vragen , wat zijn uggs? ken het echt niet.

fijne zondag allemaal!

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    uggs is een merk van sneeuwschoenen...een merk dat over gewaaid is uit amerika....en ze zijn slim...er is meer vraag dan aanbod..net zoals de wii toen...dan praat iedereen erover en dan wil iedereen het weer...goed en slim verkopen...en het staat heel decadent op zo'n lijst staan he....

Deel Deze Pagina